Lambda lampje door kapotte IAC?

Gestart door jellejas, 05-09-2017 23:01:59

Vorige topic - Volgende topic

jellejas

Ik heb de auto vandaag opgehaald van de garage en hij deed het goed. Ook direct schoone gemaakt en een klemmetje beter vast gezet, daarbij heb ik de IAC even los gehad. Ik heb hem gestart alleen de IAC vergeten aan te koppeling, ik heb hem gestopt en aangesloten alleen bleef het lambda lampje branden.
Toen ik hem mee had en in had gereden had ik ook al gemerkt dat als je hem in de 2 hebt en rijdt zonder gas te geven dat hij gaat bokken en lichte bonkende geluiden maakt als of hij wil afslaan.
Hij draait niet helemaal lekker meer stationair en de IAC wordt behoorlijk warm en vibreert een beetje, het toerental schommelt niet zichtbaar en loopt ongeveer 900trpm (misschien 950).
Ik heb geprobeerd de codes uit te lezen wat niet al te geweldig ging. Op a7 kwam er 122 uit en nu naar wat rijden geen code. Op a2 komt er 245 uit alleen gaat het daar niet helemaal geweldig en die kan ik niet wissen. Nu als het pielertje in a2 zit en ik druk op de knop gaat niks qua leds aan...

Ik wil graag morgen 300km naar belgie rijden en weer terug, wat kan ik hier het beste mee doen? Heeft iemand eentje liggen die morgen vroeg wakker is en in twente woont? Elferink heeft er geen liggen voor een t5 denk ik.

Edit: hij is al ultrasonisch gereinigd
BRAAAAAAAP STUTUTU

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

KIM