Waar heb je je vandaag over verbaasd?

Gestart door rob850/480, 28-06-2018 18:11:04

Vorige topic - Volgende topic

The Demon

Citaat van: BBS op 14-10-2018 20:42:42
Oooops :o

Badkuip Met Wielen.....
Gladde bandjes, of te lui om hem te wassen met een spons?  :eusa_think:

Walter

verbaasde me vanmorgen dat ik zo klaar was met nieuwe berichten lezen. 95% in de lijst betrof advertenties.

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

)()()sT

Grappig dat je dat zegt. Ik verbaasde me erover dat ik de laatste tijd in de avond bij de laatste (10) forumberichten nog posts van de ochtend zag staan. Ik heb er zelf uiteraard ook aandeel in (ben niet zo actief meer) maar zijn we dan toch echt uitgepraat hier?  :eusa_shifty:

Ik zal binnenkort m'n blog ff updaten ;D

volvobug

Het is wat je er zelf van maakt.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

peteRRR

Citaat van: BBS op 14-10-2018 20:42:42
Oooops :o

Badkuip Met Wielen.....

Waarvoor je moet waken met dat bootje te water laten op een helling waar je op achteruit rijdt en ook deels als je het water in gaat met de trailer,
dat de ondergrond niet te veel alg groei heeft want dan glij je hup zo met je zooitje de plomp in.

Al kan het zijn dat hier wat anders is gebeurd.

Groet

Citaat van: volvobug op 17-10-2018 10:21:42
Het is wat je er zelf van maakt.

Dat is ook het enigste juiste antwoord  :eusa_clap:
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

T5-4life

Van mij mogen er prijzen bijstaan. Is dat misschien een welkome aanvulling op de verkoopregels?

C70 T5 coupe LPI 1998 413 dkm
C70 T5 cabrio 2000 236 dkm
S80 D5 2005 325 dkm

760Turbo

Citaat van: T5-4life op 17-10-2018 11:36:55
Van mij mogen er prijzen bijstaan. Is dat misschien een welkome aanvulling op de verkoopregels?

Daar zat ik me ook al over te verbazen. Dat is toch al verplicht, een prijs erbij?
855 T-5 aut. 1995 Lpi  420

peteRRR

Over een belasting snitch die een signatuur draagt van Einstein,.....rare wereld.

Groet
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

V70R^2

Citaat van: peteRRR op 17-10-2018 22:02:58
Over een belasting snitch die een signatuur draagt van Einstein,.....rare wereld.

Groet

Is er net een topic verwijderd moet het hier weer verder?

Vulk

Citaat van: V70R^2 op 17-10-2018 22:06:09
Is er net een topic verwijderd moet het hier weer verder?

Ik heb het weggenomen. Ik denk dat we daar uitgepraat waren.

MikeyQR

Citaat van: )()()sT op 13-10-2018 16:32:10
Dat de recent verkochte R van MickeyQR volgens mij te koop staat op feestboek voor dik 2500 meer. Gouden handel, die classics 8)
Citaat van: MikeyQR op 14-10-2018 19:36:03
Dat is hem idd.
Tja die prijs van 6450 euro, ja je kan het vragen voor z'n classic maar krijgen nee.
Ik heb hem naar mijn idee voor de marktwaarde aangeboden 3900 euro, gezien de kmters en staat van het geheel.

Wel jammer dat Robin hem als handel gebruikt en bij mij nog is een bedrag er vanaf wou hebben.
Hele lul verhaal van heb deze R echt nodig voor mijn gezin. ???
Ook een mooi stuur erin gezet zie ik, niet dus! :eusa_wall:

Wens hem veel succes met het verkopen maar voor dat geld gaat deze echt niet weg.
Daar is de R gewoon te gebruikt voor, nee lelijk is die niet maar gewoon deukjes, krassen, en lak op de motorkap die niet meer echt heel mooi was.

Toch is het jammer dat ik er vanaf moest want verder is het wel een goede R.
Maar rij er te veel km voor nu, rij met de 940 1500 km per week en gelukkig op LPI. ;)

En jawel nu ook op MP in de hoop dat die er 6450 euro voor kan vangen. :eusa_eh:
Jammer dan men zo handeld en dat een maand later na dat ik hem verkocht aan hem.

Voor de gene die interesse heeft in deze R lekker 3000 euro van de prijs af halen. :eusa_boohoo:

V70R^2

Achja, lastige kwestie.

Jij was akkoord met de verkoop, en naar ik mag aannemen blij met het bedrag wat je hebt gekregen.

Dat iemand dezelfde wagen nu voor een onrealistisch bedrag probeert te verkopen is geheel aan die persoon. Dat had jij ook mogen doen.

Vermoedelijk niemand die dat bedrag daar voor zal neer leggen, en zo wel, prima, de persoon die dat doet kiest daar uiteindelijk ook zelf voor...

P.s.
Dat stuur, heb je mooi origineel walnoothout en dan die vieze rode meuk erbij, ha-ha...

MikeyQR

Oja ik was blij met de verkoopsprijs.

Ik heb ook nooit een auto echt lang gehad maar ik zie het dan echt niet als handel.
Dat stuur tja er zat een net alcantara R stuur in.

de geneRaal

Aangemeld op het volvo forum
Account nog steeds niet geactiveerd :eusa_whistle:
Al zeker 2 dagen terug :eusa_think:
Blackstone under construction

arjenT5R

Citaat van: de geneRaal op 24-10-2018 17:19:37
Aangemeld op het volvo forum
Account nog steeds niet geactiveerd :eusa_whistle:
Al zeker 2 dagen terug :eusa_think:

Zijn denk ik bang voor 850 forum gebruikers geworden :P ;D

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!