Je volgende auto

Gestart door Turbobiker, 06-06-2005 23:05:05

Vorige topic - Volgende topic

Amazon

Waarschijnlijk wordt de V70N D5 straks weer verruild voor een 850 op LPG. Wel minimaal een 2.5T, liefst een R of V70R.

Verder leuk, net gekocht een Saab Turbo Areo cabriolet, ook nog kopen een Jaguar XK8. Misschien later nog eens een 911 (vind ik nog steeds een te groot risico).

Bigger and better!

Rogers XC 70 2000

In ieder geval geen Italiaans merk meer voorlopig. Teveel narigheden mee gehad.
Ik zal enkel nog Italiaans overwegen als het een leasebak is van het werk....

Volgende auto.... zal ook pas over een jaar of 5 voor de deur staan... Denk dan dat het een XC 70 van 2004 of zo wordt, dan waarschijnlijk diesel.

R o b

Zit de komende 10 jaar nog wel onder de pannen...een zweedse estate zal er altijd ook wel nieuw te krijgen zijn. Maar ook de Porsche Panamera (?) is misschien wel wat!

KUKO (Rob)

Waarschijnlijk een 960 sedan!

Eric

Mmm... zal ik eens ff gaan vloeken hier dan  ;D

Mijn nieuwe vriendin heeft een 2007 Passat 2,0TDI met DSG en leer enz.. En ik heb me lease auto ook nog..
Zij wil liever niet in de R rijden... Dus wie weet wel een Passat als volgende auto..
En nu is ze eigenlijk helemaal gek van Mercedes.

Dusss... combineren... diesel+Mercedes+snel = 2004 C30 AMG station
Tijdje terug naar gekeken... Helemaal niet verkeerd moet ik eerlijk zeggen  ::)
245GL 1980 => 850 T5 1994 => V70R 1998 => Ford Mondeo 1.6Tdci Titanium Econetic Lease

Joris_Scholte

Citaat van: E.Asbroek op 03-11-2008 17:19:36

Mijn nieuwe vriendin heeft een 2007 Passat 2,0TDI met DSG en leer enz.. En ik heb me lease auto ook nog..
Zij wil liever niet in de R rijden... Dus wie weet wel een Passat als volgende auto..

Zag laatst zo'n C30 AMG rijden. Qua prestaties vind ik het een brute auto; beetje jammer dat je er het imago van een Amsterdamse hashteler mee uitstraalt.

Philip850

Citaat van: The Saint op 01-11-2008 08:01:49
Ik reed gisteren een tijdje achter, naast en voor  ;D een dikke, zwarte 300C Hemi Touring, en dat blijft mijn favoriet (ik weet het, de plaat blijft hangen..). Al zijn er 'nieuwe' Cadillacs (BLS,CTS) die ik ook wel lekker apart vind.

Gezien de prijzen van mijn favorieten zit er wel nog een auto 'tussen' (of toch maar doorrijden in de C70??). Zou een Cadillac STS kunnen zijn (bj 2003 ong.) of toch nog een x een Volvo?

Ach, er over nadenken en Autotrack afschuimen blijft een leuke hobby  ;)

Proost  ;D
Volvo 855R "Black Moose" '96
BMW K1600GT '20
Mercedes-Benz L206D camper '73

-D©©©L-

De volgende ? een v70xc classic met een 2.5T.

Rogers XC 70 2000

Citaat van: -D©©©L- op 03-11-2008 17:50:25
De volgende ? een v70xc classic met een 2.5T.

Tegen dan kun je die van mij wellicht overnemen  ;D

Enno

Geen Volvo meer.....

Sommigen weten al welke kant ik op wil, voor anderen is het misschien een verrasing.

LPG rijden wordt het ook niet meer.

Het wordt een auto met een 2.2i-CDTi motor. Een Honda Accord SDN van het model dat tot begin dit jaar geleverd werd. Dat staat zo goed als zeker vast.

Als het een beetje mee zit kan ik dan ook weer met Bilstein ;) dempers (zelfde de B8) in de rondte gaan rijden. Verder verwacht ik dat het probleemloze auto's zijn die een grote mate van rijplezier kunnen bieden tegen een concurrerende kostprijs / km en natuurlijk met een goed comfort.

De komende paar jaar blijf ik nog wel Volvo rijden, want een 850 gaat niet zomaar kapot en gezien de km-stand moet ik nog wel 100.000 zonder problemen kunnen blijven rijden met de 850.

Spin!

Geloof dat ik hier al eens mijn volgende auto geplaatst heb,

De 855 blijft, en wellicht wordt de Touran ingewisseld voor een V70 2.0D. En anders gewoon weer een Touran ( gezien de keuze tussen een stuk frans schroot, slopel of touran ).

Maar dat ik een 4 wielerige 850 heb verruild voor een 2 wieler Suzuki...dat had ik een jaar geleden niet kunnen verzinnen!

www.vm-parts.nl

gewoon peter

Wat een forum wat een verhalen, schitterend, volgens mij duurt het een jaar voor ik alles gelezen heb. Maar de volgende auto; heb uitgerekend dat nu de 855 cy ong. de 40e auto is die ik gehad heb. Maar voor het eerst (en ik heb het hier ook al gelezen) sta ook ik 's morgens naar buiten te kijken en denk (als mijn vrouw hem in het zicht heeft kunnen parkeren) "tjonge tjonge, wat is het toch een beauty". Ook ik was hem 1x per week. Zuig hem uit enz., enz..
Hoop innig dit nog vele jaren te kunnen blijven doen en ooit op vakantie naar de alpen en door de Gorges, dak open en genieten. groet, peter

Eric

Citaat van: Joris_Scholte op 03-11-2008 17:34:24
Citaat van: E.Asbroek op 03-11-2008 17:19:36

Zag laatst zo'n C30 AMG rijden. Qua prestaties vind ik het een brute auto; beetje jammer dat je er het imago van een Amsterdamse hashteler mee uitstraalt.

Haha... ja deze reactie was hier te verwachten. Al valt het met de C klasses wel mee hier in Amsterdam.. Foutere volk zit toch wat vaker in de E. Maar je hebt gelijk.. Volvo heeft wel een imago wat me meer aanspreekt.

Dat ik er te spreken over ben ligt ook aan dat mijn ouders een C270CDI rijden met chip..  Daar krijg ik het met de R al lastig mee en dan ook nog eens een net verbruik met die diesels..
245GL 1980 => 850 T5 1994 => V70R 1998 => Ford Mondeo 1.6Tdci Titanium Econetic Lease

Hans Duiven

Dit moet 'm worden:

Lijkt me echt geweldig, maar de fiscus vindt het ook een geweldige bak  :-\

Hans

johan283

Zat toch te denken om over een tijdje als ik meer dan 4 ton heb gereden over te stappen op een Audi RS4 avant........ Lijken mij ook brute wagens om in te rijden die tevens ook een goed imago hebben. Volgens mij vergelijkbaar met die van een Volvo.  ;D

Hhahaah dat werd laatst weer eens bewezen bij zo'n 100% controle aan de A4. Ik mocht weer eens door rijden in mijn brave Volvo   :evil: