Keerring vervangen

Gestart door luxuryline, 11-07-2018 08:19:54

Vorige topic - Volgende topic

arjen850

Citaat van: NinaPaul op 15-07-2018 12:52:30
Waarom zo persoonlijk? Ik spreek over het algemeen, de uitzondering bevestigt de regel.

Snap ik, maar zoals het is geschreven zou iemand kunnen denken dat dat altijd zo is, ik vond het goed aan te geven dat de uitzondering ook inderdaad de regel bevestigt. En aangezien ik voor mezelf spreek, begrijp ik dat jij denkt dat het persoonlijk is. Maar ik geloof toch echt wel dat er meer mensen zijn die hun fouten herstellen hoor.

NinaPaul

En toch is het fundamenteel anders, bij de een heb je RECHT op herstel, bij de ander heb je dat niet.

"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

volvobaksteen

Motor eruit halen 1.5 uur werk bak van motor loshalen en keerring vervangen 0.5 uur motor erin lepelen alles aansluiten etc zeg 2.5 a 3 uur

henry classic v70

...over het algemeen kun je beter bij een sleutelende liefhebber je wagen laten onderhouden/repareren dan bij een dealer.
Bij de dealer moet je net geluk hebben dat er een ervaren Roffel-monteur beschikbaar is...  :eusa_think:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

NinaPaul

Er zijn nog zoveel anderen professionals buiten de dealer.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

arjen850

Citaat van: NinaPaul op 15-07-2018 13:05:28
En toch is het fundamenteel anders, bij de een heb je RECHT op herstel, bij de ander heb je dat niet.

Ik begrijp je ook wel hoor ;)

arjenT5R

RECHT hebben en recht krijgen zijn grote verschillen... klop maar eens bij de dealer aan dat er iets niet goed is... ze proberen je altijd af te wimpelen.
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

KIM

Citaat van: volvobaksteen op 15-07-2018 13:09:04
Motor eruit halen 1.5 uur werk bak van motor loshalen en keerring vervangen 0.5 uur motor erin lepelen alles aansluiten etc zeg 2.5 a 3 uur

En dan wordt je wakker uit je droom...

freefall

Citaat van: KIM op 15-07-2018 15:31:46
Citaat van: volvobaksteen op 15-07-2018 13:09:04

En dan wordt je wakker uit je droom...

;D

En ik heb t geprobeerd....altijd een dag werk, mag er niks tegen zitten.
1997 417 nautic blue S70 2.5T AT Zoonlief
2000 426 mystic silver V70D AT
1997 421 dark olive pearl V70 2.5T 2.3T AT AWD
1998 419 sand silver S70 T5 AT zoonlief
1995 421 dark olive pearl 850 T5R AT
i beun, therefore i am

NinaPaul

Citaat van: arjenT5R op 15-07-2018 15:24:37
RECHT hebben en recht krijgen zijn grote verschillen... klop maar eens bij de dealer aan dat er iets niet goed is... ze proberen je altijd af te wimpelen.

Maar bij de een zal moeite resulteren in recht krijgen, bij de ander moet je maar hopen op het beste.
-Gottfried Leibniz

arjenT5R

Citaat van: NinaPaul op 15-07-2018 19:12:45
Citaat van: arjenT5R op 15-07-2018 15:24:37

Maar bij de een zal moeite resulteren in recht krijgen, bij de ander moet je maar hopen op het beste.

Dat is bij een beun niet veel anders toch... ;)

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

The Demon

Voordeel van een "beun" is dat je hem vaak persoonlijk kent en dus een nauwere band hebt.