Je volgende auto

Gestart door Turbobiker, 06-06-2005 23:05:05

Vorige topic - Volgende topic

Laserblue

Citaat van: gewoon peter op 30-01-2010 09:24:04
Citaat van: Spin! op 29-01-2010 23:20:36
Zal wel weer een 850 worden...R, T-5, T-5R...kan er geen afstand van doen ;D In ieder geval iets wat ik nog niet heb gehad.

Rutger, sluit me bij jou aan, waar hebben ze het allemaal over. Gisteren nog, kwam naar buiten van Praxis en staat er een man rond m'n auto te draaien. Is dit "m" nou? Als u bedoelt een CY ja dat is er 1 en er lopen er nog maar een stuk of 40 nl + ong. 50 import in Nederland. Hij was niet weg te slaan. Toch maar gedaan, ;D gr. en straks weer heerlijk glijden op m'n niet winterbanden. peter

zo weinig maar?  ???
dan heb ik ze allemaal al 3x zien rijden denk ik  ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

henry classic v70

Een belastingvrije dan gaat het zoiets worden audi 200 quattro avant
Alle luxe; airco, cruisecontr., leer, elctr.ramen, electr.schuifdak, abs, trac.contr. enz
En natuurlijk de 5 cilinder turbo motor
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Superskunkie

bij mij een V70 XC classic en bij voorkeur nautic bleu-automaat met half leder interieur en chippie  :eusa_dance:

Tonnie

Kali-Integrali

Deze als mooie occasion via www.mobile.de of iets soortgelijks..   :eusa_whistle:

:eusa_drool: :o

Marc O.

Citaat van: henry classic v70 op 30-01-2010 12:27:08
Alle luxe; airco, cruisecontr., leer, elctr.ramen, electr.schuifdak, abs, trac.contr. enz
http://i125.photobucket.com/albums/p76/cdmacdm/Audi_Vooosh.jpg

Die zijn er niet zo heel veel meer, vrees ik...
...The Nile isn't just a river in Africa...

arjenT5R

Citaat van: Kali-Integrali op 30-01-2010 13:48:34
Deze als mooie occasion via www.mobile.de of iets soortgelijks..   :eusa_whistle:

http://img686.imageshack.us/img686/9159/clkgt1.jpg

:eusa_drool: :o

wat de hell is dat voor wanstaltig gedrocht
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Philip850

Dit heb ik gekocht voor weinig. Middenmotor 2.8 V6 multipoint injectie met een heerlijk geluid, verbruik valt nog wel mee, 1986, airco, cruise control, etc. etc. Geweldig speelgoedje  :) en prima zelf aan te sleutelen. Onderdelen ook volop verkrijgbaar en vanuit de usa erg goedkoop.
Volvo 855R "Black Moose" '96
BMW K1600GT '20
Mercedes-Benz L206D camper '73

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

edenmartina

Citaat van: Philip850 op 30-01-2010 14:27:49
http://www.fierojohn.com/images/yellow86se.jpg

Dit heb ik gekocht voor weinig. Middenmotor 2.8 V6 multipoint injectie met een heerlijk geluid, verbruik valt nog wel mee, 1986, airco, cruise control, etc. etc. Geweldig speelgoedje  :) en prima zelf aan te sleutelen. Onderdelen ook volop verkrijgbaar en vanuit de usa erg goedkoop.

Leuk man die zie je ook niet veel meer :eusa_clap:

Marc O.

Pontiac Fiero. Vlogen die niet regelmatig spontaan in de fik? Collega van een vriend van me had er eentje. Veel ellende mee gehad geloof ik. Maar wel een aparte verschijning ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Philip850

Citaat van: Marc O. op 30-01-2010 14:39:08
Pontiac Fiero. Vlogen die niet regelmatig spontaan in de fik? Collega van een vriend van me had er eentje. Veel ellende mee gehad geloof ik.

Alleen de 4 cilinder varianten als het oliepeil heel laag stond ten gevolge van een constructiefout. De 6 cilinders hebben hier geen last van. Ik heb m als opknapper gekocht maar het is leuk eraan te werken, de complete body is ook van kunstof dus geen gezeik met roest etc.

Citaat van: Marc O. op 30-01-2010 14:39:08
Maar wel een aparte verschijning ;D

Als je er in rijdt krijg je in ieder geval genoeg aandacht, dat is zeker  :)

BMW K1600GT '20

joes

;) Nou Nou een Volvo 850 / V70 Classic heeft karakter en dat kun je van zo'n AUDI toch niet echt zeggen wel.........voor de PK's hoef je het niet te doen en deze heeft toch wel een erg hoog MarXXXXanen image  :eusa_hand:. Dat terwijl je uit een 850 T-5R en/of een 850 R en/of een V70R toch makkelijk en zonder veel inspanning 330 PK en 545 Nm  :eusa_pray: kunt laten komen wat een moderne Audi S4 niet eens haalt in originele opzet.  :-\

Maar ja ieder zijn keus natuurlijk, ik geloof ook niet echt dat je het meent, ik zou het gewoon bij Volvo houden een "family-man image" met een BMW-AUDI-Mercedes killer instinct indien met de juiste opzet, overigens zijn bovenstaande waardes ook te halen met LPI en de juiste opzet.

Philip850

Citaat van: joes op 30-01-2010 15:10:20

;) Nou Nou een Volvo 850 / V70 Classic heeft karakter en dat kun je van zo'n AUDI toch niet echt zeggen wel.........voor de PK's hoef je het niet te doen en deze heeft toch wel een erg hoog MarXXXXanen image  :eusa_hand:. Dat terwijl je uit een 850 T-5R en/of een 850 R en/of een V70R toch makkelijk en zonder veel inspanning 330 PK en 545 Nm  :eusa_pray: kunt laten komen wat een moderne Audi S4 niet eens haalt in originele opzet.  :-\

Maar ja ieder zijn keus natuurlijk, ik geloof ook niet echt dat je het meent, ik zou het gewoon bij Volvo houden een "family-man image" met een BMW-AUDI-Mercedes killer instinct indien met de juiste opzet, overigens zijn bovenstaande waardes ook te halen met LPI en de juiste opzet.

Als ik een 850 uit 1986 kon kopen zou ik dat ook doen ja.
BMW K1600GT '20

Kali-Integrali

Citaat van: arjenT5R op 30-01-2010 14:33:48
en wat is het?

Straatversie van de Mercedes CLK GT1. Destijds maakten ze nog echte straatversies van de Le Mans autos.
Porsche heeft ook uit die jaren een straatversie.

http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_CLK_GTR

Sommige zullen hem waarschijnlijk foeilelijk vinden, maar juist deze lelijkheid met race historie vind ik erg gaaf..
(hij stijgt wel op als je niet uitkijkt)

elianmars

Citaat van: Philip850 op 30-01-2010 14:27:49
http://www.fierojohn.com/images/yellow86se.jpg

Dit heb ik gekocht voor weinig. Middenmotor 2.8 V6 multipoint injectie met een heerlijk geluid, verbruik valt nog wel mee, 1986, airco, cruise control, etc. etc. Geweldig speelgoedje  :) en prima zelf aan te sleutelen. Onderdelen ook volop verkrijgbaar en vanuit de usa erg goedkoop.

Wordt/werd veel gebruikt als basis voor kitcars.

:eusa_think:  ;D