Interieurfilter afwezig

Gestart door jacow, 06-06-2018 19:07:54

Vorige topic - Volgende topic

jacow

Ik heb mij interieurfilter willen vervangen, maar na het loshalen van de bekende twee torxschroeven...
geen filter, alleen maar een ovale bak. Als ik op internet kijk, zie ik alleen maar rechthoekige filters, dat gaat niet passen.
Er zat wel veel rotzooi om die ovale bak heen.

Dank,
J.Winter

arjen850

Citaat van: jacow op 06-06-2018 19:07:54
Ik heb mij interieurfilter willen vervangen, maar na het loshalen van de bekende twee torxschroeven...
geen filter, alleen maar een ovale bak. Als ik op internet kijk, zie ik alleen maar rechthoekige filters, dat gaat niet passen.
Er zat wel veel rotzooi om die ovale bak heen.

Dank,
J.Winter

Je kunt op dat ovale rubber een interieurfilter houder plaatsen. En daar past dan het filter gewoon in. Easy fix. Heb er hier nog wel een paar liggen ;)

jacow

[/quote]
Je kunt op dat ovale rubber een interieurfilter houder plaatsen. En daar past dan het filter gewoon in. Easy fix. Heb er hier nog wel een paar liggen ;)
[/quote]
Dat zou fijn zijn, kan ik hem ophalen of stuur je ook op?....Woon in de buurt van Amsterdam..

mymac

Estate Services verkoopt ze ook. Net één besteld... Had dezelfde ontdekking vandaag namelijk
R53 MINI Cooper S Astro Black & zwart/beige | 146.000km | 18" R105 JCW
Volvo 855 2.0 T-5 MT silver sand & bruin/grijs | 334.000 km | 17" Volans | 302mm + Yellow Stuff pads (verkocht)
Volvo 854 2.5-20V GLT MT ruby red | 242.000 km (Verkocht)
Volvo 855 2.5i-20V AT DOP/beige | 408.466 km | 17" Pegasus