Overlijden Heutink

Gestart door Walter, 13-12-2017 12:03:36

Vorige topic - Volgende topic

JvW

Heel veel sterkte aan de nabestaanden!

BBS

Citaat van: arjen850 op 13-12-2017 12:42:01
Wat een vreselijk nieuws :'( hij hield ons "voetbal topic" draaiende. Heel veel sterkte voor alle nabestaanden :'(
Niet alleen het voetbal topic, maar ook het weer topic of zijn enthousiaste verhalen van geestekindje Maxxon Motors. En zo had hij wel meer mooie verhalen.
Ik schrik er toch wel van dat de Heut er niet meer is.

Heut, je zal gemist worden!
Familie en naasten, heel veel sterkte met dit verlies.
Volvoloos....

san

Sterkte aan de nabestaanden,kende hem niet persoonlijk,zoals al gezegd een gewaardeerd forummer.

knoertS70

Heutink toch. We zullen je positieve bijdragen hier missen. Met name de manier waarop je nieuwkomers welkom heette.
Niet te bevatten hoe snel dit is gegaan. Heel veel sterkte voor de nabestaanden.
Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

volvobug

Kende Heutink niet persoonlijk. Moest gek genoeg vorige week toen ik aanhangerrijles en examen had in Enschede wel aan hem denken, rijdende langs het moderne Maxxon pand en zowaar ook nog over de Heutinkstraat. Rust zacht opa (zoals hij zichzelf altijd noemde).
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Vulk

Weet er iemand wanneer de dienst is?
Gaan er forumleden heen?

NinaPaul

Mocht dat aangewezen zijn (nabestaanden moeten dat beslissen), zal er vast een uitnodiging volgen, lijkt mij.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

gero

Ik heb je ook niet persoonlijk gekend, ik wist alleen dat je vrouw uit Indonesie kwam en je hield van honden.

Selemat jalan  (goede reis )  Heutink . :'( :'(

henry classic v70

...kende Rob ook niet persoonlijk maar vond zijn bijdrage altijd bijzonder prettig te lezen

:-\

Sterkte daar...

:'(
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Snellebaksteen

Ik heb Heutink en zijn bijdragen altijd enorm kunnen waarderen, we zullen hem missen.
:'(
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Marc O.

Man, daar schrik ik even van. Ik herinner me Rob als een altijd opgewekte en positieve forummer, die me meteen uitnodigde toen bleek dat we zakelijk wat indirecte connecties hadden (overigens is het nooit tot een kennismaking gekomen). Ik herinner me ook hoe optimistisch je was over je ziekte, en er zeker van was dat je die zou overwinnen. Blijkt dat die kloteziekte het toch van je heeft gewonnen, terwijl je klaar was om van een welverdiend pensioen te gaan genieten. Wat ontzettend klote dat je dat ontnomen is  :'(

Heel veel sterkte voor de nabestaanden, en veel kracht om deze moeilijke tijd door te komen.  :-\
...The Nile isn't just a river in Africa...

Spin!

Het zijn altijd weer dit soort nare berichten waardoor ik me helemaal lam schrik. Altijd positief in topics, nooit trollen. Hartelijke man. Dezelfde leeftijd als mijn eigen vader. Sta wel weer even met beide benen op de grond nu. Paar dagen geleden nog actief en ineens weg.

Ik wil Rob zijn familie veel sterkte wensen met dit verlies. Het forum is een verdomd leuke vent verloren.

www.vm-parts.nl

jas

Toch heel erg gek, ik heb hem nooit ontmoet, geen idee hoe hij er uit ziet, maar door het jarenlang mee lezen op het forum toch het idee dat ik hem ken.

Ik las het bericht en schrok er van.  :-\

Voor de familie; erg veel sterkte toegewenst.

cornelis-b

Ik schrok van het bericht geplaatst door de moderators, ik had via PB een heel goed contact met Rob en we schreven veel over zijn en mijn ziekte, zijn instelling was: We gaan winnen, we overwinnen die klote ziekte. Maar helaas heeft hij de strijd verloren.

Wij wensen familie, vrienden en bekende heel veel sterkte met dit verlies. Rob rust in vrede en ik zal je berichten nog regelmatig teruglezen.

Henk en Anton

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

C.punTeR

:'( Dag opa uut Enschede.  :'(

Veel sterkte voor de familie toegewenst.