reparatie lassen deurvanger/A-stijl

Gestart door Edj, 07-02-2018 09:50:22

Vorige topic - Volgende topic

Edj

Mijn a stijl is verzwakt en moet nodig gerepareerd/gelast worden.
Nu wil de spuiter die wel vaker iets aan mijn auto doet dat graag voor mij doen maar had graag wat voorbeelden van de beste en meest juiste manier van lassen. Zoekfunctie levert verschillende dingen op maar enkel oudere niet te bekijken foto's.

Wie heeft er ervaring hiermee en heeft wat beeldmateriaal hiervan?

Of anders: waar kan ik dit GOED laten repareren? (omgeving Den Haag,Amsterdam, Utrecht, H'sum, R'dam)
Ex '97'98 V70tdi    Ex V70d5 black sapphire   Ex XC90 D5

Hengeveld

In het clubblad stond afgelopen jaar een mooie uitleg van hoe het kan. Van belang is in ieder geval dat alle plaatlagen worden benut, of met tappen van schroefdraad (oplossing clubblad), of doorlassen door al die lagen.
In omgeving Arnhem ben je welkom voor de lasoplossing, maar waarschijnlijk te ver weg voor jou.

pwassink

Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Edj

Citaat van: Hengeveld op 07-02-2018 12:19:35
In het clubblad stond afgelopen jaar een mooie uitleg van hoe het kan. Van belang is in ieder geval dat alle plaatlagen worden benut, of met tappen van schroefdraad (oplossing clubblad), of doorlassen door al die lagen.
In omgeving Arnhem ben je welkom voor de lasoplossing, maar waarschijnlijk te ver weg voor jou.

Als het goed en netjes gedaan wordt is het een ritje naar Arnhem waard hoor.
Is dat dan bij jou zelf of bij een bedrijf? En kan het gelijk helemaal afgemaakt worden met verf? Denk zelf aan een knikkerbusje van de dealer maar een strakke spuiter ben ik absoluut niet.
Ex '97'98 V70tdi    Ex V70d5 black sapphire   Ex XC90 D5

Hengeveld

Dat kan ik doen. Primer doe ik er zeker op, maar dat heeft droogtijd nodig voordat je er lak overheen kunt doen. Dat kun je zelf achteraf nog doen. Stuur maar een PB als je een afspraak wilt maken.