Houtinleg dashboard

Gestart door Sharan83, 25-03-2018 16:56:51

Vorige topic - Volgende topic

Sharan83

Waarschijnlijk is mijn dashboard rond de ophangpunten gebroken waardoor er een dashboardwissel aan zit te komen. Echter ben ik bang dat mijn houtinleg er niet fatsoenlijk er af gaat komen. Ik wil dit wel weer graag terug bij een ander dashboard.

Is dit houtinleg nog te krijgen? Heeft iemand ervaring met zo`n plakset van Winparts?

arjen850

Citaat van: Sharan83 op 25-03-2018 16:56:51
Waarschijnlijk is mijn dashboard rond de ophangpunten gebroken waardoor er een dashboardwissel aan zit te komen. Echter ben ik bang dat mijn houtinleg er niet fatsoenlijk er af gaat komen. Ik wil dit wel weer graag terug bij een ander dashboard.

Is dit houtinleg nog te krijgen? Heeft iemand ervaring met zo`n plakset van Winparts?

Even voor beeldvorming, het gaat om een 850? Je zou er ook voor kunnen kiezen de ophang punten te herstellen? Hout uit een dash van een 850 halen gaat je tegen vallen. Of een dash met hetzelfde hout scoren.

Sharan83

Ja het gaat om een 850.

Ik had niet de illusie dat de houtinleg over te zetten is ;) Helaas zijn de plastic strips voor de voorruit ook gescheurd waardoor alleen een dashboard wissel een optie is. Ik wil echter wel graag een dashboard in dezelfde kleur en , als het even kan, ook met dezelfde kleur houtinleg. Dat wordt een lastige zoektocht denk ik.