Ervaring met Quality Parts Sweden ?

Gestart door Woger, 29-08-2017 21:11:14

Vorige topic - Volgende topic

Woger

Ik had via Ebay een stuurbekrachtigingsvaatje en een koelvloeistofvaatje gekocht. Ik dacht eigenlijk dat het origineel Volvo was, maar het bleek Quality Parts Sweden te zijn. Mij eigenlijk onbekend en na het vervangen van het stuurbekrachtigingsvaatje begon deze na een testritje van 5km op de naad te lekken. Nu heb ik ook nog het koelvloeistofvaatje liggen, maar durf deze eigenlijk niet meer te installeren. Hebben mensen ervaring met dit merk?

cornelis-b

Ik heb geen ervaring met het merk maar als het na zo'n korte rit begint te lekken zou ik de boel retour zenden.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

CarismaMSX

Zelfde ervaring hier heb er nu een origineel tankje inzitten, gaat al weer geruime tijd goed.

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

StefanCJ

Scantech is toch pro parts Sweden geworden? Volgens mij is QPS ook zoiets. Het kan goed gaan maar ook ruk zijn. Als 'ie na 5km lekt zou ik het terug sturen.

henry classic v70

Citaat van: StefanCJ op 29-08-2017 21:39:14
Scantech is toch pro parts Sweden geworden? Volgens mij is QPS ook zoiets. Het kan goed gaan maar ook ruk zijn. Als 'ie na 5km lekt zou ik het terug sturen.

Dat dacht ik ook
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

UserID6342

Is exact hetzelfde, Scanpech verkoopt onder beide namen.... Is al langer bekend !

Woger

Alweer uitgebouwd en beide reservoirs retour. Wel netjes en snel geantwoord door ebay verkoper (parts_monster).