Re: Groupbuy aluminium intercooler 52mm

Gestart door arjenT5R, 22-08-2017 12:29:24

Vorige topic - Volgende topic

arjenT5R

Citaat van: volvobaksteen op 30-08-2017 09:51:57
Buiten de eg landen komt er invoerrechten en daar over btw. Dit is alleen te omzijlen als dit aangegeven word als gift maar 20 intercoolers is handel. Heb me hier meerdere malen in vergist en was in nl uiteindelijk goedkoper uit. Intercooler 150 euro invoerrecht circa 30% van huidige waarde ook verzendkosten worden meegerekend en over totaal bedrag 21%btw dit moet aan de deur afgerekend worden. Ik baalde ook van dit soort dingen. Helaas al 4x overkomen met varierende bedragen van 30 tot 800 euro. Ali expres/baba vermeld dit soort dingen nergens daarom ziet prijzen er zo aantrekkelijk uit.

Lees je wel? De verkoper beloofd dat zei de kosten op zich nemen en wij hoeven alleen maar af te halen.
Als anders blijkt dan zien we dan weer wel, ik heb alles zwart op wit. Als t niet lukt dan halen we t geld weer terug via paypal, krijgt ieder z'n deel en is t klaar toch pech.

Ik heb ruim 50 orders bij ali gedaan ook dure en grotere dingen, de mannen worden ook slimmer. Voor hun is het ook slechte handel op die manier want niemand koopt meer bij hun als het product uiteindelijk een stuk duurder wordt.

Ik maak me niet druk, doe jij dat ook alsjeblieft niet  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

V70R^2

Die Chinezen denken goed mee, hebben hier een ontvangstadres en invoerrechten/extra BTW hoeft niet te worden betaald.

Zo heb ik het ook eerder gedaan. Helaas denken de Amerikanen niet zo met hun klanten mee, ze vinden het vaak een gedoe dus mbt de uitlaten/downpipe groupbuy vraag ik mij af of het net zo scherp geprijsd gaat lukken..

UserID6342

Citaat van: volvobaksteen op 30-08-2017 09:51:57
Buiten de eg landen komt er invoerrechten en daar over btw. Dit is alleen te omzijlen als dit aangegeven word als gift maar 20 intercoolers is handel. Heb me hier meerdere malen in vergist en was in nl uiteindelijk goedkoper uit. Intercooler 150 euro invoerrecht circa 30% van huidige waarde ook verzendkosten worden meegerekend en over totaal bedrag 21%btw dit moet aan de deur afgerekend worden. Ik baalde ook van dit soort dingen. Helaas al 4x overkomen met varierende bedragen van 30 tot 800 euro. Ali expres/baba vermeld dit soort dingen nergens daarom ziet prijzen er zo aantrekkelijk uit.
Wil absoluut het topic niet verzieken, maar dit weet je toch van te voren als je ergens (buiten de EU) artikelen besteld.  Althans dit behoor je te weten ! Met alle rekenhulpen die er zijn, staat precies in beschreven hoe ze het berekenen wat jij moet betalen en je kunt het zelf, tot op de cent nauwkeurig, uitrekenen.  Je weet dus precies hoeveel geld je ergens voor kwijt bent, incl. invoerhefingen, BTW, etc.

Daarbij werkt de omschrijving 'gift' op een pakketje allang niet meer, de jongens van de Douane zijn ook niet meer gek en slapen ook niet de hele dag.

Idd willen de Chinezen echt wel meedenken en laten het merendeel van de spullen, via Duitsland, naar Nederland komen en omzeilen zo de Nederlandse importheffingen.  Immers Duitsland is een EU land en vanuit daar mag het gewoon naar Nederland verstuurd worden.  Sommige Amerikaanse bedrijven hebben deze truc inmiddels ook al door en krijg je het ook van sommige Amerikaanse bedrijven, via Duitsland geleverd. Zonder dus ook maar 1 cent aan importheffingen te hoeven betalen.

arjenT5R

Ik vind niet dat iemand iets verziekt, de discussie zat er aan te komen hoewel ik het al een paar keer had aangegeven dat het geen problemen op gaat leveren. Hij staat hier nu en ik hoop dat t hierbij blijft.

Iedereen die mee doet kan het hier lezen en zijn conclusies trekken.

De deelnemers nemen mij in vertrouwen door het geld over te maken en ik vertrouw de verkopers. Als extra veiligheid is het via paypal geregeld. Wel iets duurder maar je hebt een half jaar om je geld terug te halen.

V70R^2

Top geregeld Arjen, en wat een prijsje! :D

arjenT5R

Alu radiateurs:
1. V70R kwadraat
2. V70R kwadraat
3. ArjenT5R
4. Diederick, wel voor tragomaat turbo (of iig turbo)
5. Leon
6. Spijky
7. Sandor (SB T-5R)
8. Mike H.
9. Ryque
10. Jeroen (classicT5)
11. Richardt5r
12. Ozzzzzzz
13. Jandeman
14. ErikT5R
15. T-5 Klaas
16.

Alu IC's        
                                                                                   Betaald:
1. Thijs (Gemene knevel)                                                                       Ja
2. ArjenT5R                                                                                            Ja
3. Bert Jan (BBS)                                                                                    Ja
4. KIM                                                                                                     Ja
5. Freefall                                                                                               Ja
6. Beunmaat                                                                                           Ja
7. SB T-5R                                                                                               Ja
8. SB T-5R                                                                                               Ja
9. Pieter (Piere)                                                                                      Ja
10. Mario850                                                                                          Ja
11. aloisdecroon                                                                                     Ja
12. Willem (Boeijke)                                                                     Nee
13. Diederick                                                                                          Ja
14. V70R kwadraat                                                                                 Ja
15. V70 R kwadraat                                                                                Ja
16. V70R kwadraat                                                                                 Ja
17. Benny850                                                                                         Ja
18. ErikT5R                                                                                             Ja
19. Spijky                                                                                               Ja
20. KZN                                                                                        Nee
21. KZN                                                                                        Nee
22. Justin miskoop staalwol                                                         Nee
23. Jeroen (classicT5)                                                                              Ja
24. rjverburgh                                                                                          Ja
25. Mvo0                                                                                                  Ja
26. WillemFS1                                                                                          Ja
27. V70geRwin                                                                                         Ja
28. Ozzzzzzzz (Oscar)                                                                             ja
29. Jandeman                                                                                         Ja
30. RabbitGT                                                                                           Ja

Of we bij 40 stuks IC alsjeblieft wilden stoppen   ;D ;D

Citaat van: arjenT5R op 30-08-2017 09:32:13
En even geupdate.

Zijn de laatste dagen nog wat mensen bij gekomen, zo werkt dat met zoete broodjes  ;D

Ik heb 16 Radiateurs besteld en wil daar de streep trekken.
Nu moeten we iedere keer weer geld achteraan sturen.
Dus we hebben nog 1 plekje open voor de radiateurs!

Wat de IC's betreft dit systeem is iets anders, de verkoper heeft wel aangegeven dat het max 40 mag worden.

Om het nog maar even hier te bundelen dus:

Alu Radiateurs

- Verkoop gesloten.
- Levertijd minimaal 2 maanden vanwege het grote aantal (we begonnen met 5  ;D )
- Kwaliteit; verbeterde originele versie, maatvoeringen zijn "ongeveer" hetzelfde, volledig vervaardigd uit aluminium, incl twee inwendige oliekoelers.

Intercoolers

- Nog max 11 beschikbaar, inschrijving stopt als verkoper klaar is met fabricage, zijn fabriekje kan max 40 stuks maken.
- Levertijd ook hier reken op 2 maanden plus.
- Kwaliteit; ook hier verbeterd origineel, dikker dan origineel verhoogde capaciteit, maatvoeringen "ongeveer" als oem, volledig aluminium.

Betalingen etc alles wordt hier bijgehouden, dus alle updates hier te vinden.

Boeijke

Ik ook betaald zojuist.

arjenT5R

Citaat van: Boeijke op 02-09-2017 21:00:50
Ik ook betaald zojuist.

Mooi! Ik heb al 2 cent rente opgebouwd  ;D

koper zonder naam en miskoop eens achter de broek aan zitten dan  ;D

eric jan

ik wil ook wel zo'n intercooler bestellen

arjenT5R

Citaat van: eric jan op 03-09-2017 23:32:12
ik wil ook wel zo'n intercooler bestellen

Zetten we je dr gewoon bij !

Alu radiateurs:
1. V70R kwadraat
2. V70R kwadraat
3. ArjenT5R
4. Diederick, wel voor tragomaat turbo (of iig turbo)
5. Leon
6. Spijky
7. Sandor (SB T-5R)
8. Mike H.
9. Ryque
10. Jeroen (classicT5)
11. Richardt5r
12. Ozzzzzzz
13. Jandeman
14. ErikT5R
15. T-5 Klaas
16.
17. jessevolvo 850 t5r

Alu IC's        
                                                                                   Betaald:
1. Thijs (Gemene knevel)                                                                       Ja
2. ArjenT5R                                                                                            Ja
3. Bert Jan (BBS)                                                                                    Ja
4. KIM                                                                                                     Ja
5. Freefall                                                                                               Ja
6. Beunmaat                                                                                           Ja
7. SB T-5R                                                                                               Ja
8. SB T-5R                                                                                               Ja
9. Pieter (Piere)                                                                                      Ja
10. Mario850                                                                                          Ja
11. aloisdecroon                                                                                     Ja
12. Willem (Boeijke)                                                                               Ja
13. Diederick                                                                                          Ja
14. V70R kwadraat                                                                                 Ja
15. V70 R kwadraat                                                                                Ja
16. V70R kwadraat                                                                                 Ja
17. Benny850                                                                                         Ja
18. ErikT5R                                                                                             Ja
19. Spijky                                                                                               Ja
20. KZN                                                                                                  Ja
21. KZN                                                                                                  ja
22. Justin miskoop staalwol                                                                    Ja    
23. Jeroen (classicT5)                                                                              Ja
24. rjverburgh                                                                                          Ja
25. Mvo0                                                                                                  Ja
26. WillemFS1                                                                                          Ja
27. V70geRwin                                                                                         Ja
28. Ozzzzzzzz (Oscar)                                                                             ja
29. Jandeman                                                                                         Ja
30. RabbitGT                                                                                           Ja
31. Eric jan                                                                                              Ja
32. 850_T5                                                                                            ja
33. Jessevolvo 850 t5r                                                                          Ja
34. Mau-S70T-5                                                                                      Ja

arjenT5R

Nou mooi! Nog geen week verder en alle betalingen zijn binnen!!! Super mannen! Nu kan ik lekker rente gaan trekken hahahaah.

Ik hou jullie op de hoogte hier!

Rustig wachten tot die krengen er zijn :-D

freefall

Citaat van: arjenT5R op 05-09-2017 18:30:30
Nou mooi! Nog geen week verder en alle betalingen zijn binnen!!! Super mannen! Nu kan ik lekker rente gaan trekken hahahaah.

Ik hou jullie op de hoogte hier!

Rustig wachten tot die krengen er zijn  :-D

kalm aan.....heb tunerpro nog steeds niet helemaal door  ;D
1997 417 nautic blue S70 2.5T AT Zoonlief
2000 426 mystic silver V70D AT
1997 421 dark olive pearl V70 2.5T 2.3T AT AWD
1998 419 sand silver S70 T5 AT zoonlief
1995 421 dark olive pearl 850 T5R AT
i beun, therefore i am

arjenT5R

34 stuks alweer ;D

Hans Duiven

Citaat van: arjenT5R op 06-09-2017 13:23:39
34 stuks alweer ;D

Heb je nog foto's van het laswerk?  ::)

Mooie bestelling zo!
Passen die ook in het V70N 'koelpakket' want dan heb ook ik interesse

elianmars

Citaat van: Hans Duiven op 06-09-2017 18:40:03
Citaat van: arjenT5R op 06-09-2017 13:23:39
34 stuks alweer ;D

Heb je nog foto's van het laswerk?  ::)

Mooie bestelling zo!