2e leven

Gestart door Wimpelman, 26-06-2018 22:58:50

Vorige topic - Volgende topic

Wimpelman

Dag mannen, vrouwen...

Ik stond op het punt de V70 de deur uit te doen; hij is wat gehavend, m.n. achterbumber en deur strips. Olie verbruik neemt wat toe. Interieur door kinderen onder handen genomen, airco kapot. Maar hij rijdt! en heerlijk. En zuinig. Wellicht dan toch maar een tweede leven?
Ik heb eerder een poging ondernomen om een bumper en deurstrips te bemachtigen. maar kan het eenvoudigweg NIET vinden. Heeft iemand wellicht een suggestie?

Groet, Wim

mitsupiet

Zet eens een advertentie in de gezocht rubriek.
Met vermelding van kleurcode en precieze omschrijving van wat je zoekt.
Succes.

Te hard geschrobt.......

MikeyQR

Tja tuurlijk zou je hem kunnen verkopen maar wat koop je ervoor terug en wat mankeerd daar aan?

Olie verbruik kan zeker te maken hebben met de carterventilatie, komt veel voor bij onze roffels dat ze hier door olie gaan verbruiken, deed mijn V70R ook tot ik deze had vervangen het olie verbruik is totaal weg inmiddels 8000 km verder en nog niets hoeven bij vullen.

Airco zou ik als ik jou was laten afpersen en eventueel laten vullen met fluor als ze niets kunnen vinden op het moment, als er dan toch een lek is kunnen ze het vinden met de fluor.
Bij mij waren er 2 o-ringen uitgedroogt deze vervangen en mijn airco werkt weer erg goed.

Deur strips zijn zo te vinden en idd kleur nummer erbij vermelden.

Als je bedoeld de bovenkant van de achterbumper die beschadigt je kan er een bescherm hoes voor kopen die je erop plakt ook imitatie te koop, moet ik ook nog gaan doen.