Wat heb je gedaan vandaag?

Gestart door JohanR, 16-06-2018 23:49:09

Vorige topic - Volgende topic

marc-850

Godsamme Henk...

Het houdt niet op zo, hé? Wederom heel veel sterkte de aankomende tijd!

Hans Duiven

Citaat van: cornelis-b op 19-02-2019 15:02:02
Antoni van Leeuwenhoek geweest en vandaag de uitslag gekregen van het EBUS onderzoek van vorige week, om een lang verhaal kort te maken deze was niet goed: De kanker is weer terug. In de linker onderkwab van de long is weer kanker bewezen aangetoond en morgen vind er een medisch overleg plaats waar gesproken gaat worden hoe we dit weer gaan aanpakken. Er zijn een paar opties zoals een lobectomie, het operatief verwijderen van een deel van de long, immuuntherapie of indien mogelijk weer her-bestralen. Dit hebben we uitgebreid doorgesproken en bestralen geniet de voorkeur. Bij een operatie is de revalidatie tijd ruim 6 maanden en het risico dat er bloedingen ontstaan en bij immuuntherapie zijn de bijwerkingen groot. Omdat het om een lokale tumor betreft is dus bestralen de eerste keuze en dan zonder chemo. Verder geen uitzaaiingen, dus we gaan er weer tegenaan.

Het houdt maar niet op Henk  :eusa_wall:
Veel sterkte in de strijd tegen deze rotziekte!

Hans

blauweroffel

Het zit je niet mee!
Sterkte en ik hoop dat de bestraling het gewenste effect gaat hebben!!

BR

vincen tdi

Citaat van: NinaPaul op 19-02-2019 19:32:10
Stihl heggenschaar gerepareerd, nieuwe pakkingen en membranen, werkt weer als een zonnetje.
Eerste reparatie in 9 jaar, was het bij mijn volvo's ook maar zo :D

Denk wel dat de heggenschaar in die negen jaar minder kilometers heeft gemaakt dan de Volvo.
Het is dus niet een helemaal eerlijke vergelijking 😁
De wereld is rond dus als je lang genoeg onderweg bent kom je elkaar altijd weer tegen :D

elianmars

Hè getverderrie, Henk. Dit soort berichten wil ik helemaal niet lezen  :-\
Heel veel sterkte de komende tijd!

T5-4life

Das weer heftig nieuws Henk. Sterkte!
C70 T5 coupe LPI 1998 413 dkm
C70 T5 cabrio 2000 236 dkm
S80 D5 2005 325 dkm

BBS

He bah Henk, dit is nou niet iets waar je op zit te wachten.
Hoewel ik je strijdlustigheid in dezes echt kan waarderen, ga je toch weer een rotperiode in.

Heel veel sterkte kerel!
Volvoloos....

rpakuypers

De 740 weer uit de garage gehaald en eens lekker in een sopje gezet. Wordt al 33 jaar en nog steeds starten en lopen ......... nog nooit enig onderhoud aan die Pierburg laten doen  :eusa_naughty: De hemel wordt nu wel wat minder maar dat begon bij dit type meestal al rond de 15 jaar dus wat dat betreft mag ik niet klagebn over dat oude Zweedse spul.

Groet,
Roger

arjenT5R

Die hemel heb ik ooit eens een hele leuke crea bea oplossing voor gezien gewoon een paar doosjes gekleurde punaises aan wagen :P
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

rpakuypers

Citaat van: arjenT5R op 20-02-2019 10:58:21
Die hemel heb ik ooit eens een hele leuke crea bea oplossing voor gezien gewoon een paar doosjes gekleurde punaises aan wagen :P

Die ken ik ... maar dat gaat niet gebeuren. De hemel gaat eruit en ik ga hem opnieuw bekleden maar eerst wordt de eerste koppelingsset vervangen want die is na al die tijd aan zijn eind .....................

Groet,
Roger

cornelis-b

Zojuist ben ik gebeld door Wanda de Kanter, de longarts naar aanleiding van het medisch overleg. Bestralen is niet meer mogelijk in dit gebied dus er gaan weer de nodige testen plaats vinden. Een fietstest, een zuurstofscan om te bepalen hoeveel zuurstof er in de linker en rechter long wordt opgenomen en weer een longfunctie test.  Als dit allemaal gedaan is gaan ze het weer bespreken in de groep en zal er beslist gaan worden of het mogelijk is om een deel of de hele linker long te verwijderen.  Uiteraard heb ik daar het laatste woord in en het zal een moeilijke beslissing gaan worden, ik krijg dan ook een gesprek met de chirurg die alle "ins en outs" gaat vertellen. Zie ik daar tegen op: Ja zeker weten maar als het niet anders kan om die "hufter" uit mijn lijf te krijgen dan denk ik dat er weinig andere keuze is.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Snellebaksteen

Hou vol. Zo lang er behandeling mogelijk is er hoop.
Vechten dus!
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Hans Duiven

Citaat van: cornelis-b op 20-02-2019 16:16:36
Zojuist ben ik gebeld door Wanda de Kanter, de longarts naar aanleiding van het medisch overleg. Bestralen is niet meer mogelijk in dit gebied dus er gaan weer de nodige testen plaats vinden. Een fietstest, een zuurstofscan om te bepalen hoeveel zuurstof er in de linker en rechter long wordt opgenomen en weer een longfunctie test.  Als dit allemaal gedaan is gaan ze het weer bespreken in de groep en zal er beslist gaan worden of het mogelijk is om een deel of de hele linker long te verwijderen.  Uiteraard heb ik daar het laatste woord in en het zal een moeilijke beslissing gaan worden, ik krijg dan ook een gesprek met de chirurg die alle "ins en outs" gaat vertellen. Zie ik daar tegen op: Ja zeker weten maar als het niet anders kan om die "hufter" uit mijn lijf te krijgen dan denk ik dat er weinig andere keuze is.

Pneumectomie it is Henk. Ben je in ieder geval zeker dat je daar geen kanker meer krijgt.
En, mits je geen kolenmijner/COPD Gold klasse 3 of 4 bent, heb je genoeg aan de drie kwabben van de rechter long.

Veel sterkte!

cornelis-b

Citaat van: Hans Duiven op 20-02-2019 18:05:24
Pneumectomie it is Henk. Ben je in ieder geval zeker dat je daar geen kanker meer krijgt.
En, mits je geen kolenmijner/COPD Gold klasse 3 of 4 bent, heb je genoeg aan de drie kwabben van de rechter long.

Veel sterkte!

Het is nog even de vraag Hans, het wordt als het doorgaat een "open" operatie want omdat het bestraald gebied is, is VATS niet mogelijk. In eerste instantie denkt men aan lobectomie maar dat bekijkt men dan ter plekke met een patholoog die het uitgenomen deel bekijkt. Indien nodig kan men als nog over gaan tot een pneumectomie. Alles is geheel afhankelijk van de komende functie testen en anders blijft imuuntherapie over.

We gaan het wel weer zien / meemaken
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

san

Rondje gestuurd in een Skoda Octavia Combi :eusa_think: