Waar heb je je vandaag over verheugd?

Gestart door Vulk, 29-06-2018 09:58:32

Vorige topic - Volgende topic

widebody

Na ween uitstapje van 2jaar naar een Outback H6 toch weer terug op het ouwe, vertrouwde nest. Maar dan toch anders:

Taranis

Nice! Te zien aan de sticker van een liefhebber geweest?

)()()sT

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

widebody

Thanks guys!
Inmiddels twee weken verder en lekker aan t dieselen. Yatour op de kop kunnen (laten) tikken. nog even wachten op het Y-kabeltje dan werkt dat ook weer
Leer ziet er netjes uit, niet versleten of onverzorgd. PHM unit werkt goed. HU850 met hp speakers en Dolby. Klinkt dus gewoon lekker
Inklapbare spiegels en pdc, kortom, lekker in de accesoires
Nu weer op zoek naar een Dice, en CFE en evt een Imiv.
En een ander setje velgen. Die 16" wiebelen zo :o. Ronald, had jij ook 16"eronder en wat vond je daarvan?
Mss kijken voor een setje 18" van een latere serie ofzo.

Zal binnenkort foto's maken

Taranis

Ik heb een tijdje met 18" Atlantis velgen van een XC90 gereden maar vond het geen aanrader. Op 1 of andere manier kan het onderstel van een N XC daar niet echt weg mee. Het staat wel dik: https://volvo850forum.nl/index.php/topic,33303.msg720494.html#msg720494

Na een paar duizend kilometer al terug gegaan naar 16" en om het wiebelen tegen te gaan daar Michelin Latitude met extra hoge load index (dus stijvere wangen) op gelegd. Reed heerlijk en je kunt tenminste eens een stoeprandje raken zonder dat je direct schade hebt, dat is met de 18" Atlantis wielen wel anders.
Uiteindelijk was ik zo blij met die Michelins dat ik nu op de NN ook weer Latitude's rij.

widebody

Goed om te horen dat die Latitudes zo goed bevallen! Op welke manier merkte je dat ie niet met 19" overweg kon? Aanlopen?
Zelf zat ik te denken aan 18". Groter is kwetsbaarder vwb stoeprandjes idd. Binnenkort die Eudora's van NickGr er maar eens onder schroeven. Kijken hoe dat zich houd. Geen idee hoe Nick dan naar huis moet komen ;D. Trein is mss een optie :P.
Maar die Latitudes is ook een optie om te overwegen.

Kwam deze link tegen: https://www.taraniswheels.com

Nieuw projectje? Of iemand die een naam zocht en tadaaa, gevonden? :eusa_think:

Walter

S60 van mijn vader verkocht aan liefhebber

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Taranis

Citaat van: widebody op 11-07-2020 08:07:02
Goed om te horen dat die Latitudes zo goed bevallen! Op welke manier merkte je dat ie niet met 19" overweg kon? Aanlopen?

Niet met 18" ;)

Het weggedrag werd echt stoterig, met name op dwarsrichels in de weg. En dat is jammer want verder is 't een heerlijk comfortabel onderstel.

Citaat van: widebody op 11-07-2020 08:07:02
Kwam deze link tegen: https://www.taraniswheels.com

Nieuw projectje? Of iemand die een naam zocht en tadaaa, gevonden? :eusa_think:

Nee ik heb projectjes genoeg ;)
Gokje: waarschijnlijk iemand die net als ondergetekende op de middelbare school ook ten diepste verveeld werd met Griekse mythologie en tot z'n ergernis er nog iets van onthouden heeft ook :eusa_doh:

LouisVKWD

Mijn 14 jarige kleindochter die het volgende voorstelde: Opa, deze auto mag nooit weg en als hij niet meer rijdt(kan natuurlijk niet) dan laat hem maar op de stoep staan zodat we er af en toe nog eens in kunnen gaan zitten! Dit in de wetenschap dat onze DOP al sedert 2008 in het bezit is, in vele vakanties als lastdier is gebruikt want het meeste volume, en geen probleem om 6 personen incl. 2 kinderen, bij het vakantie adres, ook in alpen ritten, te vervoeren.

marc-850

Mijn 7-jarige kleindochter wil nooit in onze DOP... Opa heeft de verkeerde muziek smaak...  ;D

The Demon

Dat wij vandaag alweer 20 jaar  :o getrouwd zijn.

glenfiddich1983

Citaat van: The Demon op 27-07-2020 19:36:27

Gefeliciteerd!  :eusa_clap:
Hoofdauto: Volvo V70 2.4D (2010, Diesel, 207.000 km)
2e auto: Volvo 940 Turbo (1991, Benzine, 300.000 km)

elianmars

Gefeliciteerd, Walter en Thea  :eusa_dance:

BBS

Gefeliciteerd samen!!
Volvoloos....