even voorstellen

Gestart door maasrover, 07-06-2005 20:42:00

Vorige topic - Volgende topic

maasrover

Ik ben Patrick kom uit het belgisch limburg en heb reeds een volvo v40 gehad (die vond ik niet zo goed ) en rij nu met een s70 tdi waar ik wel zeer tevreden van ben en met deze wagen trek ik wekelijks een caravan van 1350 kg zonder problemen!!! :P

elianmars

Welkom hier, Patrick!

Enne........ wekelijks een caravan achter de wagen? Ga je zo vaak op vakantie dan? ;D ;D

beezz

Mobiele frietttent? ;D ;D ;D
T5 of T5R?  ===> RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!

erwin1544

Ik zeg ook welkom! Ben eveneens nieuw hier.... maar elke week vakantie :-; das lekker.

Veel veilige kilometers toegewenst.

MarcoV

Van Harte en veel mooie kilometers met je aanwinst.

MarcoV

BenC70ES

Welkom Patrick, dat van die wekelijkse caravantochten moet je toch even toelichten  ;)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

maasrover

Nu het is te zeggen elk weekend zit ik met mijn vrouw en kindjes wel ergens op weekend in belgiè wel te verstaan.
En er zei iemand dat die niet gemaakt is om te trekken ik ben vorig jaar in zuid Portugal geweest met de caravan en dit jaar gaan we naar Kroatie en dat gaat lekker met zo een VOLVO S70 geen probleem!!!!!
PS:Ik kan nergens vinden hoe ik een foto kan plaatsen

The Saint

Gezelli R elke week op uit, gelijk heb je!

Welkom hier Maasrover.

En laat je Volvo ff zien he!
No shirt no shoes, no pinball

elianmars

Foto moet je linken vanaf een site. Je foto moet dus ergens online staan.
Als je dat hebt, deze knop gebruiken. Tussen de twee "[img]" de link naar de foto plakken.

volvogert

Ik snap nog steeds niets van die wekelijkse caravanritten maar dat probleem met die foto's heb ik ook. Zodra ik dat door heb zal ik mezelf ook even voorstellen ::)

volvogert
Ik rol en blijf rollen

Volvo comfort

Hey Patrick,

Welkom hier.
Je hebt het niet slecht als je elk weekend lekker weg kan.
Misschien kan je je alvast inplannen voor het kampeer weekend van het forum ( zie meetings) 8)

Voor die foto's plaatsen moet je zorgen dat de foto op een site staat dus  dat kan zijn het foto album van het forumhttp://www.volvo850forum.com/cgi-bin/album/album.pl

Ga als je je foto upgeload hebt met de muis aanwijzer op de foto staan die je wilt hebben klik op de linker muisknop en daarna op eigenschappen .

Kopieer nu de link die onderaan staat.

Daarna de tip van elianmars.
dan moet het lukken

gr.

Koos

toycar

8)
Hey Patrick Welkom. Heb je het knopje voor "voeg afbeelding toe" nog niet gevonden?
Kroatië, da's leuk, daar ga ik ook naar toe. Dus als je in juli daar een bordeauxrooie 850 loek-a-laik S70 ziet kroesen, vet kans dat ik dat ben...

elianmars

Citaat van: Kooz op 08-06-2005 07:31:11
Hey Patrick,

Welkom hier.
Je hebt het niet slecht als je elk weekend lekker weg kan.
Misschien kan je je alvast inplannen voor het kampeer weekend van het forum ( zie meetings) 8)

Voor die foto's plaatsen moet je zorgen dat de foto op een site staat dus  dat kan zijn het foto album van het forumhttp://www.volvo850forum.com/cgi-bin/album/album.pl

Ga als je je foto upgeload hebt met de muis aanwijzer op de foto staan die je wilt hebben klik op de linker muisknop en daarna op eigenschappen .

Kopieer nu de link die onderaan staat.

Daarna de tip van elianmars.
dan moet het lukken

gr.

Koos

Rechter muisknop, Koos  ;)

maasrover

Dit is hem dan mijn werkpaard die elk weekend caravan moet sleuren,ondanks hij 225000 km heeft!!!!!

Boeijke

eeh mooi hoor :P

Maar ik zie em eigenlijk nog niet. 8)
Iets mis gegaan denk ik zo.

Willem