Elektrische stoelen inbouwen in een GLT ('97')

Gestart door Maarten Stol, 29-07-2018 21:04:18

Vorige topic - Volgende topic

Maarten Stol

Avond,

Ik heb in mijn GLT uit '97 een interieur van een R ingezet (behalve de bijrijdersstoel, die staat nog op het to do lijstje).

Nu ligt voor de chauffeursstoel alles klaar, echter dient er nog een relais of een zekering ergens te worden geplaatst? De elektrische stoelen komen uit een CY (ja, het verkeerde interieur daarvoor daarom ook eruit) en daar deden ze het gewoon.

Wellicht is het al ergens beschreven, maar heb gezocht en kon het dus niet vinden.

Iemand enig idee?

Grt.,
Maarten

The Volvoboy

Je moet inderdaad een thermo zekering plaatsen voor de elektrische stoelverstelling. :) Plek 39 is voor de bestuurdersstoel, plek 40 is voor de passagiersstoel.
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

Maarten Stol

He Koen ehh The Volvoboy ;-)

Dank voor je reactie, had al zo'n vermoeden. Maar aangezien ik meer een motorman ben dan Volvoman, Plek 39 en 40?? Moet ik daarvoor in de fusebox zoeken? Dacht dat die tot 36 ging.. Maar dat kun je me vast wel toelichten

Hengeveld

Die zitten onder het grotere deksel, waar het kleinere klepje van de zekeringkast bovenop zit. Dus even de 4 torx-boutjes losdraaien en eraf pakken. Dan zie je het.