Waar ga jij heen op vakantie in 2018?

Gestart door elianmars, 18-12-2017 13:23:54

Vorige topic - Volgende topic

evdborn

Probeer ook anders de Alevi Camping is Fasnas, leuk ook voor kids tot 12 jaar.
V70 XC AWD, 2.4 T, 2000.
* V70 TDI, 1998
* 850 2.5 10v, 1996.
* 940 2.3 GLE 1992.
* 480 Turbo 1991.
* 480 ES 1990.
* ( weg foetsie kwijt)

elianmars

Citaat van: evdborn op 22-12-2017 13:25:55
Ik ken de omgeving erg goed, niet zo ver van die plek is een leuke waterval,
Brattfallet, Halgå, 683 62 Ekshärad, Zweden. Lekker zwemmen en erg rustig.
Ook 683 60 Ekshärad, Zweden is klein maar leuk, mooie jacht/viswinkel en natuurlijk de ICA.

Als je toch daar bent moet je een dagje uitrekken om binnen door (onverhard) naar Malung te gaan, prachtige route door de bossen.

Eric

We kennen Ekshärad. Hebben daar een aantal jaar geleden in de buurt een huisje gehuur (En de ouders van Jasper hebben daar een huis. We zijn daar toen nog op visite geweest). Bij de waterval hebben we uren gewandeld. Het is daar echt schitterend 8)
Ook bij de skiheuvel is een mooi wandelpad omhoog.
De wandelschoenen staan al klaar ;D

elianmars

Citaat van: evdborn op 22-12-2017 13:27:28
Probeer ook anders de Alevi Camping is Fasnas, leuk ook voor kids tot 12 jaar.

Ook die kennen we ;D

We zijn vanaf die camping met een kano de Klarälven af gegaan. Dat was een geweldige ervaring. We keken onze ogen uit.

evdborn

V70 XC AWD, 2.4 T, 2000.
* V70 TDI, 1998
* 850 2.5 10v, 1996.
* 940 2.3 GLE 1992.
* 480 Turbo 1991.
* 480 ES 1990.
* ( weg foetsie kwijt)

elianmars

san

Citaat van: elianmars op 22-12-2017 13:22:11
Citaat van: arjenT5R op 22-12-2017 08:56:05
Citaat van: elianmars op 18-12-2017 13:23:54
Jawel, onze zomervakantie voor 2018 is vanmorgen geboekt ;D

We gaan opnieuw naar Zweden. Ditmaal met de vouwwagen op een camping in een bos, gelegen aan een meer.
Nu al zin in! :D

http://www.radastrand.com/resources/images/fotoalbum/t_bildgalleri-1.jpg

Dat lijkt me ook wel wat, waar ga je precies heen?

Råda. www.radastrand.com

Een jong Nederlands stel leidt de camping. Er zijn daar veel leuke dingen te doen voor de jongens, dus die hoeven zich niet te vervelen :)

Deze ga ik onthouden.

The Demon

De zomer staat nog niet vast, eerst komende week ff naar Langwieden om een weekje alle aandacht voor elkaar te hebben in een lekker appartement.

Niet omdat het kan, maar omdat het moet!

StefanCJ

Ahaa ... Aandacht voor elkaar  ;D. In dat geval zou ik lekker een hotel in de buurt opzoeken, jullie komen toch de kamer niet uit dan  ;D

kulk

Kroatie en/of Macedonie naar alle waarschijnlijkheid.

cornelis-b

Nog geen idee eerst maar eens lente worden en dan zien we wel waar de tractor ons brengt, het kan zijn Frankrijk maar ook Zweden zit in de planning. In elk geval ook vliegen in Douzy Noord Frankrijk.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

The Demon

Citaat van: StefanCJ op 01-01-2018 19:34:17
Ahaa ... Aandacht voor elkaar  ;D. In dat geval zou ik lekker een hotel in de buurt opzoeken, jullie komen toch de kamer niet uit dan  ;D
Er moet toch ook gegeten worden dus dan van de nood een deugd maken en lekker ergens heen waar je het niet kent, soort van cultureel doen ofzo.  ;)

BBS

Citaat van: The Demon op 01-01-2018 19:27:37
De zomer staat nog niet vast, eerst komende week ff naar Langwieden om een weekje alle aandacht voor elkaar te hebben in een lekker appartement.

Geniet ervan Walter! Soms moet je gewoon ff aan jezelf en je partner denken en ff je kop leeg maken op een vreemde plek.

Wij gaan naar Kreta in het voorjaar ergens en in de zomer 2 weekjes op de camping en een week ergens in de Eifel bivakkeren. Ergens in September/oktober nog eens een weekje er tussen uit piepen maar daar hebben we nog geen invulling aangegeven.
Volvoloos....

The Demon

Citaat van: BBS op 01-01-2018 20:26:17

Geniet ervan Walter! Soms moet je gewoon ff aan jezelf en je partner denken en ff je kop leeg maken op een vreemde plek.

Wij gaan naar Kreta in het voorjaar ergens en in de zomer 2 weekjes op de camping en een week ergens in de Eifel bivakkeren. Ergens in September/oktober nog eens een weekje er tussen uit piepen maar daar hebben we nog geen invulling aangegeven.
In de zomer wonen jullie toch op de camping?
1 keer per week naar huis om de post op te halen.

BBS

Citaat van: The Demon op 01-01-2018 20:28:36
Citaat van: BBS op 01-01-2018 20:26:17

In de zomer wonen jullie toch op de camping?
1 keer per week naar huis om de post op te halen.
;D ;D
Volvoloos....

marc-850

Eind februari gaan we 3 weken naar Thailand  :D