Ja hoor 1 dag mooi weer!

Gestart door Esveldt, 28-05-2005 07:57:12

Vorige topic - Volgende topic

thuur

Je hoeft alleen de kachelweerstand los te halen om de verdamper te kunnen zien zitten (en inspecteren met UV of schoonspuiten). En daarvoor hoeft alleen het onderpaneel los bij de bijrijder.

Gr 8)

Esveldt

Die thuur weet het naTHUURlijk weer, waat een vraagbaak is die jongen!!!

;-)))))

Paul

850Tim

Citaat van: thuur op 02-06-2005 13:11:23
Je hoeft alleen de kachelweerstand los te halen om de verdamper te kunnen zien zitten (en inspecteren met UV of schoonspuiten). En daarvoor hoeft alleen het onderpaneel los bij de bijrijder.

En voor het vervangen van de verdamper dan?

--edit--
nieuwe tekst buiten quotevak gezet
--edit--
Simply the best.......

thuur

Citaat van: Tim op 08-06-2005 14:56:42
Citaat van: thuur op 02-06-2005 13:11:23

En voor het vervangen van de verdamper dan?

--edit--
nieuwe tekst buiten quotevak gezet
--edit--

Laat ik het zo zeggen: alleen de kabelboom van het dashboard blijft liggen ::) :-X

Gr ;)

850Tim

Gisteren Aircomobiel bij mij thuis de airco gerepareerd, althans dat was de bedoeling :-\ (Goed bedrijf overigens, service en klant vriendelijk)
Shims tussen de magneetkoppeling weg gehaald ( 75 euro), airco "slaat" weer keurig aan (zonder een grote klik/klak). Er zat meer dan 1,5 mm speling tussen wat normaal 0,25 mm moet zijn volgens Olof (Aircomobiel).
Wagen gestart en pompen maar. Wat is het geval: pomp slaat om de 3 a 4 sec aan en uit. Niet goed zegt hij. Drukmeters erop en wat blijkt hij verliest ergens druk. De hele boel geinspecteerd met UV, nergens wat te vinden onder de motorkap. Dus verdamper lek, heb ik weer. Al her en der prijzen opgevraagd, schommelt tussen de 600 en de 700 euro. k'Heb op Ebay eens zitten zoeken, losse verdamper ca. 149 euro. Is het zelf te doen buiten het systeem te legen en te vullen. Het lijkt me een gigantische klus mede omdat de garagebedrijfen de auto 2 dagen nodig hebben??
Simply the best.......

mehn

Citaat van: Tim op 09-06-2005 20:21:13
Het lijkt me een gigantische klus mede omdat de garagebedrijfen de auto 2 dagen nodig hebben??

Ik heb ff de zoekfunctie voor je gebruikt, en dit levert onder andere dit op:

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD: