Waar heb je je vandaag over verheugd?

Gestart door Vulk, 29-06-2018 09:58:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

The Volvoboy

Citaat van: Stefan op 06-11-2018 16:00:25
Lekker ritje Koen  :D Wat voor banden liggen er bij jou onder?

Michelin Alpin 5, 205/50/17 :P
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

Marc O.

Gaaf!! Zitten een paar bochten tussen die me erg tricky lijken en waar ik me echt zou vergissen in de max. veilige snelheid  :o
...The Nile isn't just a river in Africa...

Jelmar

Citaat van: The Volvoboy op 06-11-2018 15:12:18
Niet vandaag, maar afgelopen zondag.. De laatste 3 rondjes Nürburgring van dit jaar gedaan (waarschijnlijk). ;D

https://youtu.be/KjbgEG2OSdk

Om vervolgens de caravan weer aan te koppelen en naar huis te rijden. ;D

Cool! Eindelijk ook eens een -voor mij- zeer bekend stuk van de baan erbij. Stuk Schumacher S, daar is 4/5x er jaar Nurburgring DriftCup, dat vind ik dan weer leuk.
850R

Vulk

Citaat van: The Volvoboy op 06-11-2018 15:12:18
Niet vandaag, maar afgelopen zondag.. De laatste 3 rondjes Nürburgring van dit jaar gedaan (waarschijnlijk). ;D

https://youtu.be/KjbgEG2OSdk

Om vervolgens de caravan weer aan te koppelen en naar huis te rijden. ;D

Geweldig! De lol spat van het scherm af!

Stefan

850R Estate MT LPi '97 Rood (609)

Benny850

Lekker is dat he zo rijden zonder dat je op de snelheid/verkeersregels oid hoeft te letten en je echt kan concentreren op het rijden zelf. Zo'n rondje vliegt ook voorbij.

Markbakker

Nooit meer in een koude auto stappen, zodra ik wakker wordt de standkachel activeren via de app en zodra ik buiten kom is hij lekker warm.


Spin!

Citaat van: Markbakker op 08-11-2018 09:20:10
Nooit meer in een koude auto stappen, zodra ik wakker wordt de standkachel activeren via de app en zodra ik buiten kom is hij lekker warm.



Ja heerlijk is dat! Ik had dan geen standkachel op de V60, maar starten op afstand wel. Bijkomend voordeel is dat de stoelverwarming dan ook gelijk aan ging. Instappen in een auto die altijd warm is, heerlijk! En als je 's avonds in bed ligt en je twijfelt of je het ding op slot hebt staan dan druk je op de knop et voila...nooit meer uit bed!

Over een paar jaar gaan we met een XC90 T8 rijden, dan kan het weer. Eerst nog het varkentje spekken.

www.vm-parts.nl

)()()sT

XC90 T8? Als je veel bij de garage wilt staan lijkt me dat een goed plan.


;D

Chris

#250
Citaat van: Markbakker op 08-11-2018 09:20:10
Nooit meer in een koude auto stappen, zodra ik wakker wordt de standkachel activeren via de app en zodra ik buiten kom is hij lekker warm.



Heerlijk hè!?

Maaruh... je weet dat er ook een timer op zit?;D Nog handiger. Ik zet hem altijd 's avonds aan als ik hem wil gebruiken. Tijd invoeren waarop je weg wil, en als je instapt is hij heerlijk warm en ontdooit als het heeft gevroren. Ik gebruik de standkachel eigenlijk ook alleen met vorst / sneeuw. De stoel en stuurverwarming zijn zo snel warm dat ik het eigenlijk nog niet echt nodig vind bij temperaturen boven het vriespunt. Als ik het toch koud vind als ik weg rij zet ik de standkachel aan bij wegrijden zodat het sneller opwarmt.

Snellebaksteen

Stuurverwarming.
Dat mist de D5 echt.
Het duurt zo allemachtig lang voordat dat hok een beetje warm wordt, echt belachelijk.
Ik heb een carter verwarming op 220v, die op een eenvoudige tijdschakelaar aangaat, dat scheelt al behoorlijk maar alsnog is het interieur gewoon echt koud.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Snellebaksteen

Ik kan mij trouwens verheugen aan de verbeterde sfeer hier. Sinds een week of twee lijkt het hier allemaal weer een beetje normaal te zijn.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

)()()sT

Citaat van: Snellebaksteen op 08-11-2018 10:29:46
Stuurverwarming.
Dat mist de D5 echt.
Het duurt zo allemachtig lang voordat dat hok een beetje warm wordt, echt belachelijk.
Ik heb een carter verwarming op 220v, die op een eenvoudige tijdschakelaar aangaat, dat scheelt al behoorlijk maar alsnog is het interieur gewoon echt koud.

Mijn diesel is ook trager warm (qua verwarming) dan een benzine maar het valt nog mee. Bij het wisselen van de bumper zag ik dat er achter de grille ook een lamellen-rooster zit dat automatisch op en en dicht gaat. Bij starten is ie dicht, rijdend regelmatig open.