Motor slaat uit zonder reden

Gestart door @®-, 15-03-2005 09:45:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

classicT5

1 en 4 op jouw foto, zie plaatje van thuurbo van 21.03.2005 om 00.48 in dit topic.

Ff OT, zie bij thuurbo dat die meer dan 24.000 posts heeft, wow....

stuuraandeverkeerdekant

Citaat van: razorx op 15-01-2017 19:07:22
1 en 4 volgens jouw nummering. Nu relais 103 er uit is, kan je die meteen (laten) doorsolderen op de 2 beruchte punten. Dus oud soldeer weg, nieuw soldeer er op.
Dank Yits!

Is de soldeer het probleem van een eventueel niet werkend relais? Zal er eens op gaan zoeken!

Citaat van: classicT5 op 15-01-2017 19:11:00
1 en 4 op jouw foto, zie plaatje van thuurbo van 21.03.2005 om 00.48 in dit topic.

Ff OT, zie bij thuurbo dat die meer dan 24.000 posts heeft, wow....
En ja, had het plaatje zien staan maar omdat mijn lay-out er een beetje anders uitzag begon ik te twijfelen. Bij deze dus opgelost  :D
Amateur by life, expert when I'll die...    Bloggie? hierzo!

RoelvanHoof

Beste allen,
Hartelijk dank voor jullie inzet en feedback!
Ik heb de gok genomen en ben van Zwitserland gewoon en zonder problemen naar huis gereden.
Ik ga morgen een ander relais halen.
Er is ook gesuggereerd dat het de brandstofpomp is, doch die zit er pas 82 kdm in. Dat lijkt mij minder waarschijnlijk het daar te zoeken.

Met vriendelijke groet,

Roel
Blije rijder 850 Gle, 10 klep 1994 504 dkm
Voorheen XC90 en C70 Cabrio

razorx

Mooi te horen. Bewaar je oude relais wel. Het is een minimale moeite die te herstellen. ;)

c70_ibo

Mooi dat het opgelost hopelijk blijft de probleem weg. Succes

RoelvanHoof

OK bewaar ik het relais " Het is een minimale moeite die te herstellen" Hoe doe je dat?
Blije rijder 850 Gle, 10 klep 1994 504 dkm
Voorheen XC90 en C70 Cabrio

-D©©©L-

Er zijn een aantal zeer gespecialiseerde forumleden die de edele kunst van het solderen onder de knie hebben !  Je kan niet zomaar even her-solderen, zoals ik altijd deed ! Met de benodigde speciale apparatuur en bijbehorende skills is het wel mogelijk om de oude tin te verwijderen.  Dit kan niet zomaar met wat ordinaire zuiglitze of een vacuumboutje, die fout heb ik 10 jaar lang gemaakt. Het relais zal daarna (bij wijze van spreken)  beter dan nieuw zijn. Onderschat dit niet, het is specialisten werk dat het nodige respect verdient !!  :eusa_clap:

Wout309t

Citaat van: -D©©©L- op 22-06-2018 07:26:20
Er zijn een aantal zeer gespecialiseerde forumleden die de edele kunst van het solderen onder de knie hebben !  Je kan niet zomaar even her-solderen, zoals ik altijd deed ! Met de benodigde speciale apparatuur en bijbehorende skills is het wel mogelijk om de oude tin te verwijderen.  Dit kan niet zomaar met wat ordinaire zuiglitze of een vacuumboutje, die fout heb ik 10 jaar lang gemaakt. Het relais zal daarna (bij wijze van spreken)  beter dan nieuw zijn. Onderschat dit niet, het is specialisten werk dat het nodige respect verdient !!  :eusa_clap:

:eusa_naughty: ;D
2011 V70 2.0T R-Design MT

RoelvanHoof

Haha,
Dan kan ik er beter 2 kopen, één voor reserve  :angel:
Blije rijder 850 Gle, 10 klep 1994 504 dkm
Voorheen XC90 en C70 Cabrio