Los stekkertje?

Gestart door 850g3, 06-06-2005 15:21:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

850g3

Tijdens het klussen kwam ik dit stekkertje tegen bij de koplamp aan de passagierszijde. De kabels gaan in een grote kabel samen met de koplampverlichting. Waar hoort deze thuis?






Reitse

Ik gok mistpitjes voor...

850g3

Die zitten er niet op, zal waarschijnlijk dan wel een standaard stekkertje zijn wat verstopt hoort te zitten...

Reitse

Citaat van: 850g3 op 06-06-2005 16:14:56
Die zitten er niet op, zal waarschijnlijk dan wel een standaard stekkertje zijn wat verstopt hoort te zitten...
Volvo bedraad alles voor, plug and play voor nieuwe onderdelen ;)

Ron850tdi

Koplamphoogteverstelling? Komt me bekend voor... laatst zat mijn linker los en r zit zo'n metalen klemetje op...

Suc6

:)

baxie

volgens mij zijn deze stekker(s) voor de wissertjes op je koplampen. Als je deze er niet op heb zitten horen ze idd los te hangen.

855-Champagne


elianmars

 ;D ;D ;D ;D  Alles is zo'n beetje al voorbij gekomen........

850g3

Haha inderdaad, ik begin nu meer te denken dat ik stekkertjes te kort kom... Airco doet t gewoon dus zal wel geen airco ding zijn.

ed

Kijk even of er aan de andere kant ook één zit, dan weet je bijna zeker dat voor de mistlampen is of voor de ruitenwissers. Ik gok op de laatste.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Amazon

Stekkertjes voor de mistlampen zitten lager (bijna achter de plek waar de lamp moet komen) en hebben m.i. twee draden.

Zal wel wissers zijn ::).
Bigger and better!

denkweb

Tja, alles is al genoemd.

Ruitenwisser op koplamp (gezien de kleur zou dit goed kunnen kloppen)
Electrische Koplampverstelling (meestal zwarte stekker, zelfde model)
Mistlichten (maar die zitten inderdaad veeeeeel lager in de auto gemonteerd)
Claxons (zelfde kleur stekker, maar die zijn als het goed is allebei aangesloten)

In alle gevallen moet er bij de andere koplamp een vergelijkbare stekker zijn.

Groet,
Daan

Wauter

indien er geen alarm op de auto zit (originele althans) kan het ook het stekkertje van de motorkapschakelaar zijn

RS2000

De laatste mogelijkheid kun je uitsluiten, die stekker zit aan de linker (bestuurders) kant. En hangt onder het motorkap slot. Deze stekker is , volgens mij, bedoeld voor de koplampwissers.

Groetjes,
Marco

fearless

Stekker is van de koplampwissers, ik heb er ook aan beide kanten 1 los hangen.  ;D