Waar heb je je vandaag over verbaasd?

Gestart door rob850/480, 28-06-2018 18:11:04

Vorige topic - Volgende topic

Wouter1973

Citaat van: Redolpho op 03-08-2018 21:36:15
Citaat van: Wouter1973 op 03-08-2018 21:27:25
Citaat van: Redolpho op 03-08-2018 21:24:08
Citaat van: Wouter1973 op 03-08-2018 21:08:29
Voor de gein eens op Marktplaats gekeken voor het aanbod Volvo youngtimers op lpg. Op een enkele 940, S60, 144, V70 en S/V40 na is dat aanbod echt mager. Ik tel drie 850's op dit moment (2,5 liter en rond de 4 ton op de teller), en dat was het wel. Zijn die 850's (laat staan de T-5 en T-5R) werkelijk zeldzaam aan het worden nu? ???
Tsja

Er zijn ook niet zo heel erg veel mensen die zo'n oude Volvo willen. Er zijn wat liefhebbers die er schik aan hebben om zo'n auto te hebben/ bezitten, maar als zakelijke auto en (Grote) afstanden afleggen is het voor velen wat minder wenselijk. Er zijn immers legio andere opties.

Mocht u zo'n auto zoeken, er wordt hedenavond nog een (in mijn ogen) zeer net exemplaar aangeboden op dit forum.
Ik heb al zo'n auto ;-) En rij er tot nu toe prima grote afstanden mee (afgelopen half jaar alweer 30.000 km erop zitten). Al hoop ik dat vanaf volgende week het rijden met alle ramen open verleden tijd is en ik kan genieten van een heerlijke, goed werkende ijskoude airco ;D
Je maakt me wel nieuwsgierig naar het (nog volgende?) aanbod dat je aankondigt...
Verder geen aanbod. Sorry, Ik verdien mijn centjes niet met autohandel.

Kan je derhalve niet veel verder helpen. Ik kan je wel advies geven, maar dan zal dat via pb geschieden.
Verkeerd begrepen blijkbaar, ik dacht even dat je het aanbod van een Volvo op dit forum aankondigde in een eerdere reactie op mijn bericht.

Wouter1973

Citaat van: Redolpho op 03-08-2018 21:40:43
Zeldzaam zijn bertone volvo's of tot in de puntjes verzorgde klassiekers. De CY en de LBP kunnen tot deze categorie behoren. Maar als u uw of uberhaupt een  850 of V70 zeldzaam vind, dan is dat uw goed recht.
Dat wordt een definitie kwestie. Zeldzaam is in mijn ogen 'weinig voorkomend'. Een Bertone Volvo is, naast zeldzaam, wel een stuk exclusiever. Dat deel ik.

Redolpho

Citaat van: Wouter1973 op 03-08-2018 21:41:57
Zeldzaam zijn bertone volvo's of tot in de puntjes verzorgde klassiekers. De CY en de LBP kunnen tot deze categorie behoren. Maar als u uw of uberhaupt een  850 of V70 zeldzaam vind, dan is dat uw goed recht.
Dat wordt een definitie kwestie. Zeldzaam is in mijn ogen 'weinig voorkomend'. Een Bertone Volvo is, naast zeldzaam, wel een stuk exclusiever. Dat deel ik.
Hoeft zeker geen kwestie te worden. U en ik hebben beide een mening. Dat mag en moet ook kunnen. Ik vind dat het geen zeldzame auto is en u denkt daar anders over. Geen probleem

Wouter1973

Citaat van: Redolpho op 03-08-2018 21:48:37
Citaat van: Wouter1973 op 03-08-2018 21:41:57
Hoeft zeker geen kwestie te worden. U en ik hebben beide een mening. Dat mag en moet ook kunnen. Ik vind dat het geen zeldzame auto is en u denkt daar anders over. Geen probleem

En zo is het. Zeker geen probleem.  :)

Redolpho

Citaat van: Wouter1973 op 03-08-2018 21:40:55
Citaat van: Redolpho op 03-08-2018 21:36:15
Citaat van: Wouter1973 op 03-08-2018 21:27:25
Citaat van: Redolpho op 03-08-2018 21:24:08
Citaat van: Wouter1973 op 03-08-2018 21:08:29
Voor de gein eens op Marktplaats gekeken voor het aanbod Volvo youngtimers op lpg. Op een enkele 940, S60, 144, V70 en S/V40 na is dat aanbod echt mager. Ik tel drie 850's op dit moment (2,5 liter en rond de 4 ton op de teller), en dat was het wel. Zijn die 850's (laat staan de T-5 en T-5R) werkelijk zeldzaam aan het worden nu? ???
Tsja

Er zijn ook niet zo heel erg veel mensen die zo'n oude Volvo willen. Er zijn wat liefhebbers die er schik aan hebben om zo'n auto te hebben/ bezitten, maar als zakelijke auto en (Grote) afstanden afleggen is het voor velen wat minder wenselijk. Er zijn immers legio andere opties.

Mocht u zo'n auto zoeken, er wordt hedenavond nog een (in mijn ogen) zeer net exemplaar aangeboden op dit forum.
Ik heb al zo'n auto ;-) En rij er tot nu toe prima grote afstanden mee (afgelopen half jaar alweer 30.000 km erop zitten). Al hoop ik dat vanaf volgende week het rijden met alle ramen open verleden tijd is en ik kan genieten van een heerlijke, goed werkende ijskoude airco ;D
Je maakt me wel nieuwsgierig naar het (nog volgende?) aanbod dat je aankondigt...
Verder geen aanbod. Sorry, Ik verdien mijn centjes niet met autohandel.

Kan je derhalve niet veel verder helpen. Ik kan je wel advies geven, maar dan zal dat via pb geschieden.
Verkeerd begrepen blijkbaar, ik dacht even dat je het aanbod van een Volvo op dit forum aankondigde in een eerdere reactie op mijn bericht.
Kijkt u eens bij het advertentie topic. Welliswaar geen LPG, maar dat zou ingebouwd kunnen worden lijkt mij.

Benny850

Hmm rijden zat ouwe Volvo stations nog elk jaar naar het zuiden dus niet per se zeldzaam.

Wouter1973

Citaat van: Benny850 op 03-08-2018 22:19:21
Hmm rijden zat ouwe Volvo stations nog elk jaar naar het zuiden dus niet per se zeldzaam.
Laat ik het dan zo formuleren: het aanbod op Marktplaats is bijzonder laag.  ;)

razorx

Dat het sap het knijpen vaak niet waard is. ;)

volvobug

Dat er een gast online is in dit topic:

Gast    16:54    Bekijkt topic hoe start jouw diesel bij deze extreme kou.

De mussen vallen momenteel van het dak en de BNVI zit in de "buiten categorie".

;D
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

viking_in_shorts

De naam van het WiFi netwerk in ons pension gisteren:

V70 classic

Citaat van: volvobug op 06-08-2018 16:55:58
Dat er een gast online is in dit topic:

Gast    16:54    Bekijkt topic hoe start jouw diesel bij deze extreme kou.

De mussen vallen momenteel van het dak en de BNVI zit in de "buiten categorie".

;D

In t verre zuiden is t winter he  :eusa_whistle:
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

peteRRR

Dat het nogal makkelijk is om het inlog wachtwoord te omzeilen van een iMac.
Had het toetsenbord kapot ( een paar letters ) en kon er met enige moeite toch in komen.

Was er wel blij mee maar toch.

Groet

Edit:Mag best wat ingewikkelder of iets Mac mannen ;D
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

BBS

FileVault activeren. Moet je eerst een wachtwoord ingeven voordat je Mac opstart.
Volvoloos....

peteRRR

Had het zitten lezen en dan die code die je krijgt niet verliezen of via Cloud kan je er ook nog in.

En/of een 2de toetsenbord er bij houden ;D

Groet
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Sbv