Je volgende auto

Gestart door Turbobiker, 06-06-2005 23:05:05

Vorige topic - Volgende topic

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Martijn_B

Built Ford tough!  ;D

Mijn volgende auto is afhankelijk of ik ga leasen ja/nee. Ik denk dat het een Volvo C30 R-Design wordt, en dan een D3 (150pk/350nm) en deze laten chippen door Rica naar 180pk/450nm.

Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

Sbv

Kwa wegligging etc kan ik het je aanraden. Ik heb 2 jaar een C30 D5 gereden

Martijn_B

Oke, een D5 wordt nu niet meer geleverd. Wel een D4, maar dan liever een D3 chippen en iets meer opties binnen het te besteden budget. Over het algemeen rij ik niet veel lange stukken (max. 70km enkele reis) en is een goede wegligging erg fijn. Mocht ik toch meer moeten rijden (en er meer mogelijk zijn...) wil ik ook wel naar een V50 kijken.

Vind wel dat Volvo fijne auto's heeft in de prijsklassen waar ze zich in bevinden. Een Golf, focus of octavia is het dan toch 'net niet'.
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

Sbv

Zodra je iets mee wilt nemen is het erg krap in een C30. Ik kon niet echt wennen aan de zitpositie. Heb in die 2 jaar ca 105000 km gereden met de C30. Destijds was en  een 1.6d of een 2.0d. Ik wou een automaat hebben en wat power dus dan maar een D5
Persoonlijk zou ik dan voor een V50 gaan of buiten Volvo kijken. Ford Focus heeft grotendeels zelfde motoren en onderstel, scheelt alleen wat kwa prijs.

Martijn_B

Oke dank voor de tip :)

fust850

Prive blijf ik gewoon lekker roffelen en zal de volgende zeker een 2.5 T, R of TDI worden.

Als het een leasebak wordt, dan lijkt me de nieuwe Volvo S/V60 Hybrid (2012) wel wat...

Zweedse wolf in schaapskleren:  Ford S-Max 2.5ST Roffelbus

Antonio

In de autoweek of ANWB gids (kon het artikel niet zo snel terugvinden) stonden de volvo's met bj 2000-2008 in de pech top 5 tussen het franse spul.

Als het ooit een andere wordt dan geen ford  ;D.

Ewout Schalkwijk

Een Ashgold XC70.... mooier worden ze niet. en dan bedoel ik een N. Die NN (heet die zo?) vind ik nog steeds niet mooi.

Zo mooi... :eusa_clap:

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

fpede

Citaat van: fust850 op 28-10-2011 06:59:34
Prive blijf ik gewoon lekker roffelen en zal de volgende zeker een 2.5 T, R of TDI worden.

Als het een leasebak wordt, dan lijkt me de nieuwe Volvo S/V60 Hybrid (2012) wel wat...

http://media.autoweek.nl/m/m1eyum6bov4s.jpg

2nd that!
:eusa_drool: :eusa_drool:  :eusa_clap:

viking_in_shorts

Citaat van: fpede op 30-10-2011 15:56:31
Citaat van: fust850 op 28-10-2011 06:59:34

http://media.autoweek.nl/m/m1eyum6bov4s.jpg

2nd that!
:eusa_drool: :eusa_drool:  :eusa_clap:

And I'm third!

Motion accepted!

Turbo-Geek

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 30-10-2011 15:38:53
Een Ashgold XC70.... mooier worden ze niet. en dan bedoel ik een N. Die NN (heet die zo?) vind ik nog steeds niet mooi.

http://www.woont-in-noorwegen.nl/ting_og_tang/ashgold.jpg

Ewøut

Zou maar flink gaan sparen voor het onderhoud ;)
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Turbo-Geek op 30-10-2011 18:33:20
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 30-10-2011 15:38:53

http://www.woont-in-noorwegen.nl/ting_og_tang/ashgold.jpg

Ewøut

Zou maar flink gaan sparen voor het onderhoud ;)

Ja, ik ken de verhalen van Ronald.... en heb het met hem te doen, maar o, wat is die auto geil! Zijn er eigenlijk betere en minder goede modeljaren?

Ewøut

PS. V60 is van achteren gezien super, maar die koplampen :eusa_wall:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

volvotje850

Als ik de lotto win zou de nieuwe V60 toch wel heel erg hoog op de lijst staan.Dat vind ik echt een schitterende auto.

dopie

Zou graag zo iets willen als ik op deze ben uitgekeken.

http://link.marktplaats.nl/490710742

Alleen dan wel die lelijke trekhaak eraf en die spatlappen en nog wat grotere velgen :)