Waar heb je je vandaag over verbaasd?

Gestart door rob850/480, 28-06-2018 18:11:04

Vorige topic - Volgende topic

Walter

ik heb mijn adrenaline shot voor vandaag al binnen... Rij rustig richting werk, bedacht me nog dat ik lekker op tijd was tot er op een provinciale weg een meter of 50 voor me een autootje haaks de weg over schiet, volgas de dijk op... Dus auto stil gezet op veilige plek en door het natte hoge gras naar haar toe. Ze stond met de bumper een centimeter voor het kanaal, auto hing al naar voren. Handrem erop, in versnelling en uitstappen. Ze had rechts een paaltje geschramd en uitgeweken. Auto stond vast, was nog iemand gestopt en kregen haar niet op de weg. Wat er gebeurde waardoor ze geen koers kon houden, weet ik niet. Maar het feit dat haar telefoon op het dashboard lag, heb ik het gevoel dat ze via een dure les heeft geleerd dat ze die niet moet gebruiken.

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

viking_in_shorts

Citaat van: Sbv op 06-08-2018 19:33:15
Citaat van: viking_in_shorts op 06-08-2018 17:03:23
De naam van het WiFi netwerk in ons pension gisteren:

http://swuste.se/wp-content/uploads/img_2509.jpg
Waren het ook Volvo liefhebbers ?

Heb het wel geprobeerd maar er kwam geen goed antwoord uit. Heb zelfs een screenshot van dit forum laten zien ...

peteRRR

Die mannen ( beunen/eigenaars/gepassioneede auto sleutellaars ) hebben er nu een rear wheel drive van gemaakt.

http://gtspirit.com/2018/08/03/us-owner-converts-bugatti-veyron-rear-wheel-drive/

Die hebben het wel.

Groet
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Piet

Ik vind deze mannen toch bepaald geen beunhazen.

peteRRR

razorx

Citaat van: Walter op 07-08-2018 08:11:50
ik heb mijn adrenaline shot voor vandaag al binnen... Rij rustig richting werk, bedacht me nog dat ik lekker op tijd was tot er op een provinciale weg een meter of 50 voor me een autootje haaks de weg over schiet, volgas de dijk op... Dus auto stil gezet op veilige plek en door het natte hoge gras naar haar toe. Ze stond met de bumper een centimeter voor het kanaal, auto hing al naar voren. Handrem erop, in versnelling en uitstappen. Ze had rechts een paaltje geschramd en uitgeweken. Auto stond vast, was nog iemand gestopt en kregen haar niet op de weg. Wat er gebeurde waardoor ze geen koers kon houden, weet ik niet. Maar het feit dat haar telefoon op het dashboard lag, heb ik het gevoel dat ze via een dure les heeft geleerd dat ze die niet moet gebruiken.
Ik vrees dat je dat goed zag.

peteRRR

Dat de korte tijd dat het forum weer open is,...er alweer snel 120 gasten 21 leden en 5 verborgen aanwezig zijn.

We zijn er weer vlotjes bij ;D

Groet

Redolpho

Citaat van: peteRRR op 18-08-2018 22:11:37
Dat de korte tijd dat het forum weer open is,...er alweer snel 120 gasten 21 leden en 5 verborgen aanwezig zijn.

We zijn er weer vlotjes bij ;D

Groet

Omdat iedereen graag wil weten waardoor dit forum (zo lang) niet bereikbaar was?

razorx

Nee. Om de behoefte aan sociaal contact. :)

Redolpho

Als dat helemaal forum gerelateerd is, dan mag diegene zichzelf wel eens op zijn achterhoofd krabben.

;)

razorx

Miyel

Als ik mij op zaterdag opsluit in de schuur met mijn 850, zijn mijn sociale contacten wel beperkt tot het forum ja  ;D

De 850forummer is te vergelijken met een reaguurder op Dumpert, alleen wordt het zolder met dakraam ingeruild voor een schuur met p80's  :eusa_drool:
850 T-5R (Currently being renovated and modified)
V70N 2.4 T5 MY05 (Gezinsbak)

V70geRwin

Citaat van: Redolpho op 19-08-2018 00:08:48
Als dat helemaal forum gerelateerd is, dan mag diegene zichzelf wel eens op zijn achterhoofd krabben.

;)

Gedaan  ;D

widebody

Over de tranquiliteit op het forum. Niemand die onderuit gehaald werd/word. Er word niet meer op de man gespeeld.

Zoals het hoort.

Saai, dat dan weer wel

volvobug

Ik heb me verbaasd over een pickup van Rijkswaterstaat die met blauwe zwaailichten én sirene voorbij kwam sjeezen. Dacht dat het voeren van sirene en blauw voorbehouden was aan politie, brandweer en ambulance.

Citaat van: widebody op 23-08-2018 20:48:27
Over de tranquiliteit op het forum. Niemand die onderuit gehaald werd/word. Er word niet meer op de man gespeeld.

Zoals het hoort.

Saai, dat dan weer wel

Prima zo toch.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.