Weer een Volvo!!

Gestart door Wauter, 04-06-2005 22:48:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wauter

Nu we de km's van de leasewagen bijhouden(en dus geen bijteling meer) en we de '2e auto' te koop hebben, hebben we een V70 gekocht. Qua kosten hetzelfde, alleen rij je ff wat anders. Heerlijk om na een week in de Citroën te hebben gereden, even een rondje V70 te doen. Vroeger monteur geweest bij Volvo, vaders reed er altijd een (240,740,940,V70 II) dus het volvo bloed gaat weer waar het gaan moet!

Sbv

Klinkt bekend. Tis wel zo dat ik voor het geld dat ik uitspaar vanwege km
administratie nog geen Volvo kan rijden, maar fun mag wat kosten.

Wat is het voor een V70 geworden ?

Claudia

Tja....iemand moet beginnen met zeuren om foto's he?
Aan mij de eer? :)
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

elianmars

Citaat van: Claudia op 04-06-2005 23:05:29
Tja....iemand moet beginnen met zeuren om foto's he?
Aan mij de eer? :)

Aan jou de eer, Claudia!

Dan ga ik zeuren over wat meer info over de wagen, want tot nu toe weten we nog niet veel, he? ;)

Sbv


Wauter

Foto's zal ik nog wel maken en plaatsen.
Het is een '99er, antraciet. 2.4 170PK. Wel die standaard 15'' lichtmetalen eronder, maar er moet wat te wensen over blijven he!

Volvo4Life

Hey, wij hebben ook een 2.4 170pk. En volgens mij in (bijna) dezelfde kleur. Ook met 15 inch metaal. Maar wil er graag een setje perfo's onder hebben. Dat maakt hem helemaal af. Is het ook een automaat?

Groetjes en veel plezier met je nieuwe aanwinst!
Tim :)

 

Wauter

Nee, geen automaat helaas. Perfo's zijn idd mooie wielen.
De volgende wordt wel een automaat, want daar rijd mijn vader nu mee hehe. Over 5 jaar gaat ie er uit ong. en dan neem ik die van hem over. Weet je mooi de hele geschiedenis!

Wouter