Eindelijk een T-5!!

Gestart door Huit, 19-05-2005 15:14:16

Vorige topic - Volgende topic

Huit

Na een lange zoektocht eindelijk de T-5 gevonden die het (bijna) helemaal is. Tijd om me voor te stellen lijkt me. Ik ben Rients, woon in Groningen, heb op dit moment nog een 850 2.5i 10V sedan, maar vanaf 28 mei dus een 850 T-5 estate.

Op het verlanglijstje staat nog:
-achterspoiler
-ECC
-mistlampen voor

De "rest" heeft ie eigenlijk al :)

Volvo comfort

Hey welkom.

Keurig hoor om gelijk met een foto binnen te vallen.. 8)

Hij ziet er keurig uit alleen het kenteken vind ik wel heel apart ;)

Hoeveel km staan erop?

gr. Koos

Huit

Ja, apart kenteken he ;)
Hij heeft 171.000 gedraaid, volledige onderhoudshistorie is aanwezig, NAP, half jaar bovag garantie. Verder heeft hij cruise control, airco, alarm met AB (dat grijze "blok" waardoor je sleutelbos gelijk enorm wordt), trekhaak en de bekledig ziet er echt nog keurig uit. Geen leer, maar daar ging mijn voorkeur ook niet naar uit.

Huit

Oh ja, en van buiten ziet hij er ook bijna nog als nieuw uit. heb maar 1 klein krasje kunnen ontdekken na een grondige inspectie.

Huit

mehn

Hele nette auto, nu plotseling met een ander kenteken  ;D

edit: de eerste eigenaar lijkt me een gevalletje: ik wil een nieuwe 850 met turbo, maar dan kan ik geen opties betalen  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Huit

Citaat van: mehn op 19-05-2005 15:48:08
edit: de eerste eigenaar lijkt me een gevalletje: ik wil een nieuwe 850 met turbo, maar dan kan ik geen opties betalen  ;)

Ja, apart he. Je zou toch zeggen als je zo'n auto nieuw kunt betalen dat er ook nog wel een ECC i.p.v. standaard airco in kan en opties zoals TRACS en boordcomputer. Maar goed, het belangrijkste zit er voorlopig op en zo heb ik straks nog lekker wat te knutselen.

beezz

Erg mooi, hoor!

De eerste "eigenaar" kan natuurlijk ook een leaserijder zijn geweest die een beperkt budget had.
T5 of T5R?  ===> RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!

mehn

Citaat van: Huit op 19-05-2005 15:59:30

Ja, apart he. Je zou toch zeggen als je zo'n auto nieuw kunt betalen dat er ook nog wel een ECC i.p.v. standaard airco in kan en opties zoals TRACS en boordcomputer. Maar goed, het belangrijkste zit er voorlopig op en zo heb ik straks nog lekker wat te knutselen.

Ja, en dan heb ik het nog niet over half lederen bekleding, mistlampen voor, electrische ramen achter, stoelverwarming, bijrijdersairbag. (die laatste 3 heeft die van mij overigens ook niet hoor  ;))
Volgens mij heeft ie wel cruise control...

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

toycar

Ziet er heel goed uit Rients.  8)
Als ik een wenspunt zou mogen noemen, zou ik zeggen bekleding. Maar je schreef al, dat hoeft niet persé.

Vulk

Ziet'r idd mooi uit.
Imo de mooiste velgen dat je kan hebben onder de 850.

Reitse

Weer een grunneger d'r bie! Mooi man! 8)

The Saint

Ziet er spatzuiver uit Rients! Gefeliciteerd Rmee.

Je zult de dagen wel aftellen!

The Saint, die vindt dat die Grunningers maar vreemde namen hebben: Reitse, Rients. R zijn meer letters in het alfabet hoor...
No shirt no shoes, no pinball

elianmars

Citaat van: mehn op 19-05-2005 16:34:38
Citaat van: Huit op 19-05-2005 15:59:30

Ja, en dan heb ik het nog niet over half lederen bekleding, mistlampen voor, electrische ramen achter, stoelverwarming, bijrijdersairbag. (die laatste 3 heeft die van mij overigens ook niet hoor  ;))
Volgens mij heeft ie wel cruise control...

Het is inderdaad een beetje kale T-5, maar ziet er wel heel erg goed uit, zeg!!!

Heel erg veel plezier gewenst met je 850!! :)

Reitse

Citaat van: The Saint op 19-05-2005 22:29:14
Ziet er spatzuiver uit Rients! Gefeliciteerd Rmee.

Je zult de dagen wel aftellen!

The Saint, die vindt dat die Grunningers maar vreemde namen hebben: Reitse, Rients. R zijn meer letters in het alfabet hoor...
Maar de R is toch wel de mooiste (ook als Volvo ;))