even voorstellen

Gestart door maasrover, 07-06-2005 20:42:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Boeijke

eeh mooi hoor :P

Maar ik zie em eigenlijk nog niet. 8)
Iets mis gegaan denk ik zo.

Willem

maasrover

En nu zie je hem nu

Claudia

Mooi (half ;D...sorry, ff drammen) trekpaard, Patrick!
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Boeijke

Jaaaaaa, nu zie ik em ook.
Mooi hoor.


Willem

Turbobiker

Nette wagen maasrover en welkom op het forum (en nu zorgen dat je niet te verslaaft wordt, want dan kun je in het weekend niet eens meer weg.

En je moet ze hier niet te serieus nemen. Claudia bedoelde vast dat ze het zonde vindt van een S70 om er een caravan mee te trekken. Maar ik begrijp het helemaal, als je dan toch een sleurhut hebt, kun je er maar beter een goede en mooie auto voor hangen ;)
De Tussenpaus

The Saint

Mooie auto hoor Maasrover! Je huis overigens ook. Nou je sleurhut nog op de foto en we weten alles!



No shirt no shoes, no pinball

Claudia

Citaat van: Turbobiker op 08-06-2005 21:53:02


En je moet ze hier niet te serieus nemen. Claudia bedoelde vast dat ze het zonde vindt van een S70 om er een caravan mee te trekken.


Psies Patrick!
Ik durf dat te zeggen, omdat die van mij ook een paar keer per jaar als trekpaard wordt gebruikt. En éigenlijk vind ik dat best zonde.
Hier die van mij aan het werk;

Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

beezz

Citaat van: The Saint op 08-06-2005 22:15:18
Mooie auto hoor Maasrover! Je huis overigens ook. Nou je sleurhut nog op de foto en we weten alles!

En vrouw en kinderen natuurlijk!! :)
T5 of T5R?  ===> RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!

maasrover

Dit is wel niet mijn caravan maar zal ze in de week eens opzetten maar het is wel dezelfde als die van mij eifelland 520tkm totale lengt van 7m14cm

elianmars

Citaat van: maasrover op 08-06-2005 23:18:17
Dit is wel niet mijn caravan maar zal ze in de week eens opzetten maar het is wel dezelfde als die van mij eifelland 520tkm totale lengt van 7m14cm


;D ;D ;D ;D Dat is dezelfde die wij hebben!