Interesse peiling - Groupbuy: sierlijst dakdragers 850 Estate

Gestart door myradon, 14-07-2018 00:04:57

Vorige topic - Volgende topic

myradon

Hallo,

Graag wil ik peilen of er genoeg interesse is voor een groupbuy van plastic sierstrips aan dakdragers (aan buitenzijde) van onze geliefde Estates. Op mijn overgespoten dakdragers heb ik 'stukjes goed sierstrip' geplakt. Ziet er echt niet uit;

Nu heb ik een club gevonden die de plastic sierlijsten kan namaken (geen Chinezen) dmv. extrusie. Omdat het betaalbaar wordt als er animo is, ben ik benieuwd naar jullie interesse. Hieronder kosten uitgezet.

Ik ga uit van 400cm per auto (1 kant is 173cm/174.5cm). Er is alleen per auto af te nemen. Aan "doe mij maar 173cm" begin ik niet, helaas. Het plastic gedeelte voorkant valt buiten deze groupbuy (namaken kost 1000'en euro's gezien complexiteit vorm). Over de gehele lengte wordt breedte onderkant het zelfde in tegenstelling tot origineel. Dit is ook weer een kosten-dingetje;

Overzicht totale afname

Aantal auto's Prijs incl. btw per auto*
2 € 133,10
5 € 65,35
7 € 52,90
10 € 42,35
12 € 40,35

*: Prijs is excl. verzendkosten.

Wie heeft er interesse? Ff jouw naam: aantal (auto's)

1. myradon: 1
2.

spijky

2. Spijky:       2

Als we de prijs een beetje kunnen drukken dan wel interesse voor 2 auto's.
My Bricksquad:
V70R FWD 2.3 Aut.  Nautic Blue Pearl
850 2.3 T-5R AUT Cream Yellow
242 2.1DL AUT.'77 Mojava Beige

myradon

Nou Spijky het feest gaat in z'n huidige vorm niet door. Er is te weinig animo. Ik ga eens kijken of er andere En betaalbare oplossingen zijn. Of weet jij nog wat mannen?

marrrcel

2. Spijky:       2
3 Marrrcel:   1

Miyel

Toeval; afgelopen week mijn dakdragers verwijderd en op zoek gegaan naar nieuwe rubbers.. niet meer te krijgen :(
Meer van dit soort projecten op dit forum graag! I'm in!  ;D

Nummer  Forumnaam   Aantal auto's
1.Myradon1
2.Spijky2
3.Marrrcel1
4.Miyel1
5...................

Dit bericht citeren, alles verwijderen behalve alles tussen en inclusief [ table ] en [ /table ]. De laatste regel van de tabel ([ tr ] tot [ /tr ]) copy en eronder paste en de één-na-laatste regel invullen.

850 T-5R (Currently being renovated and modified)
V70N 2.4 T5 MY05 (Gezinsbak)

V70geRwin

Nummer  Forumnaam   Aantal auto's
1.Myradon1
2.Spijky2
3.Marrrcel1
4.Miyel1
5.Gerwin1
6...................

Dit bericht citeren, alles verwijderen behalve alles tussen en inclusief [ table ] en [ /table ]. De laatste regel van de tabel ([ tr ] tot [ /tr ]) copy en eronder paste en de één-na-laatste regel invullen.

volvobug

Citaat van: myradon op 14-07-2018 00:04:57
.....Over de gehele lengte wordt breedte onderkant het zelfde in tegenstelling tot origineel. ......

Ik ben geïnteresseerd, even 2 vragen:

1) wat bedoel je met bovenstaande (zie gedeelte quote)
2) komt de kleur (nagenoeg) overeen met origineel?
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Miyel

Citaat van: volvobug op 30-08-2018 15:43:31
.....Over de gehele lengte wordt breedte onderkant het zelfde in tegenstelling tot origineel. ......
1) wat bedoel je met bovenstaande (zie gedeelte quote)

Het originele rubber heeft her-en-der een inkeping zitten. Het nieuwe rubber wordt gewoon een 'oneindig lange' geëxtrudeerde strip en zal dus pas gemaakt moeten worden.

Miyel

Op mijn overgespoten dakdragers....

Offtopic; overgespoten met..? een epoxy coating?

volvobug

Ik heb geen profiel (meer) nodig. Bij mij zijn alleen de eindkapjes slecht maar ik heb tevens ook nog wat originele setjes gevonden.

Wat dat betreft vraag ik me eigenlijk af, nu ik nieuwe originele eindkapjes heb, of die niet 3D ingescand kunnen worden om ze vervolgens in een (zacht) kunststof of rubber 3d printen.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.