Vrouw en gek van auto's; MB.

Gestart door MB, 04-06-2005 19:10:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

mehn

Citaat van: MB op 04-06-2005 22:10:19
Dus de keuze is uit Onyx Groen Metallic, Silversand Metallic, 850 R in Olive Green en Rood.

HO HO

Stop de persen! Aubergine Pearl (420) hiero  ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Sbv

Op gas kook je. hahahahahah. Alhoewel dat voor geluid nie echt uitmaakt volgens mij.


Even off-topic. Hoe groot is die gastank van je eigenlijk ? Bruto/netto ? Dit puur uit nieuwsgierigheid

elianmars


thuur

Het industrieterreintje bij Elsloo bedoel je, Sbv? Ja hoor, dat kan wel. Woont trouwens een kennis van me (Alfa Romeo-freak) dus ik kan nog wel wat AR's regelen :-X

@Elianmars, als je toch een keer deze kant op komt: het industrieterrein daar is ook afgelegen... ;D :smiley-met-omhoogtrekkende-wenkbrauwen: ;) ;D

En Mehn is nathuurlijk ook welkom met zijn zeldzaam mooie kleur!


Gr ;)

Sbv

#49
@thuur, als het maar AR V6-en zijn ;D

Het gaat om de 850 geluiden uiteindelijk, anders kunnen we wel meer merken erbij halen.

Het heet daar business park Stein geloof ik. DSM parkeerterrein zal men vast nie leuk vinden vermoed ik zo.

thuur

Citaat van: Sbv6 op 04-06-2005 23:30:28
@thuur, als het maar AR V6-en zijn ;D

Het gaat om de 850 geluiden uiteindelijk, anders kunnen we wel meer merken erbij halen.

Het heet daar business park Stein geloof ik. DSM parkeerterrein zal men vast nie leuk vinden vermoed ik zo.

Nou die 5 cilinder JTD van me kon er ook wat van hoor ;)

Nee, bij de DSM heb je de beveiliging binnen no time bij je staan. Als je jaren later nog eens binnenkomt daar vragen nog steeds naar dat 'incident'...  (trust me :-X) ;D


Gr 8)

reneetje

Citaat van: Sbv6 op 04-06-2005 23:30:28
@thuur, als het maar AR V6-en zijn ;D


Oke, U vraagt ,wij draaien.... ;D

clickerdeclick[/color]

Rene ;)

Sbv

Ik heb een pas en parkeerkaart van DSM, maar de humor is ver te zoeken bij de heren/dames portier

mathh

Citaat van: thuur op 04-06-2005 23:26:41
Het industrieterreintje bij Elsloo bedoel je, Sbv? Ja hoor, dat kan wel. Woont trouwens een kennis van me (Alfa Romeo-freak) dus ik kan nog wel wat AR's regelen :-X
@Elianmars, als je toch een keer deze kant op komt: het industrieterrein daar is ook afgelegen... ;D :smiley-met-omhoogtrekkende-wenkbrauwen: ;) ;D
En Mehn is nathuurlijk ook welkom met zijn zeldzaam mooie kleur!
Gr ;)

Ik doe mee 8) en die van Ludo klinkt ook wel aardig
V70R awd 2000                Heico chip, Ferrita DP, K&N, Denso irridium Heico 8x18

thuur

#54
Citaat van: Ludo op 04-06-2005 23:47:49
Citaat van: mathh op 04-06-2005 23:41:36Ik doe mee 8) en die van Ludo klinkt ook wel aardig

ja hoor, organiseer maar.  :D


Ok, vooruit dan.. ;D


Gr 8)

[edit] link aangepast [/edit]

Sbv

Wel zorgen dat Marleen(MB) ook komt

Hen3

#56
Citaat van: thuur op 04-06-2005 23:26:41
En Mehn is nathuurlijk ook welkom met zijn zeldzaam mooie kleur!

... of bedoel je "mooi zeldzame kleur"!  ;)


[edit]
Sorry MB

Wel in je draadje schrijven, maar je geen welkom heten... dat kan natuurlijk niet..
Dus: welkom.

We hebben trouwens wel het e.e.a. gemeen.... ik ben ook gek op vrouwen en auto's  ;D
[/edit]

Reitse

Citaat van: Esveldt op 04-06-2005 22:29:25
Ja en daar stopt het ook meteen! En begint een RODE R!

En dat weet jij ook Reitse.

Paul
Als die Rode R in Estatische vorm is, ja ;D

Turbobiker

Gaat weer helemaal fout met de hormonen....

Iedereen maar zeuren om foto's, eerst wat andere info van MB: Wat rijd je nu precies? (model, kleur, bouwjaar, km's etc) en waarom? Wat doe je er zelf aan of ben je niet van plan er iets aan te doen? Rijd je wel een 850? (of heb ik iets over het hoofd gezien)

En waarom zit je te stoken in dit mannenwereldje? ;)

Maar toch welkom op het forum, verlevendigt de boel weer een beetje.

(en inderdaad klinkt de GLT het best, maar die kan ik je niet bieden :( )
De Tussenpaus

speedyT5

Citaat van: MB op 04-06-2005 22:34:50
Hmm.. op die manier. Okay, alsnog vind ik het verdacht, maar goed. ;)

Hoe lang heb je je R nu?

Nog meer mensen die even hun liefde willen uiten over hun roffel (en dan niet eens alleen het wonderbaarlijk schone geluid..)?

hoi
mag ik ook meedoen...
de mijne is Nautic Bleu Pearl  T5 automaat (met een beetje R look) en beige leder interieur, walnoten houtinleg en met schuifdak.
en ik kan ook zelf aan auto's sleutelen..
sta ik nu ook in je balboekje??

en o ja, gechipd door Roel himself bijna 300pk

sta ik nu bovenaan zeker 8)

verder welkom hier op 't forum

Piet
Never, never gonna give you up
love you just the way you are