[VOLVO 850 CLUB MEETING] Kerstboommeeting 2017 woensdag 27 december

Gestart door Volvo 850 Club Nederland, 01-11-2017 09:05:34

Vorige topic - Volgende topic

Aad A

Was mijn eerste kerstboommeeting en heb het een uurtje uitgehouden.
Wat mensen gesproken en getracht de auto's te bewonderen.
Maar ik trek dat niet meer, vond het berekoud en begon te rillen in mijn tuigje.
Hoop dat het nog lang gezellig is geweest en wellicht tot een volgende keer.

met vriendelijke groet,
Aad

The Volvoboy

Ondanks de magere opkomst vergeleken met voorgaande jaren, toch een gezellige avond gehad. :)

Wat Kornelis inderdaad al zegt, dank aan de 850 Club voor het in stand houden van deze traditionele meeting. :)
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

VolvoJac

Ondanks dat de lampjes van de kerstboom het niet deden, het vrij guur weer was en de opkomst wat achterbleef (toch hebben we nog 29 auto's geteld) kijken we als Volvo 850 Club terug op een geslaagde traditionele eindejaarsmeeting.

Er hing een gemoedelijke sfeer. Het vuurtje in de korf brandde er lustig op los, het kerstbrood en de grillworsten smaakten goed en de Volvo's stonden er goed bij.

De eindstand met betrekking tot de donatie voor het gebruik van de parkeerplaats van de kerk is uitgekomen op € 106,45.
Bedankt aan een ieder die hieraan netjes zijn bijdrage heeft geleverd, zodat we volgende jaar weer op deze plek de traditionele Kerstboommeeting kunnen organiseren.
Volvo 850 T-5. En opeens is het jouw Volvo.
Lid Evenementen Commissie Volvo 850 Club

Spin!

Ja t*ring wat was het fris! Maar niet minder gezellig. Leuk dat de traditie van 3e Kerstdag voort wordt gezet en dat er gisteren een hoop eten en drinken mee was genomen. Volgend jaar weer!

Jacco & Raymond, bedankt voor de organisatie!

www.vm-parts.nl

jessevolvo 850 t5r

Ondanks de Kou was ik blij dat ik er even was en natuurlijk ook gelijk de intercooler en radiateur mee kunnen nemen dankzij Sandor!
En volgend jaar zal ik stroopwafels meenemen 😆😆😆😆