Waar heb je je vandaag over verbaasd?

Gestart door rob850/480, 28-06-2018 18:11:04

Vorige topic - Volgende topic

-D©©©L-

Ik heb mij van de week verbaast over mijn restende onderdelenvoorraad en hoeveel moois daar eigenlijk nog tussenzit.  ;D
Binnenkort maar eens een beetje uitzoeken en de rest voor de kilo's, mooi ruimte maken voor nieuwe dingen.

widebody

Dat er een forum-icoon te koop is aangeboden😳

)()()sT

Citaat van: widebody op 16-09-2018 07:27:52
Dat er een forum-icoon te koop is aangeboden😳

www.pearle.nl
www.specsavers.nl

?

It isn't me!

;D

Jelmar

Ik heb er al 1 gekocht, maar dat is inmiddels oud nieuws? ;D

/Edit

Vermoed dat het over die Haaksbergse V70R gaat in Saffron pearl? Auto van t_w
850R

freefall

Citaat van: V70geRwin op 15-09-2018 22:55:00
Hoe lekker dat ouwe hok nog rijd met zijn 21 jaar  ;D

Post van de week...

Die hokken blijven gewoon lekkere kilometervreters
1997 417 nautic blue S70 2.5T AT Zoonlief
2000 426 mystic silver V70D AT
1997 421 dark olive pearl V70 2.5T 2.3T AT AWD
1998 419 sand silver S70 T5 AT zoonlief
1995 421 dark olive pearl 850 T5R AT
i beun, therefore i am

peteRRR

Dat er iets te veel T-5R CY,s te koop staan her en der,..zal de piek al bereikt zijn, zit de klad er in, zal het weer aan trekken.

Appart.

Groet
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

V70R^2

Elke.CY te koop in Europa (de hele wereld..) wordt naar NL gehaald en voor de hoofdprijs te koop gezet.

Er wordt voor een nette met niet teveel km ook direct €30.000+ betaald. Dus de piek is zeker niet bereikt.

Echter staan er ook een hoop niet nette exemplaren te koop van gelukszoekers, die denken goud in handen te hebben ofzo, en dat blijft dan een jaar lang te koop staan daar waar een goede wel direct verkocht is.

Sbv

Citaat van: V70R^2 op 16-09-2018 12:10:27
Elke.CY te koop in Europa (de hele wereld..) wordt naar NL gehaald en voor de hoofdprijs te koop gezet.

Er wordt voor een nette met niet teveel km ook direct €30.000+ betaald. Dus de piek is zeker niet bereikt.

Echter staan er ook een hoop niet nette exemplaren te koop van gelukszoekers, die denken goud in handen te hebben ofzo, en dat blijft dan een jaar lang te koop staan daar waar een goede wel direct verkocht is.
Ik zie al tijden dezelfde steeds te koop staan die heel langzaam wat in prijs zakken

clk-p

Ewout Schalkwijk

Het is toch gewoon een 22 jaar oude Volvo die van de ene eigenaar naar de volgende gaat. Om het nou een forum icoon te noemen... Doe je een hele hoop andere auto's mee tekort denk ik.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

)()()sT

Nope....

De saffron R van Thijs t-w.
Ik heb z'n adv. gedeeld op Facebook en word bestookt met de vraag of ik m'n auto te koop heb staan ::) ;D

Sbv

Alles is toch te koop Joost ? bij een goed bod kan die toch verkocht worden neem ik aan :-)

Vulk

Ik begin morgen aan de laatste week bij mijn huidige werkgever.

Ik schrik hoe snel de laatste zes jaar voorbij zijn gevlogen...

Wouter1973

Hoe fotogeniek die bakstenen altijd zijn, vooral in parkeergarages (zelfs met een korrelige telefoon foto):