Je volgende auto

Gestart door Turbobiker, 06-06-2005 23:05:05

Vorige topic - Volgende topic

MichielMaas

Een 850 voor de hobby omdat tie zo mooi is, en een V70N zou mooi zijn.  ;)

RATFINK

Citaat van: Robert V70 NBP op 02-05-2008 21:45:10
't blijft wel een bus hè.....
en erg vervelend als je er achter zit... want dan zie je dus geen moer!!

Ja het is ook niet mijn cup of tea maar voor een bus  ;D

Soulfly

Citaat van: Starbuck op 02-05-2008 21:49:04
Dikke truut, het gaat niet over mooi of niet!
Het gaat erover hoe je gezien wil worden.

Als dat je reden (niet jouw persoonlijk) is om een auto aan te schaffen, gaat er (in mijn ogen) toch iets mis.
Persoonlijk kies ik een auto / model omdat ik deze mooi vind. Wat een ander hiervan wel of niet vindt, zal mij compleet worst wezen.

Starbuck

Citaat van: Soulfly op 02-05-2008 22:16:51
Citaat van: Starbuck op 02-05-2008 21:49:04
Dikke truut, het gaat niet over mooi of niet!
Het gaat erover hoe je gezien wil worden.

Als dat je reden (niet jouw persoonlijk) is om een auto aan te schaffen, gaat er (in mijn ogen) toch iets mis.
Persoonlijk kies ik een auto / model omdat ik deze mooi vind. Wat een ander hiervan wel of niet vindt, zal mij compleet worst wezen.

Hihi, wat die worst betreft verwijs ik je door naar Karel... ;D
Maar geef nu toe, vele mensen kiezen voor een BMW om erin gezien te worden, weten zij veel wat echt rijplezier is!
Daarom haalde ik de M3 en de M5 aan, omdat dit wagens zijn die gekocht worden door mensen die weten wat écht rijden is ;)

Volvo Felipe

EENS VOLVO ALTIJD VOLVO

:-)

Enno

Een S60 D5 met een goed aangepast onderstel is toch wel een leuke optie......

Dat is de enige manier om volvo te blijven rijden, de rest boeit me niet zo erg meer...of het moet de nieuwste S80 D5 zijn.

Maar in alle gevallen moet er een aangepast onderstel onder.

HeZz

@starbuck Ik koop een auto omdat ik hem mooi vind, daarom heb ik nu een R, de gewone modellen vind ik niet zo mooi.
Bij een nieuwe 5 serie vind ik de M5 ook het mooist, en een M3 is nog steeds een droom van mij.
Maar dat is nu of niet te betalen of de familie past er niet in. De 5 touring is ook mooi (in mijn ogen) zonder dat het de dikste uitvoering is.
En het onderstel van een BMW is gewoon 1 van de beste die er zijn.
Als jij je auto alleen koopt om er status aan te verlenen(op de 1e plaats), heb jij je prioriteiten niet helemaal op een rijtje.
Ik zal echt niet ontkennen dat dit wel met een auto kopen te maken heeft, maar is niet de nummer 1 voor mij (nummer 3/4 mss?)

just my 2 cents
Looking 4 a V70N

moderators

kan het wat minder Off-Topic aub?
Deelnemen aan dit forum? Hou je dan aan de forumregels
Wil je je niet aan de forumregels houden? Blijf dan weg van dit forum

Rayman

Citaat van: Volvo Felipe op 02-05-2008 22:22:25
EENS VOLVO ALTIJD VOLVO

Helaas...Niet langer mee eens...

Robert Haven

Citaat van: Rayman op 03-05-2008 22:40:59
EENS VOLVO ALTIJD VOLVO

dit roept vragen op......

Rayman

Citaat van: Robert V70 NBP op 03-05-2008 22:42:48
Citaat van: Rayman op 03-05-2008 22:40:59
EENS VOLVO ALTIJD VOLVO

dit roept vragen op......

Alles gaat op een gegeven moment wennen. Of het nu een GLT op LPG, een aardige diesel of een afgeladen R met Stage weet-ik-veel tuning...Alles went en wordt op een gegeven moment de normaalste zaak van de wereld (in mijn ogen); hoe cream yellow of laserblue de auto ook is. Niet dat ik ontevreden ben met m'n huidige auto (sterker nog...), maar ik ben wat dat betreft een stuk nuchterder tegen auto's gaan aankijken; that's all.

Volvo for life; nèh...boring!

-D©©©L-

Zolang ik 's morgens uit het keukenraam kijk en denk "hmm, mooie bak" blijft ie nog even. 

Robert Haven

Citaat van: -D©©©L- op 03-05-2008 23:18:41
Zolang ik 's morgens uit het keukenraam kijk en denk "hmm, mooie bak" blijft ie nog even
mee eens

fearless

Citaat van: Rayman op 03-05-2008 23:17:17
Volvo for life; nèh...boring!

mee eens

erg mooi merk, maar er zijn meer mooie merken.

Zelfs een Passat in de volgende uitvoering zou ik geen straf vinden  :eusa_shifty: ...

Scooby Doo

Bij mij zal hij nog wel een tijdje blijven. :eusa_dance:

Maar hierna,  :eusa_think: :eusa_think:, terug Volvo, maar welke, die nieuwe zijn spuuglelijk, misschien een S60, of BMW 5 (RWD  :eusa_dance: :eusa_dance:).

:eusa_wall: :eusa_wall: Zal nog wel wat jaartjes duren, en misschien wordt het gewoon opnieuw een 850 of V70 classic.  :eusa_shifty:

PS. Ivo, met die Passat rijden geen straf?? Looks nice, maar veel te laag, rijcomfort =0, en elke drempel lekker schuren.  :eusa_silenced: M'n rug gaat dit niet aprecieren. ;)
Puppy Power!!!