Bad Decision Works - Hoge 240 + Lage 240

Gestart door Barracuda_82, 07-05-2018 11:00:25

Vorige topic - Volgende topic

Walter

toch zou dat ene dunne streepje op de C-stijl best grappig zijn

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Barracuda_82

Citaat van: Walter op 19-06-2019 09:19:30
toch zou dat ene dunne streepje op de C-stijl best grappig zijn

Dat is een optie die ik nog niet bedacht had... zal er vanavond op de auto eens naar kijken.

Ik had eerder al een "artist impression" gemaakt of het uberhaupt wel zou werken als het dak niet meegekleurd is, maar dat werkt prima:

Johan van Tongeren - www.baddecision.works

elianmars

Die zwart met rode lijkt ook een panoramadak te hebben. Ik vind het wel mooi zoals die dakranden gedaan zijn. Is dat geen optie bij jullie auto?

Barracuda_82

Citaat van: elianmars op 19-06-2019 10:09:31
Die zwart met rode lijkt ook een panoramadak te hebben. Ik vind het wel mooi zoals die dakranden gedaan zijn. Is dat geen optie bij jullie auto?

Klopt. Maar die foto is erg voordelig. In het echt ziet het er maar raar uit als het dak maar voor de helft gekleurd is.

En daarnaast scheelt het 60 euro aan folie. Dat is ook weer mooi meegenomen.

mehn

Ik kom dagelijks langs 13th en moet toch steeds nog glimlachen om de Tic Tac Ford ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Barracuda_82

Citaat van: mehn op 20-06-2019 08:53:46
Ik kom dagelijks langs 13th en moet toch steeds nog glimlachen om de Tic Tac Ford ;D

Hij heeft alweer in z'n kop dat dat ding het veld moet gaan ruimen voor een M3  ::)

Walter

Citaat van: mehn op 20-06-2019 08:53:46

Nu word ik toch wel nieuwsgierig naar dat ding...

Kon het niet laten even -in de woopiesnelsnelstand- het streepje erbij te zetten

Facta non verba
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.

Barracuda_82

Citaat van: Walter op 21-06-2019 09:34:35
Nu word ik toch wel nieuwsgierig naar dat ding...

Citeer
Kon het niet laten even -in de woopiesnelsnelstand- het streepje erbij te zetten

Hmm, dat heeft wel wat... ik zal dit weekend eens kijken of ik er iets mee kan :)

Walter

Ik vind het ook wel gaaf, leuk klein detail

Wat een ding die Ford, valt wel lekker op :)

Facta non verba

Barracuda_82

Nieuwe week, nieuwe update. De laatste tijd ben ik druk in de tuin en mijn huis en met allerlei andere niet-werkplaats of auto gerelateerde dingen, maar de afgelopen dagen heb ik toch gelukkig weer wat foto waardigs kunnen doen.

Vorige week als eerste eindelijk eens de nieuwe voeten voor mijn draaibank afgemaakt. Hiermee kan de draaibank wat hoger komen staan en hoeven de stelvoeten niet zo ver uitgedraaid te zijn waardoor de boel wat stabieler wordt. De poten zijn gemaakt van een stuk koker 100 gelast op een stukje van een strip 120 en volgegoten met cement. En natuurlijk een mooi laagje Reseda groen om te matchen met de machine(s).

Daarna heb ik een cadeau gemaakt voor iemand die van bloemen houdt:

En afgelopen zaterdag had ik een Swift van mijn oude buurmeisje op de stoep staan om te voorzien van wat 3M 1080 Metallic Black strepen:

En die auto heb ik ook voorzien van een fris kleurtje op de remklauwen:

Daarna had ik natuurlijk wat stukjes van die dure metallic folie over, dus ben ik verder gegaan met mijn eigen auto te voorzien van die folie in plaats van de simpele hoogglans zwart wat ik er al eerder op had gemaakt:

Verder heb ik nog meer gepoetst en opgeknapt achter de panelen, zodat ik nu eindelijk ook alles terug kan bouwen. Fijn om weer airco en muziek te hebben, zeker met dit weer:

En gisteravond schoot me nog te binnen wat ik kan doen aan de pillen op het nubuck van mijn stoelen:

En pillentondeuse (pluizenscheerder noemen wij het) doet wonderen:

Nu nog een keer wat verf om het de scheuren/slijtage van de stoelen op te knappen:

jas

Ziet er strak uit zo!

Als je nog niet echt je leer wilt verven, dan werkt dit ook goed;

https://www.meubelonderhoud.nl/leather-care-color.html?id=75834560

Na aantal tips op het forum dit ook gebruikt, werkt erg fijn

henry classic v70

...of Colour Lock, gebruik ik al jaaaren voor de instapslijtage
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Barracuda_82

Gister eindelijk de laatste hand gelegd aan de wrap van de C3:

En voor het eerst zelf een vorm-tool geslepen om een radius te maken:

En daarmee twee nieuwe knoppen gemaakt voor de draaibank:

En een nieuwe opdracht binnen om een cat vervanger met cutout klep te maken voor deze Porsche 911:

Miyel

De 911's worden steeds ouder.. Entering a higher level of payment!
Wat een geluk dat je in dat wereldje zit man.
850 T-5R (Currently being renovated and modified)
V70N 2.4 T5 MY05 (Gezinsbak)

Died850

Mooi draaiwerk voor je hendels. Alsof het zo uit de fabriek kwam!