Vaste sleutelplek/club gezocht omgeving Haarlem+

Gestart door ThomasH, 09-12-2017 20:04:55

Vorige topic - Volgende topic

ThomasH

Hey allen,

Een zoekopdracht leverde zo snel geen passend resultaat op dus vandaar een post;

Ik ben sinds kort (aankoop 850) geïnfecteerd met het hobby-sleutel-virus en probeer veel kennis op te doen, te leren, etc. Nu zoek ik, in omgeving Haarlem alleen nog een plek waar ik vast kan sleutelen. Geen DHZ garage die per uur of dag rekent, maar gewoon een maand of jaarbedrag zodat ik er altijd terecht zou kunnen en de auto er ook gewoon kan laten staan.

Naast verhalen over mensen die het geluk hebben ergens bij iemand in de bollenschuur te mogen werken heb ik via google verschillende sleutelclubs gevonden (van de niet-seksuele variant), alleen dichterbij dan Hilversum vond ik niks.

Het liefst zou ik niet meer dan 20 min heen rijden, dus alles rondom Haarlem, Hoofddorp, Amsterdam, Hillegom etc zou helemaal perfect zijn.

Als iemand iets weet hoor ik het graag, alvast bedankt voor het lezen!

Thomas

hilko73

't Is een soort van systeem! (© Buurman & Buurman)

ThomasH

Citaat van: hilko73 op 09-12-2017 20:43:13
Wat zou je maximaal willen besteden?

Hangt natuurlijk erg van de ruimte af, maar voor een lekker plekje zo rond de 100,- per maand ofzo?

hilko73

Ik beloof nog niks maar misschien weet ik iets. Ik zal van de week informeren.

ThomasH

Citaat van: hilko73 op 10-12-2017 12:05:31

Fijn! Ik kijk uit naar je reactie!

ThomasH

Citaat van: ThomasH op 10-12-2017 13:04:54
Citaat van: hilko73 op 10-12-2017 12:05:31

Fijn! Ik kijk uit naar je reactie!

@Hilko73 Heb je nog kunnen informeren? Ben erg benieuwd!

hilko73

Helaas. Geen plek meer.
Wel kun je incidenteel bij mijn stalling/sleutelplek wat komen doen. Dat is in Katwijk. Maar dat kan alleen als ik er zelf ook ben.

ThomasH

Citaat van: hilko73 op 29-12-2017 15:37:24
Helaas. Geen plek meer.
Wel kun je incidenteel bij mijn stalling/sleutelplek wat komen doen. Dat is in Katwijk. Maar dat kan alleen als ik er zelf ook ben.

Helaas! Veel dank voor je moeite in ieder geval. Ik zal wel een PB sturen als ik eens langs zou willen komen!

hilko73

san

Gents,dames,
Ook ik ben op zoek naar een tijdelijk onderkomen voor de S70.
Ik wil namelijk zelf wat spuitwerk  doen aan de volvo en zoek daarom een droge plek waar ik voorbereidend werk en het spuiten zelf kan doen.
Liefst in de buurt van Harderwijk,stroom aanwezig en afsluitbaar voor vreemden.
Weet je wat of heb je een tip,graag via pb.

Michaell

Ik weet dat er in Lelystad een grote DHZ garage zit, met een volledige spuitcabine.
http://www.garagedeboorder.nl/

Dat is goed te doen vanuit Harderwijk. Hij zit op het industrieterrein Noordensluis. Vlak achter het tankstation Supertank (als ik de naam goed heb).
Maar deze moet je wel van te voren reserveren. Dus bel hem eerst ff als je daar wilt spuiten.

De eigenaar is een geweldige vent en een ervaren monteur. Hoor hem altijd schreeuwen tegen zijn klanten als het ze niet lukt om zelf een lampje te vervangen en waar ze dan het lef vandaan durven te halen hem te vragen hoe dat moet.  ;D ;D

Maar geen zorgen hoor. Je mag hem alles vragen. This een goede gozer. :)

Heb daar in het verleden veel gesleuteld samen met mijn toenmalig werkgever aan mijn vorige 850.

san