Help !!!! AWD probleem !!!!

Gestart door diederick1974, 23-12-2017 20:10:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

diederick1974

Na hulp van forumleden , heb ik besloten oude hele boel tegen vervangen ,


1 : de aandrijfas Rechts (V70 R AWD  my 97)
2 : Haakse overbrenging
3 : Bus in de bak waarvan de spiebaan hoogstwaarschijnlijk naar de klote is.

het probleem is nu dat we van alle 3 de dingen niet precies weten of het naar de klote is , dus ik dacht alles maar vervangen dan ,
waar het niet dat ik tot nu toe nog geen onderdeel heb kunnen vinden zowel tweede hands niet  en nieuw ook niet
zijn er forum leden die mij misschien hiermee kunnen helpen
alvast heel erg bedankt :eusa_pray: :eusa_pray: :eusa_pray: :eusa_pray:

KIM

De bus kun je het beste bij de dealer bestellen. Kostte mij destijds zo'n 80 euro.

diederick1974

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

thanx , ga ik meteen doen na de kerst dagen 
dan kan ik er al 1 afstrepen van mijn lijstje

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

freefall

die andere 2 kun je ook bij de dealert nog wel bestellen. Als je portomonee dat verdraagt ;D Anders toch de diverse advertentie sites zoals ebay marktplaats en zo. Of een forumoproep...succes.

Al gedacht aan revisie? zo complex is een ho niet
1997 417 nautic blue S70 2.5T AT Zoonlief
2000 426 mystic silver V70D AT
1997 421 dark olive pearl V70 2.5T 2.3T AT AWD
1998 419 sand silver S70 T5 AT zoonlief
1995 421 dark olive pearl 850 T5R AT
i beun, therefore i am

diederick1974

Citaat van: arjenT5R op 23-12-2017 22:01:32
Bijzonder topic weer

In welk opzicht ?????

ik heb een probleem met mijn AWD systeem  en ik vraag hulp aan de diverse forum leden , waarvan er een aantal al zo vriendelijk en behulpzaam zijn geweest om mij tips te geven
dus ik weet en begrijp dus niet helemaal wat je bedoelt ???

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

-D©©©L-


turbopower

Brunekreef Performance.

Gereviseerde haakse overbrenging.

diederick1974

Die mensen ga ik even bellen , want verder is er helemaal niks te vinden over dit awd systeem
ja dat er wel eens problemen mee zijn  ;D ;D
bedankt allemaal voor het meedenken en de tips die jullie gegeven hebben en als jullie nog iets weten hoor ik het graag  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

diederick1974

Citaat van: diederick1974 op 25-12-2017 11:39:12
Die mensen ga ik even bellen , want verder is er helemaal niks te vinden over dit awd systeem
ja dat er wel eens problemen mee zijn  ;D ;D
bedankt allemaal voor het meedenken en de tips die jullie gegeven hebben en als jullie nog iets weten hoor ik het graag  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Nou auto naar de dealer gebracht (Ton van Kuyk) 

daar bleek toch de lange aandrijfas (awd) heel erg kapot te zijn , deze laten verwijderen en preventief de Bus in de bak laten vervangen en zoals ik hoorde was dat ook wel nodig
kortom redelijk prijzige operatie maar de auto rijd weer helemaal als nieuw :) :)

V70 classic

Citaat van: diederick1974 op 19-01-2018 10:16:37
Citaat van: diederick1974 op 25-12-2017 11:39:12
Die mensen ga ik even bellen , want verder is er helemaal niks te vinden over dit awd systeem
ja dat er wel eens problemen mee zijn  ;D ;D
bedankt allemaal voor het meedenken en de tips die jullie gegeven hebben en als jullie nog iets weten hoor ik het graag  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Nou auto naar de dealer gebracht (Ton van Kuyk) 

daar bleek toch de lange aandrijfas (awd) heel erg kapot te zijn , deze laten verwijderen en preventief de Bus in de bak laten vervangen en zoals ik hoorde was dat ook wel nodig
kortom redelijk prijzige operatie maar de auto rijd weer helemaal als nieuw :) :)


:eusa_dance:
En dat rijdt perfect
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.