Waar heb je je vandaag over verbaasd?

Gestart door rob850/480, 28-06-2018 18:11:04

Vorige topic - Volgende topic

Vulk

Citaat van: elianmars op 30-10-2018 22:31:07
Dat er al twee dagen niks is/was gepost in off topic  :eusa_shifty:

Je moet ontopic kijken. ;D

)()()sT

In de matties-app ook niet :o

;D

volvobug

Denk dat de ompoling van de aarde begonnen is en we allemaal tot rust komen  :eusa_think:
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

san

Vanmiddag ging het oranje lampje aan om aan te geven dat ik weer moest tanken,nog een aantal kilometers gereden om naar de pomp te rijden,euro 95 erin en door....NOT.Hij wou met geen mogelijkheid meer aan,telkens na het starten sloeg de volvo af.Na een vloek en zucht..en even wachten,weer proberen.Helemaal niks.Na een 15 min.starten en een dot gas,sloeg hij aan en liep weer zoals het hoorde.Heb ik nog nooit gehad...ik rijd er niet veel mee..zou het kunnen dat als de tank bijna leeg is er een soort van residu iets verstopt? zodat hij niet aanslaat.

V70R^2

gekke situatie, de hoek waarin jij zoekt kan ik enkel water in de tank bedenken.

-D©©©L-

peteRRR

Benzinepomp tijdelijk vast of een aankomende nokkenassensor die geeft ook zulke verschijnselen voor dat tie helemaal stuk gaat.

Groet

Edit:Je zou ook nog kunnen uitlezen.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Spin!

Citaat van: san op 03-11-2018 23:56:24
Vanmiddag ging het oranje lampje aan....

Ik weet dat een D5 heel gevoelig is voor tank leeg rijden. Dan wordt er inderdaad een residu onderuit de tank de brandstofleiding in gestuurd waardoor het filter verstopt. Dan krijg je de melding lage brandstofdruk.

Zal bij de benzine variant niet veel anders zijn.

www.vm-parts.nl

de geneRaal

Wervelende discussies over wind  ;D
Blackstone under construction

volvobug

Citaat van: de geneRaal op 04-11-2018 14:48:31
Wervelende discussies over wind  ;D

Nog altijd beter dan winderige discussies over wervelingen.  :azn:
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Snellebaksteen

Citaat van: Spin! op 04-11-2018 09:11:53
Ik weet dat een D5 heel gevoelig is voor tank leeg rijden. Dan wordt er inderdaad een residu onderuit de tank de brandstofleiding in gestuurd waardoor het filter verstopt. Dan krijg je de melding lage brandstofdruk.

Zal bij de benzine variant niet veel anders zijn.

Nou, ik rij de mijne toch echt regelmatig heel ver leeg hoor. Ik tank vaak meer dan 70 liter.
Als de tank ver leeg is en je gaat stevig gas geven in lange bochten krijg je ook een fout melding trouwens.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Sbv

ruim 75l is gewoon haalbaar met een D5

Snellebaksteen

Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

razorx

De hoeveelheid aan parameters bij het geautomatiseerd zetten van een goed bakkie koffie.
(Funproject)

Wouter1973

De Bij Porza bestelde Bosch luchtmassameter blijkt niet leverbaar. Maar, in plaats daarvan kan de Magneti Marelli worden geleverd. Met gelijke kwaliteit aan die van Bosch. Het prijsverschil (165,- voor de Bosch t.o.v. de Magneti Marelli voor 249,- euro) neemt Porza voor haar rekening. Yeah, right. Magneti Marelli heb je voor nog geen 6 tientjes via Autodoc.... :eusa_wall: