Navigatie

Gestart door Vulk, 08-07-2018 10:17:26

Vorige topic - Volgende topic

vincen tdi

Google maps en een beetje fatsoenlijke rijstijl.brengt mij al jaren waar ik wezen wil zonder fanmail na de rit  :angel:
De wereld is rond dus als je lang genoeg onderweg bent kom je elkaar altijd weer tegen :D

cornelis-b

Tomtom Go 6100 met ingebouwde simkaart, erg tevreden over.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Wouter1973

Waze vind ik erg fijn (ook snelheidsindicatie), maar loopt toch net iets te vaak vast op mijn Android toestel. Erg effectief bij files omzeilen. Als terugval optie heb ik altijd Google nog. Doet het altijd. Maar iets simpeler en niet altijd even actueel, heb ik het idee.

Hiker

iGo Primo, Here, Google maps

Sinds de data in de EU uit je bundel gaat maakt online niet meer uit.

Al vind ik de DEM-kaart van iGO erg gaaf: Digital Elevation Model (DEM) is a digital model or 3D representation of a terrain's surface represents the terrain surface with mountains, valleys and even smaller height variations like hills. DEM enhances the life-like visualisation of reality. Created from terrain elevation data. It helps the driver by confirming him visually the physical terrain, and he can immediately understand the surroundings.
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

blauweroffel

Sygic, met head up display. (android)
wordt geprojecteerd op je voorruit en je ziet de route en aanwijzingen op de weg voor je geprojecteerd. Erg mooi en met snelheidsindicator en flits waarschuwingen.

BR

V70geRwin

Citaat van: blauweroffel op 02-09-2018 22:35:23
Sygic, met head up display. (android)
wordt geprojecteerd op je voorruit en je ziet de route en aanwijzingen op de weg voor je geprojecteerd. Erg mooi en met snelheidsindicator en flits waarschuwingen.

BR

Hoe werkt dat met dat head up display?