de eerste 3000

Gestart door why-not, 20-05-2005 12:18:00

Vorige topic - Volgende topic

why-not

Zo net op vakantie geweest en de eerste 3000 km's erop zitten, wat een wagen zeg als die het zo blijft doen ben ik dik tevreden.en die stoelen  :D geweldig na 12 uur zitten nog niks in je rug voelen, dat is in andere auto's waar ik in gereden heb wel even anders.alleen rond de 140km/u ging het stuur licht trillen ik weet niet of het aan de belading (4 mensen + een afgeladen kofferbak) ligt of aan de balancering van de wielen.er zijn 4 nieuwe banden ondergegaan toen ik hem kocht en we zijn een week later op vakantie gegaan.Lekker cruisecontrolen op de franse snelwegen en gaan met die banaan heerlijk ;D ;D.nou dit waren de eerste ervaringen en hij bevalt goed.

groet
wijnand

toycar

Fijn dat die eerste ervaringen zo goed bevallen, maar je had toch niet echt iets anders verwacht he?  ;)
Btw nog wat leuke plaatjes kunnen schieten van je roffel met een Franse achtergrond?

why-not

met een mooi frans kasteeltje op de achtergrond en 1 op de camping met de "mannen"

groet

wijnand

TTT242

ja....je weet pas hoe fijn het gaan met je roffel als je eens een andere wagen moet nemen...zo gewoon raak je dat. Mooie foto's...
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire