Vrouw en gek van auto's; MB.

Gestart door MB, 04-06-2005 19:10:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MB

Hij's trouwens erg knap, om eerlijk toe te geven! Ben nooit echt gek van silver, maar deze uitvoering moet ik toegeven... laat m'n hartje wel even sneller kloppen. :)
Vrouwen en auto's: goede combinatie. Ik tolereer geen vooroordelen!

thuur

Hallo en welkom op het forum!

We willen nathuurlijk wel wat meer van je weten: wie is die gelukkige partner van jou, is er ook een lange variant van je naam, in welke regio van NL bevind je je meestal, doe je wat leuks voor de kost, etc.etc. Maar vooral willen we nathuurlijk foto's zien van je MB ;D ;D


Gr 8)

MB

Dank u, dank u, hooggeachte Thuur!

In verband met privacy hou ik m'n achternaam nog even voor mezelf (houdt het spannend he ;)). Maar de M staat voor Marleen, en ik bevind me in regio Flevoland!

Voor de kost ben ik secretaresse/administratief medewerkster. Leuke job!

De foto's en partner komen later :P ;D!

Ps. hij heeft het getroffen ;) (Nou ja... eerst de auto, dan hij)
Vrouwen en auto's: goede combinatie. Ik tolereer geen vooroordelen!

MB

Ps. welke kleur is je 850 precies?
Vrouwen en auto's: goede combinatie. Ik tolereer geen vooroordelen!

elianmars

Citaat van: MB op 04-06-2005 21:20:09
Ps. welke kleur is je 850 precies?

Oei........... ga je nu al selecteren op de kleur van de auto?  ;D ;D ;)

thuur

Citaat van: MB op 04-06-2005 21:20:09
Ps. welke kleur is je 850 precies?

Kijk waardevolle info ;)

Maar euhhh... ik ben gewoon Thuur hoor..

De mijne is Onyx Groen Metallic (ze schrijven het bij Volvo altijd met hoofdletters, dus dat doe ik dan ook maar :P), nummertje 416. Is dat meer je smaak? ;D

Autootje heeft nu 276dkm achter de wielen, de 2.0 20V loopt als een zonnetje, heeft massa's bergruimte, voor zover ik weet de enige MY93 Estate in NL, maar staat momenteel op de krik omdat mijn handremkabel doormidden is :'(

En hoe ben je zo in Flevoland verzeild geraakt?


Gr 8)

Sbv

#21
Citaat van: MB op 04-06-2005 20:58:28
CiteerMoody Bitch ?

;) Indeed (volgens m'n vriend wel..)

CiteerWil je met me trouwen?

Ha ha ha! WAT VOOR 850 HEB JE? :P Nog betere kandidaten?


Waar vindt je ze nog vrouwen die gek zijn op auto's.  ;D

Eh ik bied, 850 R estate automaat, Olive green.  ;)

Sander

Esveldt

Euuh, ik in mooi ROOD!!

Paul

BenC70ES

Citaat van: MB op 04-06-2005 20:37:55
Ha ha ha! (Die verklaring 'mooie borsten' had ik eerst ook, maar ik dacht ehmmm: laat maar ;))


Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

MB

Hmm... die rode is toevallig ook wel erg knap... :)

Dus de keuze is uit Onyx Groen Metallic, Silversand Metallic, 850 R in Olive Green en Rood.

*Zucht*

Qua kleur spreken de rode en de Olive Green 850 R mij het meest aan! Kan iemand mij overtuigen dat ZIJN Volvo het allermooiste geluid maakt??? (want op dat geluid ben ik echt verliefd..)

Iemand nog meer toegevoegde waardes aan zijn auto waar hij verliefd op is... en dat graaag aan mij wil meedelen? ;)

Overtuig me dat jouw auto de ware is!

Vrouwen en auto's: goede combinatie. Ik tolereer geen vooroordelen!

MB

CiteerWaar vindt je ze nog vrouwen die gek zijn op auto's.

HIER!

En inderdaad... die zijn er te weinig! M'n vrienden vinden me op dat gebied net 'n kerel... Ha ha! Maar voor de rest wel op en top vrouw. Alleen dus bi: Kan ook verliefd worden op een Volvo! ;)
Vrouwen en auto's: goede combinatie. Ik tolereer geen vooroordelen!

Sbv

Citaat van: MB op 04-06-2005 22:12:27
CiteerWaar vindt je ze nog vrouwen die gek zijn op auto's.

HIER!

En inderdaad... die zijn er te weinig! M'n vrienden vinden me op dat gebied net 'n kerel... Ha ha! Maar voor de rest wel op en top vrouw. Alleen dus bi: Kan ook verliefd worden op een Volvo! ;)

Dit vraagt des te meer om foto's  ;D


Sbv

Citaat van: MB op 04-06-2005 22:10:19
Hmm... die rode is toevallig ook wel erg knap... :)

Dus de keuze is uit Onyx Groen Metallic, Silversand Metallic, 850 R in Olive Green en Rood.

*Zucht*

Qua kleur spreken de rode en de Olive Green 850 R mij het meest aan! Kan iemand mij overtuigen dat ZIJN Volvo het allermooiste geluid maakt??? (want op dat geluid ben ik echt verliefd..)

Iemand nog meer toegevoegde waardes aan zijn auto waar hij verliefd op is... en dat graaag aan mij wil meedelen? ;)

Overtuig me dat jouw auto de ware is!



Hmm dan wordt het de groene tegen de rode. Geen idee of die van Paul een automaat is, anders kan ik dat als meerwaarde in de strijd gooien.
Geluid.....tja luchtfilter eruit misschien ? of eventueel een modificatie naar een RVS systeem van EPS ?

Esveldt

Hahahahaha, een automaat meerwaarde kom nou. een beetje lui zitten wezen! ;-))

Nee, het echt manuele werk dat is het!

Paul

Reitse

Tsja, het mag bekend zijn dat de GLT's het mooiste geluid maken......... ;D