Overlijden Heutink

Gestart door Walter, 13-12-2017 12:03:36

Vorige topic - Volgende topic

moderators

Ook namens het moderatorenteam ons diepste medeleven voor de familie en nabestaanden.
Deelnemen aan dit forum? Hou je dan aan de forumregels
Wil je je niet aan de forumregels houden? Blijf dan weg van dit forum

big ben

Rust zacht Rob "Heutink" .... Good goan!

Gecondoleerd familie en heel veel sterkte gewenst om dit grote verlies te dragen.

Jan_D.

Een triest bericht: iemand met veel optimisme en enthousiasme is helaas veel te vroeg overleden. Sterkte voor de nabestaanden.

Sbv

Sterkte aan de nabestaanden

arjenT5R

Ik denk inderdaad dat het goed is dat er een apart condoleance topic is gekomen.
Ben er zeker van dat als nabestaanden dit lezen ze dit  een warm hart toedragen te zien dat zijn forum vrienden hem ook zullen missen.

300 pk is over t algemeen genoeg, een leuze die ik niet snel zal vergeten.

Sterkte voor de nabestaanden, we gaan hem allemaal missen.

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

StefanCJ

Rust zacht, Rob. Sterkte aan de nabestaanden. Ik heb je bijdrage aan het forum altijd erg gewaardeerd, altijd positief. Ik weet nog hoe je schreef over je ziekte, helaas ben je er toch aan onderdoor gegaan.

Ik heb een paar jaar geleden je geboortehuis op de Straatweg op de foto gezet voor je, zal me altijd bij blijven hoe dankbaar je daarvoor was.

Rust zacht!

razorx

Dat altijd positieve is heel bijzonder. Laten we proberen daarvan te leren.

JustGurt

Dank jullie wel voor de lieve en mooie berichten van en over Rob/Heutink
Ik zal het ook in ieder geval aan zijn naaste familie meedelen
Mijn naam is Gert, Rob zijn beste en naaste vriend.
Het hele verloop is inderdaad op het laatst onverwacht heel erg snel gegaan.
En Rob was ondanks dat hij ziek was en uitbehandeld was toch positief erin dat hij nog wel enige tijd met goede leef kwaliteit vooruit kon
Helaas heeft dat niet zo mogen zijn.
Ik weet dat Rob hier altijd veel plezier heeft gehad met verschillende topics en met de verschillende mensen
om daar samen mee lekker te zeuren te ouwehoeren en af en toe weer even iets nieuws neer te zetten
Ik kan rustig zeggen en stellen dat dit voor hem een geweldige plek was om naar toe te gaan, en waar hij maar kon om de 850 te promoten net zoals dit forum.
Rob en ik hebben samen vaak hartelijk gelachen terwijl we een biertje dronken over de dingen die hier over op het forum  "tafel" kwamen.
Als ik dan zeg lieve mensen bedankt voor de fijne en mooie tijd die hij met jullie heeft doorgebracht, vanuit Heutink zijn gedachte zeg ik zeker niks teveel

Beheerder bedankt voor het plaatsen van het bericht (ik had het niet via de goede weg gedaan maar gelukkig is de wereld klein)

Lieve mensen namens Heutink bedankt voor de mooie en fijne tijd hier samen met jullie hou de humor in stand  :eusa_boohoo: :eusa_dance: ;D

)()()sT

Jeetje... wat een triest nieuws. Ik moest altijd lachen om zijn manier van posten hier:

:D

Bladibladibla

Heel veel sterkte voor de nabestaanden. Verschrikkelijk dat het je niet gegund is om van je welverdiende pensioen te gaan genieten. Rust zacht Rob  :'(

elianmars

BBS

Citaat van: elianmars op 13-12-2017 23:15:24
Citaat van: )()()sT op 13-12-2017 23:05:36

Bladibladibla

Dat dus. Dat ga ik missen.... :-\
Ja precies, alleen de Heut kon dat op zijn speciale manier van schrijven doen. :'(
Volvoloos....

T5-4life

Ik schrik er van dat het zo snel is gegaan. Een man met humor en mooie uitspraken.
Sterkte voor de nabestaanden.
C70 T5 coupe LPI 1998 413 dkm
C70 T5 cabrio 2000 236 dkm
S80 D5 2005 325 dkm

The Volvoboy

:( :(

Ook ik kende Rob niet persoonlijk, maar heb altijd genoten van zijn typische, leuke en positieve manier van schrijven.

Heel veel sterkte voor de nabestaanden. We zullen je missen. :-\
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

FGG

Citaat van: JustGurt op 13-12-2017 21:46:03
Dank jullie wel voor de lieve en mooie berichten van en over Rob/Heutink
Ik zal het ook in ieder geval aan zijn naaste familie meedelen
Mijn naam is Gert, Rob zijn beste en naaste vriend.
Het hele verloop is inderdaad op het laatst onverwacht heel erg snel gegaan.
En Rob was ondanks dat hij ziek was en uitbehandeld was toch positief erin dat hij nog wel enige tijd met goede leef kwaliteit vooruit kon
Helaas heeft dat niet zo mogen zijn.
Ik weet dat Rob hier altijd veel plezier heeft gehad met verschillende topics en met de verschillende mensen
om daar samen mee lekker te zeuren te ouwehoeren en af en toe weer even iets nieuws neer te zetten
Ik kan rustig zeggen en stellen dat dit voor hem een geweldige plek was om naar toe te gaan, en waar hij maar kon om de 850 te promoten net zoals dit forum.
Rob en ik hebben samen vaak hartelijk gelachen terwijl we een biertje dronken over de dingen die hier over op het forum  "tafel" kwamen.
Als ik dan zeg lieve mensen bedankt voor de fijne en mooie tijd die hij met jullie heeft doorgebracht, vanuit Heutink zijn gedachte zeg ik zeker niks teveel

Beheerder bedankt voor het plaatsen van het bericht (ik had het niet via de goede weg gedaan maar gelukkig is de wereld klein)

Lieve mensen namens Heutink bedankt voor de mooie en fijne tijd hier samen met jullie hou de humor in stand  :eusa_boohoo: :eusa_dance: ;D

Hele mooie woorden. Zijn markante persoon zal gemist worden. Ik wens de nabestaanden veel sterkte de komende tijd.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Maestro12

Ook ik ken hem alleen van het forum, waarbij hij opviel door positiviteit en humor.
Sterkte voor de nabestaanden.
De ergernis over de slechte kwaliteit duurt langer dan de vreugde over de lage prijs!
V70, 1999, 481481km
7700 pk en 300.000 nm, is dat wat?