Slim bezig? Aankoop 850 2.0i

Gestart door Dreamer, 09-12-2002 15:56:09

Vorige topic - Volgende topic

Dreamer2

Voor de volledigheid:
- Volvo 850 2.0i
- blauw metallic
- September 1996
- ECC airco
- Leer/velours bekleding
- TRACS
- Alarm
- Elektrisch in hoogte verstelbare antenne
U wordt bedankt, u kunt wel gaan....

Dreamer2

CiteerFotootje?  ;D
Dit is hem niet, want ik heb Lm velgen en geen koplampsproeiers, maar verder identiek qua kleur.

Hij is trouwens behoorlijk langer dan een Golf 3, want ik moet nu echt kijken waar ik parkeer hier in de straat :( Maar ik sta nu achter de mooiste buurvrouw uit de straat, dus da's wel weer goed :)
U wordt bedankt, u kunt wel gaan....

willem1954

Ik zou ook gaan voor een 2.5/20V op LPG: hou je tenminste nog wat PK'tjes over! G3 vind je alleen in de nieuwere auto's, was destijds kennelijk duur en gaf toen ook geen extra belasting voordeel.  Ik heb een mooie V70 estate gezien uit '99 met G3 erin bij Boekhorst in oosterbeek <www.boekhorst.n>). Vragen ze 19000 eurootjes voor. Maar dan heb je ook een vrijwel nieuwe met pas 129.000 dKm op de teller. plus garantie natuurlijk. Niet onbelangrijk als je van plan bent 40.000 km per jaar te gaan rijden. Zelf rij ik al jaren Volvos op LPG (145/745/945/850GLT, echter geen G3) en heb er relatief weinig problemen mee gehad. Een keer een nieuwe verdamper etc. Problemen met de katalysator heb ik gelukkig nog nooit gehad . Mijn 850 GLT staat nu op 315 duizend KM's en komt fluitend door de 4 gas meting...Over de laatste 80.000 km rij ik gemiddeld incl. afschrijving, renteverlies etc etc voor krap 0,27 centjes per km.
Dus mijn advies zoek nog even verder naar een wat jongere auto met minder KM's. Zorg wel dat het onderhoudsboekje (beurten wel ingevuld natuurlijk) erbij is zodat je kunt zien wat er aan de auto gedaan is (en niet...)! Succes!!