Electrische schema's V70

Gestart door mehn, 20-05-2005 14:35:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mehn

Is iemand in het bezit van de electrische schema's van de V70 Classic?
Ik zoek o.a. die van het schuifdak.

Ik ga er van uit dat ze anders zijn dan die van de 850, of zijn de kabelbomen onder het dashboard vrijwel hetzelfde?  ::)

Iemand enige ervaring hiermee?  :D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

thuur

Ik heb wel een 850 van '97 schema.

Meeste wijzigingen zijn dat de schema's lichtelijk anders getekend zijn, en verder wat andere massapunten of +-punten. Functioneel zal er heus wel het nodige gewijzigd zijn, maar of je daarom geen '92-er schema zou kunnen gebruiken.... Vaak zitten deze wijzigingen in een relais. De nummers bij de aansluitingen komen bijna altijd overeen. Ze gaan niet opeens andere functies gebruiken op bestaande punten. Dit ook om verwarring bij monteurs te voorkomen.


Gr 8)

mehn

Citaat van: thuur op 20-05-2005 14:40:41
Ze gaan niet opeens andere functies gebruiken op bestaande punten. Dit ook om verwarring bij monteurs te voorkomen.

Maarja of V70 MY2000 nog steeds hetzelfde is?  ???

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

thuur

Is een MY2000 dan nog een Classic?

Gr 8)

mehn


850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Hen3


mehn


850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Hen3


thuur

Als het een tussenmodel is heb je misschien pech. Als het een volwaardige Classic is verwacht ik niet veel wijzigingen... Why change a winning team?


Gr 8)

mehn

Nee, het valt tussen de regels door niet op dat jullie érg nieuwsgierig zijn  ;D

Nou vooruit dan maar: ik heb een Laserblue V70 uit 2000 gejat en ik krijg 'm niet aan de praat omdat er een startonderbreker op zit  :P

Zonder gekheid, de eigenaar van DEZE auto heeft mij om assistentie gevraagd bij het voltooien van de inbouw van het apparaat waar ik op de foto ook aan bezig ben.  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

thuur

Citaat van: mehn op 20-05-2005 22:05:05
Nee, het valt tussen de regels door niet op dat jullie érg nieuwsgierig zijn  ;D

Nou vooruit dan maar: ik heb een Laserblue V70 uit 2000 gejat en ik krijg 'm niet aan de praat omdat er een startonderbreker op zit  :P

Zonder gekheid, de eigenaar van DEZE auto heeft mij om assistentie gevraagd bij het voltooien van de inbouw van het apparaat waar ik op de foto ook aan bezig ben.  ;)


Een schuifdak? ;D ;D ;D

Charmante foto trouwens ;)


Gr 8)

mathh

Je kijkt op de foto ook al of je betrapt bent met iets wat niet mag ;D
V70R awd 2000                Heico chip, Ferrita DP, K&N, Denso irridium Heico 8x18

mehn

Citaat van: mathh op 21-05-2005 10:14:52
Je kijkt op de foto ook al of je betrapt bent met iets wat niet mag ;D

Toen ik deze foto voor het eerst zag, voelde het ook alsof ik door een slang gebeten werd  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Peertje

#13
Citaat van: mehn op 21-05-2005 11:54:40
Citaat van: mathh op 21-05-2005 10:14:52
Je kijkt op de foto ook al of je betrapt bent met iets wat niet mag ;D

Toen ik deze foto voor het eerst zag, voelde het ook alsof ik door een slang gebeten werd  ;)

Wat een fotootje al niet teweeg breng bij mensen he?  ;)

p.s. het is met een Y. Ik ben van nature niet zo agressief, behalve als je aan m'n roffel komt.
Hé? Geen banner meer?

mehn

Citaat van: SnakeByte op 21-05-2005 17:40:02
p.s. het is met een Y. Ik ben van nature niet zo agressief

Snap ik, maar ik probeerde een verwijzing naar jou te maken  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD: