Johan Loffeld overleden

Gestart door Ben, 05-09-2018 19:16:15

Vorige topic - Volgende topic

Ben

En weer is een groot Volvoliefhebber heengegaan. Vandaag bereikte ons het bericht dat Johan Loffeld is overleden. De afscheidsdienst heeft vandaag plaatsgehad.

Met Johan verliest de Volvo community een zeer deskundig Volvotechnicus van de oude stempel die vele jaren z'n mening en kennis deelde op de verschillende forums.

We condoleren familie en vrienden en wensen hen veel sterkte bij dit verlies.

Marc O.

Jeetje....Ik kende 'm niet persoonlijk maar las regelmatig zijn (soms wat nukkige) reacties op facebook. Een man met ontzettend veel kennis, die indruk kreeg ik.

Sterkte voor zijn nabestaanden. :(
...The Nile isn't just a river in Africa...

Ben

Johan was in vele gedaanten aanwezig in de digitale Volvowereld. Hier kende je hem wellicht als Ben123 of als Ramon&Ramon.

Vulk

Ai opnieuw slecht nieuws.

Sterkte aan de familie en nabestaanden!

Marc O.

Citaat van: Ben op 05-09-2018 19:34:25
Johan was in vele gedaanten aanwezig in de digitale Volvowereld. Hier kende je hem wellicht als Ben123 of als Ramon&Ramon.

Oh damn, ja dat zegt me zeer zeker wat  :-[
...The Nile isn't just a river in Africa...

elianmars

Citaat van: Marc O. op 05-09-2018 19:49:24
Citaat van: Ben op 05-09-2018 19:34:25

Oh damn, ja dat zegt me zeer zeker wat  :-[

Idem.

Potverdikke, dit zijn geen leuke berichten.... heel veel sterkte voor de nabestaanden  :-\

FGG

Pffff, dat zijn geen leuke berichten. Ik ken Johan niet maar wil alle nabestaanden veel sterkte wensen.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

KIM

Ik kende m ook voornamelijk van zijn kennis die hij via Facebook verspreidde.
Sterkte aan de familie gewenst.