ik zoek een 2de hands volvo motor!!!

Gestart door delirium, 18-05-2005 00:12:58

Vorige topic - Volgende topic

delirium

dit zijn de types met 250 of 260pk en voorwiel aangedreven!!!

Volvo 850 R Estate
Volvo 850 R
Volvo S60 T5
Volvo S70 R
Volvo V70 R
Volvo V70 T5

wie weet een bedrijf of particulier die van 1 van deze bovenstaande auto`s de motoren inclusief kabelboom en alles verkopen, (het is voor een inbouw project!!!!)

of weet misschien ook iemand een van deze auto`s staan??(in de prak of zo) dat is ook wel handig!!! een complete auto of een gesripte!!!! met een draaiende motor!!!

Sieger

probeer Elferink te Enter eens, heb ik vroegah goede zaken mee gedaan:
www.elferink.nl
Volvo Power For Life !

911sap11

Naam: Hunters Volvo Parts
Telefoonnummer: 0650207398
Provincie: Friesland

"MOTORBLOK 2.5 20v : 40.000 km !!!!!!!! 850 s/v 70 ook nog andere motors" Copie van marktplaats.

Je kan het altijd proberen.  :D

Gr. Remco

Maarten

Ik heb met de Hunters, want het zijn twee broers, goede ervaringen.
Groet Maarten
Helemaal standaard !!, op een : Rica-Chippie, 3" FDF downpipe , Ferrita exhaust , na dan !!!

Johann

Citaat van: delirium op 18-05-2005 00:12:58

Volvo 850 R Estate
Volvo 850 R
Volvo S60 T5
Volvo S70 R
Volvo V70 R
Volvo V70 T5

wie weet een bedrijf of particulier die van 1 van deze bovenstaande auto`s de motoren inclusief kabelboom en alles verkopen, (het is voor een inbouw project!!!!)

of weet misschien ook iemand een van deze auto`s staan??(in de prak of zo) dat is ook wel handig!!! een complete auto of een gesripte!!!! met een draaiende motor!!!

Let wel dat de nieuwere modellen variabele klep timing hebben..
Om te kunnen fuctioneren heb je een Bosch ME 7 management nodig.
Om dit ME 7 management aan de praat te krijgen heb je het complete netwerk van de auto nodig inclusief CEM anders doet ie 't nooit.

ME 4.3 en 4.4 zijn makkelijker, gemaakt tot ~'99

delirium

bedankt voor deze tip!!! ik laat het doen maare kheb ff gevraacht een motor tot ~'99 is idd beter!
dus dan word het een motor van deze volvo`s allemaal 250pk en voorwiel aangedreven
                                                             bouwjaren
Volvo 850 R 2.3i Turbo 20V                    01 - 1996 tot 01 - 1997
Volvo 850 R 2.3i Turbo 20V Estate         01 - 1996 tot 01 - 1997
Volvo S70 R                                            04-1997 tot 7 01-1999
Volvo V70 R                                            04-1997 tot 7 01-1999

ben ik nog 1 vergeten?? of 2 :P

Boom

Wie remt, verliest...
Liever dood dan tweede...

delirium

ja idd die zijn er ook nog die motoren hebben 240pk, tis maar 10pk maar toch liever die 250pk versies!!

ed

De 850R, S70R en V70R automaat hebben 240 pk, en een iets kleinere turbo. Beter is dus een handgeschakelde versie te vinden. Deze automaten hebben dezelfde motor als de 850T5.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

mennos2evolvo

Volvo 850 R Estate
Volvo 850 R
Volvo S60 T5
Volvo S70 R
Volvo V70 R
Volvo V70 T5

In nijmegen zit Boy Geenacker die heeft echt vanalles van alle volvos liggen, misschien heeft hij een geschikte motor.
Telefoon nummer 024-3733815.

Ik heb erg goede ervaringen bij dit bedrijf

The Saint

Citaat van: Johann op 18-05-2005 09:52:16

Volvo 850 R Estate
Volvo 850 R
Volvo S60 T5
Volvo S70 R
Volvo V70 R
Volvo V70 T5

Om dit ME 7 management aan de praat te krijgen heb je het complete netwerk van de auto nodig inclusief CEM anders doet ie 't nooit.

G'sus, zullen R veel Volvo monteurs zijn die dit soort zaken aan kennis paraat hebben?

The Saint, die bewondert, maar niet begrijpt... :-[ (Maar dan ook totaal niet.)
No shirt no shoes, no pinball

beezz

Citaat van: The Saint op 18-05-2005 18:14:36
Citaat van: Johann op 18-05-2005 09:52:16

Volvo 850 R Estate
Volvo 850 R
Volvo S60 T5
Volvo S70 R
Volvo V70 R
Volvo V70 T5

G'sus, zullen R veel Volvo monteurs zijn die dit soort zaken aan kennis paraat hebben?
The Saint, die bewondert, maar niet begrijpt... :-[ (Maar dan ook totaal niet.)

Daarom zijn dealers tegenwoordig zo ontzettend geautomatiseerd. Bij het aanmaken van werkbonnen wordt per type direct een aantal tips en trucs afgedrukt op de bon.
Niets ten nadele van de monteurs, zonder de bonnen zou het best wel een s een puinhoop kunnen worden.
T5 of T5R?  ===> RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!

animalT5R

is misschien ook wel leuk om te zien of iig te horen wat voor project dit dan gaat worden..
gr johan
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

delirium

ik ga een sprinter bouwen!!! wat voor auto waar de motor in komt laat ik liever in het midden in ieder geval geen volvo, ik heb een kennis en die kan van alles hij heeft al heel wat auto`s ombouwd,ik moet toch maar een volvo zoekken met een werkende motor er in!! hij zecht ``als hij in die volvo draait kan ie ook in mijn auto draaien``!!!

ooo ja was ik ff vergeten te zeggen dat ik een motor met schakelbak moet zijn!!

italia

Met de keuze op een sprinter blijf de keuze voor model / merk auto wel vrij beperkt, en een wijnig te raden over.......

voor wie hierin een leek is; een sprinter heeft het uiterlijk van een kever. maar is technisch van verre van dat. (toch delirium?)

mag je dan wel meer dan 2 liter voeren?