Je volgende auto

Gestart door Turbobiker, 06-06-2005 23:05:05

Vorige topic - Volgende topic

Freakybaby

Citaat van: Emiel op 17-06-2010 19:49:09
Bekende achtergrond op de eerste foto.  8)

Als ie daar 750-1000 km per jaar heeft gereden..
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

verburgh

Citaat van: Freakybaby op 18-06-2010 09:43:47

Dan heeft die het zelfde probleem als jou  ;D

Freakybaby

Citaat van: verburgh op 19-06-2010 18:35:06
Citaat van: Freakybaby op 18-06-2010 09:43:47

Dan heeft die het zelfde probleem als jou  ;D

Wat? Dat het niet te betalen is om daar full time rondjes te trappen?

;D
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Scooby Doo

Hmmm.

Keuze is vrij beperkt.  BMW 5-serie (E34 of E39), die trekt tenminste op de juiste as (RWD). Range Rover of een V70 R AWD 300PK.
:eusa_think: :eusa_think:

I know, 850 is FWD, rijdt niet verkeerd, maar kan ook ontzettend genieten van de 240 diesel.
Puppy Power!!!

ddh

dat dan voor een bmw 335 ga  ;D

T5RRRR

Citaat van: Erics op 15-06-2010 22:42:05
Citaat van: verburgh op 15-06-2010 21:11:55
Ooit gaat de volvo eruit en komt deze in zijn plaats.
http://i48.tinypic.com/9bhxnb.jpg

wow,
dit is een hele mooie, mocht vorige week met een m3 op zandvoort rijden, ben wel gecharmeerd van achterwielaandrijving met plakkerige slicks en een doorgelaste kooi met beugels. Gaat heel hard door bochten.

En dus, ben ik nu op zoek naar de enige echte Sierra Cosworth, een witte met vleugel, ook fout, maar toch wel erg lekker, gaat wel ten koste van mijn heel goede 850r..... :-(

Tja........die had ik voordat ik de ENIGE ECHTE DOP van jou overnam , die had je gewoon nooit weg moeten doen , want dat blijft The One And Only......the Cos is er overgens ook nog steeds hoor , wordt een grotere intercooler (RS500) en wat anders spulletjes op gezet momenteel ;-)
Press the pedal on the right and money leaves your wallet.... Magic!!

T5RRRR

Press the pedal on the right and money leaves your wallet.... Magic!!

jvderv66

Is het niet mogelijk om een S70 om te bouwen (optisch) naar een 850? Dan los je al een hoop 'nostalgie' problemen op?

hathü

Citaat van: jvderv66 op 04-03-2011 08:29:37
Is het niet mogelijk om een S70 om te bouwen (optisch) naar een 850? Dan los je al een hoop 'nostalgie' problemen op?
De neus ombouwen naar een 850, dat kan.

Justin-850

Ik ben eruit: Een zwarte Volvo S70 T5 met comets en spoiler, verlaagd, leer, automaat, chip, dikke uitlaat, r-bumper en voor zover toegestaan geblindeerd :D

Maar dat zal vast nog wel even duren.......en ze zijn er ook niet zoveel in die samenstelling :(

Dus ik begin nu maar vast met zoeken, wie weet vind ik er dan een over een jaar of twee :P

Gr. Justin

Bas850

De 850 gaat er binnen een jaar uit, toen we hem kochten hebben we gezegd we rijden er 10 jaar mee en daar zijn we bijna.
10 jaar zonder heel veel problemen maar nu begint het toch wel te kriebelen ik wil een Turbo erbij en dan een V70R, Blauw, Zwart of Saffron.

Heb een hele mooie gezien maar die komt net iets te vroeg.
"to finish first, you first have to finish"

Laserblue

Zo, het was ff graven  ;D

De volgende auto, als het aan mij ligt wordt een nieuwe Chevy Van of een Ford RAPTOR  8)
Zo'n RAPTOR rij je voor +/- €40k op grijs kenteken met 5 zitplaatsen en 400+ pk's  :eusa_dance:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

maruska

nog steeds overloper dus ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

yoeri

als ik het geld heb een s60R