Even voorstellen: Fred

Gestart door Fred26, 03-05-2018 10:19:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fred26

Hallo allemaal!

Ik heb vorig jaar rond deze tijd een 10-klepper Volvo 850 uit 1994 aangeschaft om een reis door het Noorden te maken. Via Zweden en Finland naar boven en door Noorwegen weer terug. Sindsdien ben ik een groot liefhebber geworden en na een jaartje staat er een ruime 22.000 op de teller (in totaal net de 410.000 gepasseerd). Ik heb het forum al een tijdje geraadpleegd voor informatie over vanalles, maar in de wens om wat meer zelf te leren doen nu ook maar een account aangemaakt.

In die 22.000km al het een en ander (laten) vervangen, zoals de koppeling die er bergafwaarts in Noorwegen uit knalde.. Gelukkig werden we te hulp geschoten door de altijd vriendelijke Noren (zie foto). Verder waren ook de achterlichten aan vervanging toe en sinds vandaag liggen er ook twee nieuwe banden onder (Michelin Crossclimate). Hij verbruikt redelijk wat olie (1l per +- 1.500-2.000km) dus ik vermoed sterk dat de carterventilatie en ook mogelijk keerringen vervangen moeten worden. Daarnaast heb ik nog een setje dakrails liggen die ik er graag op wil leggen. Mogelijk is iemand hier zo aardig om mij met deze dingen te willen helpen, of anders een goede, betaalbare garage in de buurt van Arnhem aan te raden!

Van de reis:






Bij aanschaf:






Nieuwe lampen:



blauweroffel

Welkom1
mooie DOP en met die nieuwe achterlichten ziet er weer strak uit.

BR

Brammetje

Hoi Fred,

Nette DOP! Veel plezier er mee. Je zou Ilja (Hengeveld) eens kunnen vragen voor hulp. Hij zit in de omgeving van Arnhem.

gr Paul
V70 97, 2,5T AWD, beige leder, R-bumper, XC-bumper, Dubbel RVS, Columba antraciet.

razorx

Welkom en leuke start van een topic. Het gebruik van die roffel. ;)

Fred korn

Welkom hier . Nette Roffel !!!!
Je zou het ook kunnen vragen aan Volvobug woont in Arnhem !!