Je volgende auto

Gestart door Turbobiker, 06-06-2005 23:05:05

Vorige topic - Volgende topic

Jeroentjuh

Mijn volgende auto wordt een 850 T5-R/R 5-bak of een S/V70R FWD 5-bak....

Joo1st

Nabije toekomst: een zwarte V70R classic ('99, dus met de Satellites), al dan niet AWD.
Verre toekomst: een Audi S4 avant of beter nog een RS4 die ook van het vorige model mag zijn ;D  Een S60R of V70R van een nu recent bouwjaar is ook prima. Een M5 lijkt me ook wel wat, maar heeft niet het juiste understatement gevoel...

RRRRR_Ramon

Het wordt zeker wel een Volvo Estate! Een 850 vind ik "echter" dan een V70 classic, mede door het club en forumgebeuren eromheen. Maar als ik soms de prijzen vergelijk van 2e hands 850's Estate en V70's dan ben je soms gek dat je nog een 850 koopt, maar de 850's zijn net iets mooier dan een V70 classic.

Ik hoop nog lang met m'n huidige te doen, pas bezig geweest met een T5, maar financieel toch nog te hoog gegrepen, was auto met weinig kilometers maar de inbouw van een Lpi installatie zit er dan financieel net niet meer in. Ik zou n.l. nooit een T5 op Lpi kopen met veel kilometers erop, dan zou ik het liever zelf laten bouwen bij een kilometerstand van rond de 160k.

De V50 vind ik een mooie auto, hoewel die wel een stuk kleiner is dan de 850, misschien als de oudste de deur uit gaat over een paar jaar en de prijzen wat gezakt zijn, die zijn er ook in T5 uitvoering  ;D.

Voorlopig wacht ik dus af en blijf lekker rijden, mits er niet een winnend staatslotje of postcodeloterijtje langs komt van <€40.000,-  want dan koop ik direct een V70R AWD (classic) met alles erop en eraan!! Of toch een 850 T5-R ???  Of een V70n met turbo ??? Moeilijk hoor. Ik droom maar lekker verder!  ::)
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Huit

Citaat van: Johann op 07-06-2005 12:48:58
Citaat van: Huit op 07-06-2005 12:35:13
In mijn ogen is er geen mooiere auto dan de 850. Ik ben dan ook van plan nog erg lang in mijn (net gekochte) 850 T-5 te blijven rijden. Eventueel een ruilmotor er in als deze het ooit begeeft (past de motor van een V70 classic in deze 850??).

Tot en met MY1998 past zo in een 850. Als je dit toch al weet misschien verstandig om al vast rekeing mee te houden. Nooit verkeerd om een blok op voorraad te hebben en zolang de rijdende motor nog niet stuk is koop je een tweede nooit te duur, Wel als je gedwongen bent om een motor te kopen.

Hmmm... da's helemaal niet zo'n gek idee. Nou nog een opslagplaats zien te vinden  ;)

BenC70ES

Citaat van: Rudi op 07-06-2005 20:16:19
Een RS6+ Mugello Blue met titanium velgjes lijkt me wel wat....

Ik heb net dezelfde zien staan paar weken terug in Francorchamps (DTM-races)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

fearless

Ik denk dat mijn 850 er nog wel een tijdje zal blijven, maar als ik dan toch wat anders zou moeten nemen, dan zou het een S60 T5 of een S70R of zoiets moeten worden.

En voor er bij zou ik wel een Nissan 200SX of een Nissan Sunny GTI-R willen hebben.  ;D

b0nkolok

Rij al 30 jaar Volvo. Soms ff iets anders gereden (MB 300D, Rover V8), maar gauw weer terug naar het Zweedse merk. For ever! De volgende wordt dus wéér een Volvo, hoewel het merk nu van Ford is. Uiteraard een R.
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

martijn.

Citaat van: BenC70ES op 07-06-2005 21:11:54
Citaat van: Rudi op 07-06-2005 20:16:19
Een RS6+ Mugello Blue met titanium velgjes lijkt me wel wat....

Ik heb net dezelfde zien staan paar weken terug in Francorchams (DTM-races)
'

Daar ben ik ook geweest en heb ze ook gezien.Maar jouw niet.

Rudi

Citaat van: Joo1st op 07-06-2005 20:26:21
of beter nog een RS4 die ook van het vorige model mag zijn ;D  

Vind ik 1 van de mooiste stations,jammer dat ze duur zijn in onderhoud.Via via is mij ter ore gekomen,RS4 in reparatie o.m. Turbo's versnellingsbak,nokkenas en weet ik wat al niet meer,totaal goed voor 10.000€ :o

Hoe je je kunt verkijken op kwaliteit :(
Dr.Go-Fast...

alex V50

Ik twijfel.

Moet binnen nu en een jaar toch wel gaan gebeuren.
Mijn gevoel zegt dat ik voor een V70R (Classic) aut. moet gaan, gezien de huidige benzineprijs denk ik echter dat het toch een diesel gaat worden.

Een BMW 530D aut. is dan natuurlijk helemaal super, maar daar wil ik met mijn leeftijd nog niet in gezien worden want dan vraagt iedereen zich meteen af welke wijk ik van de geestverruimende producten voorzie.

Ik denk dus dat het of een S60/V70 D5 aut. moet worden.

Maar eerst gaan we binnenkort een BMW 325i E30 halen.
Een van zo'n 15 jaar oud. Interieur eruit, rolkooi erin, verlagen, remmen verbeteren en driften maar!

Gr. Alex.
Citaat van: fearless op 26-09-2006 22:00:27
Ik vlam!
Never argue with an idiot. They drag you down to their level, then beat you with experience

Ron850tdi

Citaat van: Turbobiker op 06-06-2005 23:05:05
En ik geniet nog echt iedere millimeter die ik met de 850 af leg.

Urp...  :P

Hoe ver kom je eigenlijk met jouw 850....  ???

Gr  8)

Ron850tdi

Citaat van: wijnandVFR70 op 07-06-2005 20:02:08
Volgende auto ??? ??? ???
heb m'n V70 nog maar net ;D ;D ;D

Idem - maar als t echt moet, wie weet een V40 (benzine? ligt aan de kms) - n V70 is ook wel gaaf, maar ja...  :P

Of toch weer stiekem een .... BMW  ;)

The Driver

heb laatst in een 2004 bmw 530d sedan met M5 sportpakket gereden. Nou, dat is ook niet mis. en die achterwiel aandrijving ;D ZALIG!!!

Boom

Tijdje geleden in een 540i Touring uit 2000 gereden, rijdt toch ook wel erg fijn! Misschien een A8 of S8 ;D Of misschien toch maar een V70N T-5 met alle opties ;)

Maar de komende 2 jaar nog ff met deze.
Wie remt, verliest...
Liever dood dan tweede...

freddie

Goedemiddag,

Indien er iemand op zoek is, voor zijn volgende auto, naar een originele volvo 850 R, dan hoor ik dat graag.

Mijn rode 850R, origineel nederlands en in perfecte staat.

Groeten Freddie
0641196116
geen dingen doen die ik ook niet zal doen