FM valt steeds uit bij SC901

Gestart door arjen850, 19-05-2018 19:42:51

Vorige topic - Volgende topic

arjen850

Ben hier en daar aan het zoeken geweest, maar kan nog niet echt wat vinden. Al is er volgens mij al wel eens over gesproken..

Ik heb in de Sandstone een SC901 waarbij de FM geregeld uitvalt. Dit doet hij niet bij de cd speler, of bij gebruik van de grom. Het lijkt soms wel dat als ik over een hobbel rij het aan of uit floept. Eerst dacht ik bedrading, maar daar is niets mis mee. Lijkt dus los contact oid in de radio. Kent iemand dit? En is het te verhelpen?

arjenT5R

Ja solderingen van de ontvanger geloof ik die broos worden.

Ff opsturen naar de forum soldeerder denk ik ;D

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

BBS

Citaat van: arjen850 op 19-05-2018 19:42:51
Ben hier en daar aan het zoeken geweest, maar kan nog niet echt wat vinden. Al is er volgens mij al wel eens over gesproken..

Ik heb in de Sandstone een SC901 waarbij de FM geregeld uitvalt. Dit doet hij niet bij de cd speler, of bij gebruik van de grom. Het lijkt soms wel dat als ik over een hobbel rij het aan of uit floept. Eerst dacht ik bedrading, maar daar is niets mis mee. Lijkt dus los contact oid in de radio. Kent iemand dit? En is het te verhelpen?
Dat ding ff opsturen naar Thuur en hem daar helemaal na laten kijken en je hebt er weer voor jaren een goede radio aan......
Volvoloos....

knoertS70

Citaat van: arjenT5R op 19-05-2018 20:13:24
Ja solderingen van de ontvanger geloof ik die broos worden.

Ff opsturen naar de forum soldeerder denk ik ;D

Wel eerst even kijken of het wel echt bagger is natuurlijk.  ;) ;D
Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

henry classic v70

...omwisselen met een andere misschien eens proberen?
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

arjen850

Citaat van: BBS op 19-05-2018 20:27:43
Citaat van: arjen850 op 19-05-2018 19:42:51

Dat ding ff opsturen naar Thuur en hem daar helemaal na laten kijken en je hebt er weer voor jaren een goede radio aan......

Dat is helemaal geen slecht idee, zal hem eens berichten. Maar na Pinksteren, hij mag ook een paar dagen vrij :D

arjenT5R

Thuur weet daar wel raad mee ;)
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!