ABS lampje en niet werkende snelheidsmeter connectie?

Gestart door V702.5T, 12-04-2018 14:20:54

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: yannickdv op 13-04-2018 07:42:03
Citaat van: Dikkie op 12-04-2018 22:58:36
Nu zie ik dit topic en begin te piekeren..
Ik haak hier ff in als jullie dat niet erg vinden ;)

Mijn euvels zijn als volgt:
- V70 classic; ABS ring rechtsvoor heb ik niet (zit er niet)
- ABS werkt niet
- Tracs knopje indrukken om TRACS uit te zetten: werkt niet
- KM teller geeft soms bij wegrijden maar de helft van de snelheid aan (letterlijk exact de helft) en springt soms na een paar meter, soms na een paar minuten naar de goede snelheid
- Dit komt slechts sporadisch voor

Nu snap ik dat ik sowieso een keer voor die ring moet kijken; maar zou dit probleem ook te wijten zijn aan diezelfde controller? Want heb zojuist op internet gevonden dat Henk niet zo gek ver weg woont dus dan loont het om ff langs te gaan binnenkort

Nou zolang die ring er niet in zit....... wat ik opmerkelijk vind... Dat zou ik echt zsm aanpakken!

Kan gebroken zijn door roest op de as. Maar die zou ik inderdaad als eerste plaatsen. Kost hooguit twee tientjes.

cornelis-b

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Dikkie

Oh is dát de ABS ring.. Hmm dan is het een ander onderdeel wat ik links wel en rechts niet heb. Van de week op de brug ff fotootje maken
Huidig: V70 T-5 2.3 automaat 019 zwart 1998
Voorheen: V70 T-5 2.0 handbak 426 grijs 1997
Overige speelgoed: Suzuki Swift 2006, Yamaha XJ900S Diversion 1996, DAF YA126 1955, DAF YB626 1968, Dodge WC52 1945

cornelis-b

Citaat van: Dikkie op 13-04-2018 22:21:26
Oh is dát de ABS ring.. Hmm dan is het een ander onderdeel wat ik links wel en rechts niet heb. Van de week op de brug ff fotootje maken

Of gewoon even onder de auto kruipen ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien