hij is besteld een nieuwe R!!

Gestart door marcelV70R, 21-05-2005 12:58:24

Vorige topic - Volgende topic

marcelV70R

Citaat van: Jeroentjuh op 30-09-2005 20:10:04
Citaat van: Johann op 30-09-2005 10:31:23
Citaat van: mpT5 op 30-09-2005 10:28:39
staat wel stoer zo 3 van die dikke auto's

Marcel

Dat dit allemaal op een Volvo forum mag zeg...  ;D

Ach ja, als ik begin over iets van een ander merk, heb ik meteen alweer PB's van beheerder binnen, verwijderde berichten, ...... :-\

In dit forum kan je je hart luchten over alledaagse dingen en onzinnigheid die niet speciaal over de 850 gaan

moet het dan speciaal over volvo gaan??

Jeroentjuh

Citaat van: mpT5 op 30-09-2005 22:04:44
Citaat van: Jeroentjuh op 30-09-2005 20:10:04
Citaat van: Johann op 30-09-2005 10:31:23
Citaat van: mpT5 op 30-09-2005 10:28:39
staat wel stoer zo 3 van die dikke auto's

Marcel

Dat dit allemaal op een Volvo forum mag zeg...  ;D

Ach ja, als ik begin over iets van een ander merk, heb ik meteen alweer PB's van beheerder binnen, verwijderde berichten, ...... :-\

In dit forum kan je je hart luchten over alledaagse dingen en onzinnigheid die niet speciaal over de 850 gaan

moet het dan speciaal over volvo gaan??

Tja, begin maar eens over iets technisch van iets anders (ook al komt toevallig zo ter sprake in een topic), dan zul je het wel zien. Zelfs andere Volvo modellen dan de classic X70/850 zijn al taboe.... Misschien ook wel wat voor te zeggen, maar we hebben toch ook een "Off Topic" gedeelte denk ik dan? Maarja....

Johann

Scania en Saab is natuurlijk vloeken in de kerk.... :P

Joris_Scholte

Citaat van: mpT5 op 30-09-2005 13:57:26
Citaat van: Joris_Scholte op 30-09-2005 11:02:29
Wat staat er nou op de zijkant van de cabine geschreven? Double Dutch Chicks Here? Hahaha  ;D  ;D

dat was ook een leuke text geweest.
maar er staat "double dutch chicken travel"

Marcel

Ja, kon het niet meer, lezen, dat laatste. Btw, kwam jouw (tenminste, jouw kenteken eindigt op -80?) nog tegen vanavond, iets boven Voorthuizen. In het echie is ie ook wel om aan te zien.  :o

Ben

Vandaag een hele stoet antieke vrachtwagens gezien. Ze reden in colonne door Baarn. Veel Scania's, een enkele Volvo en zelfs zo'n mooie gele Mack ;-)

@ Marcel,
Heb je ook plaatjes van de binnenkant? Ben ik wel benieuwd naar. Of kom je 'm volgende week even showen  ;D

Ton

Citeerik hoop dat DAF het met het nieuwe model een beetje onder kontrole krijgt, want dit heeft ze al heel wat klanten gekost

Daar hebben we anders niet veel van gemerkt, want van de week is het recordaantal van 169 wagens van de band af gekomen in 2 ploegendienst. En nog even voor de duidelijkheid, alle wagens die van de band af komen zijn verkocht. En om nog even terug te komen op de problemen die je noemt, alle (vracht)auto's hebben problem dus ook DAF. Maar het zal wel allemaal mee valllen, want DAF wint op alle terreinen licht, middel en zware  trucks nog steeds aan marktaandeel terwijl de concurrentie marktaandeel verliest. En als de trucks zo slecht waren, dan verkochten ze vast niet zo goed.
O, ja ik zeg dit niet omdat ik toevallig bij DAF Trucks werk.

CiteerEen daf????? Doe mij maar een VOLVO!!!!!!

Zeg nou eens eerlijk ziet de nieuwe DAF XF 105 er niet zeer goed uit???

Chris S.D.

Mooie wagen Ton, DAF is (weer) goed bezig ! Is dat ook zo'n Euro 5 apparaat ?

marcelV70R

Citaat van: Ben XC70 op 01-10-2005 13:56:21

@ Marcel,
Heb je ook plaatjes van de binnenkant? Ben ik wel benieuwd naar. Of kom je 'm volgende week even showen  ;D

volgende week zal niet gaan, ben zeer druk .
maar als ik hem voor de deur heb staan laat ik het ff weten.
geef je nr. maar ff in een pb

marcelV70R

Citaat van: Ton op 01-10-2005 14:39:17
Citeerik hoop dat DAF het met het nieuwe model een beetje onder kontrole krijgt, want dit heeft ze al heel wat klanten gekost

En als de trucks zo slecht waren, dan verkochten ze vast niet zo goed.
O, ja ik zeg dit niet omdat ik toevallig bij DAF Trucks werk.

als ik zie hoeveel, met name, kleine transport bedrijven bij ons in de buurt(barneveld, renswoude, scherpenzeel, lunteren) hun DAFs er weer uit doen, zou je haast anders gaan denken!!
luister, ik heb ook het liefst een nieuwe DAF XF 105, maar ik ben bang dat ik toch ff een paar jaar in die scania moet gaan rijden.
gelukkig gaan ze er bij ons wel vrij snel weer uit, dus ik verwacht niet langer dan een jaar of 3 er in te rijden.(ik hoop korter)

Marcel

Ton

CiteerIs dat ook zo'n Euro 5 apparaat ?

Al ik me niet vergis is hij beschikbaar in zowel Euro 4 en Euro 5. Ik weet wel dat hij een "schone motor" heeft omdat hij op een combinatie van diesel en ureum rijd en er zit e.a. speciale knaldemper onder die gevuld is met lava stenen en dat daardoor ook weer mee werkt in het hele proces.
Hoewel het een schonere motor is, moet je niet te lang in de damp van de uitlaat blijven staan. Ik kan uit persoonlijke ervaring vertellen dat ik er een keer bijna van over me nek ben gegaan van die damp, een scherp luchtje. Dan was ik toch wel wat beter gewend aan de diesel damp.

Joris_Scholte

Echt wel!!!!  8)

RRRRR_Ramon

@Marcel:

Heb je al donkerrode veloursgordijntjes besteld en wanneer gaat de "Scania chauffeurscursus" van start??    ::)  :-X

Ik heb wel eens gehoord: Goed verstoppertje spelen achter het gordijntje en vooral alleen de linker wijsvinger opsteken bij het passeren van een collega!!  8) ;)
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

marcelV70R

Citaat van: RRRRR_Ramon op 01-10-2005 18:42:32
@Marcel:

Heb je al donkerrode veloursgordijntjes besteld en wanneer gaat de "Scania chauffeurscursus" van start??    ::)  :-X

Ik heb wel eens gehoord: Goed verstoppertje spelen achter het gordijntje en vooral alleen de linker wijsvinger opsteken bij het passeren van een collega!!  8) ;)

:-X :-X :-X

BenC70ES

Citaat van: Joris_Scholte op 01-10-2005 18:07:28

Echt wel!!!!  8)

Een vergelijkbare Volvo truck ziet er toch veel mooier uit vind ik, veel moderner ook...

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Johann

Citaat van: BenC70ES op 01-10-2005 18:59:52
Citaat van: Joris_Scholte op 01-10-2005 18:07:28

Echt wel!!!!  8)

Een vergelijkbare Volvo truck ziet er toch veel mooier uit vind ik, veel moderner ook...

Echt wel!!!!  ;D